Bentley Mulliner

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
K Plop
Geregistreerd lid

Re: Bentley Mulliner

Bericht door K Plop » wo 04 mar, 2020 13:17

Vrachtwagen inhalen met 110, bumperkleven heb ik nog nooit meegemaakt met de Bentley. Ze weten immers nooit wat er in zit, jaartje of 20-30 terug wat dat zeker niet allemaal zuiver (Coco Petalo.....). Heb deze overigens samen met een vriend gekocht, die is nogal groot en kaal!

Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Sonab » wo 04 mar, 2020 13:22

Ha ha, heerlijke verhalen dit.
Engelse auto's zijn onovertroffen als het om stijl gaat.
Ik wordt voor mijn werk geacht een beetje een bescheiden auto te rijden. Anders zou ik een 'Engelse exoot' zeker overwegen.

GdK
Donateur
Donateur

Bericht door GdK » wo 04 mar, 2020 13:27

K Plop schreef:
wo 04 mar, 2020 13:17
Vrachtwagen inhalen met 110, bumperkleven heb ik nog nooit meegemaakt met de Bentley. Ze weten immers nooit wat er in zit, jaartje of 20-30 terug wat dat zeker niet allemaal zuiver (Coco Petalo.....). Heb deze overigens samen met een vriend gekocht, die is nogal groot en kaal!
Precies dezelfde ervaring, heel relaxt. Maar inderdaad, mijn vriend werd laatst nog eens aangesproken, met zijn Rolls bij het tankstation.
"Goh..." zei de man, "vroeger reden daar pooiers in, in zo'n auto". Waarop mijn vriend antwoordde "Hoezo... vroeger?"

K Plop
Geregistreerd lid

Bericht door K Plop » wo 04 mar, 2020 13:31

Sonab schreef:
wo 04 mar, 2020 13:22
Engelse auto's zijn onovertroffen als het om stijl gaat.
Ik wordt voor mijn werk geacht een beetje een bescheiden auto te rijden. Anders zou ik een 'Engelse exoot' zeker overwegen.
Zojuist aangeschaft; Jaguar XE, kan heel bescheiden zijn, rijdt echt goed, waardige opvolger van de 9-5 Aero.
Helaas zullen het geen Saabs blijven op de lange duur voor ons, vrouw wil moderner en dat gaat niet lukken met Saab. Hou zelf wel die oude meuk.

K Plop
Geregistreerd lid

Bericht door K Plop » wo 04 mar, 2020 13:41

Voordeel van die Engelse auto's is altijd de heerlijk hoge afschrijving geweest, de Jag heeft ruim 45K verloren in 3,5 jaar en 30.000 km! De Aston 160K in 10 jaar bij 45.000 km.
In dat opzicht lijken ze wel op de jong gebruikte Saabs van destijds, de 9-5 Aero die we kochten met 4 jaar en 100.000 km was ook al 40K kwijt

Moet je nu maar eens kijken naar die Continetal GT's, voor de prijs van een Golf koop je ook zo iets.

Plaats reactie