Grappig hoe veel mensen blijven tegenspartelen naar dat wat zeker komen gaat, waarom met angst en beven kijken naar iets waar je geen invloed op hebt.
Ik ben zelf absoluut een petrolhead maar ik volg de ontwikkelingen met veel interesse. (Ipv met argwaan...)
Inmiddels zijn er al een hoop alternatieven beschikbaar of op komst waar ik me absoluut niet voor zou schamen!
Sommige dingen zijn nou eenmaal onderhevig aan veranderingen, daar gaan we niet onderuit komen.
Uiteraard blijven er vragen, maar is inmiddels bijvoorbeeld wel al vastgesteld dat de accupakketten langer meegaan dan vooraf werd gedacht en daar had men ook niet op gerekend.
Je kunt nu nog piepen en als argument aanvoeren dat er niet genoeg laadpunten zijn, dat de actieradius te laag is, je zelf niets meer aan de auto kunt doen enz enz maar we weten allemaal dat die hobbels over een paar jaar niet meer bestaan.
En dan nog het pijnlijke feit dat een beetje elektrische wagen iedere wagen met conventionele verbrandingsmotor het snot voor de ogen weg rijdt.....
Mocht je er echt niet aan kunnen wennen kun je altijd nog onderstaande overwegen
Acceptance and Commitment Therapy (ACT)
ACT is een afkorting van Acceptance and Commitment Therapy en is een vorm van gedragstherapie. Veel mensen worstelen met emoties of gedachten die ze liever niet willen hebben. Niemand wil verdriet, somberheid, negatieve gedachten, angst of onzekerheid in zijn leven, maar het is er wel.
ACT kan je helpen deze gevoelens te verminderen.