Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Bericht
door davidjoost » zo 10 dec, 2006 18:56
ik vond de C30 in het echt (heb hem op de AutoVisie Meet&Greet gezien) nogal tegenvallen...!
de ruimte achterin valt tegen, het is meer een 2 dan een 4-zitter... de achterbak stelt weinig voor en het dashboard lijkt gewoon kaal en goedkoop, als je op de deuren tikt krijg je een plastiekig hol geluid
het design van het exterieur kan me wel bekoren, het is een leuke auto in z'n klasse
davidjoost
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » zo 10 dec, 2006 18:57
Ik vind de C30 een erg gave bak. Voelt heel solide.....dus erg Volvo aan. Design is prachtig. En de ruimte achterin......tja, in een 1-serie of A3 zit je ook met je knieën in de nek.
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Bericht
door jwaterink » zo 10 dec, 2006 19:01
davidjoost schreef:ik vond de C30 in het echt (heb hem op de AutoVisie Meet&Greet gezien) nogal tegenvallen...!
de ruimte achterin valt tegen, het is meer een 2 dan een 4-zitter... de achterbak stelt weinig voor en het dashboard lijkt gewoon kaal en goedkoop, als je op de deuren tikt krijg je een plastiekig hol geluid
het design van het exterieur kan me wel bekoren, het is een leuke auto in z'n klasse
davidjoost
Kortom net als de Volvo 480 zeg maar. Die vond ik inderdaad mooi om te zien, maar goedkoop aanvoelen, belabberde zitruimte achter en de kofferbak was peanuts. Daarom heb ik die gedachte een paar jaar geleden al laten varen en wat anders gezocht.

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » zo 10 dec, 2006 19:02
Ik heb de Volvo C30 tot nu toe alleen op plaatjes gezien, en ik moet zeggen; in de juiste kleurstelling kan ie me zeker bekoren!
Zelfs in zacht wit met de bruinachtige skirtset vind ik hem mooi, en dat was eerst wel even anders

-
Swedish_90
- Geregistreerd lid
Bericht
door Swedish_90 » zo 10 dec, 2006 19:17
Volvo-forum schreef:Hebben jullie de C30 al gezien?
Voor donderdagavond een uitnodiging ontvangen van de dealer

. Ben erg benieuwd.
Leuk jou hier op het forum te zien, btw. Misschien eens een gezamenlijke 100% Zweedse meeting, of zijn de spanningen daarvoor iets te groot

?
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » zo 10 dec, 2006 19:30
Waarom niet?
Ik heb laatst een droom gehad over een SAAB & Volvo meting trouwens.
Lijkt mij wel eens leuk, gewoon met z'n alleen een über-zweedse meeting houden, wie kan een Koenigsegg regelen?

-
Swedish-Connection
- Geregistreerd lid
Bericht
door Swedish-Connection » zo 10 dec, 2006 20:19
Swedish_90 schreef:Volvo-forum schreef:Hebben jullie de C30 al gezien?

. Ben erg benieuwd.
Leuk jou hier op het forum te zien, btw. Misschien eens een gezamenlijke 100% Zweedse meeting, of zijn de spanningen daarvoor iets te groot

?
Voor een 100% Zweedse meeting vallen toch heel wat Volvo's af hoor.

Maar ik ben voor alles in. Lijkt me erg leuk om al het scandinavisch staal naast elkaar te zien. Mooi projectje voor volgend voorjaar.
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » zo 10 dec, 2006 20:21
Volvo-forum schreef:Swedish_90 schreef:Volvo-forum schreef:Hebben jullie de C30 al gezien?

. Ben erg benieuwd.

?
Voor een 100% Zweedse meeting vallen toch heel wat Volvo's af hoor.

Maar ik ben voor alles in. Lijkt me erg leuk om al het scandinavisch staal naast elkaar te zien. Mooi projectje voor volgend voorjaar.
mmm, dan kom ik met mn Volvo

-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Bericht
door jonatas 900s » zo 10 dec, 2006 20:22
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » zo 10 dec, 2006 20:23
Ja, het valt mij op dat veel Volvo rijders geen SAAB willen zien, terwijl dat andersom veel makkelijker gaat. Ik wil SAAB-rijders de hemel niet inprijzen hoor, begrijp mij niet verkeerd, maar het valt mij wel op. Misschien moeten jullie Gregory en/of Davidjoost eens vragen hoe dat ook alweer ging op het AW-forum, bij de eventuele samenvoeging van het Volvo en SAAB-topic, bijna ELKE! Volvo-rijder ging in de aanval, écht niet leuk meer.
Maar ik ben blij dat Volvo-forum er niet zo'n één is.

-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » zo 10 dec, 2006 20:24
Ik zal kijken hoe de verdeling ten opzichte van elkaar is, en dan degene meenemen wie in de minderheid is, dan trek je het mooi recht.

-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Bericht
door jonatas 900s » zo 10 dec, 2006 20:26
Dat is een eerlijke en rechtvaardige oplossing, Henkie.

-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » zo 10 dec, 2006 20:34
Ik verwacht sowieso, om eerder genoemde reden, dat er relatief weinig Volvo's zullen komen, ondanks dat ze in de overgrote meerheid zijn, tov SAAB's.
-
Swedish_90
- Geregistreerd lid
Bericht
door Swedish_90 » zo 10 dec, 2006 21:32
H.E.N.K.I.E schreef:Ik verwacht sowieso, om eerder genoemde reden, dat er relatief weinig Volvo's zullen komen, ondanks dat ze in de overgrote meerheid zijn, tov SAAB's.
Onderschat de Volvo-gemeenschap niet! Ook daar vind je mensen die Saab kunnen waarderen

. Ik zit zowel regelmatig hier als op Volvo-forum, en je merkt wel dat elk forum z'n eigen karakter heeft, en ook wel dat er qua gebruikers enige verschillen zijn (nu bekijk ik het natuurlijk heel subjectief en ik spreek natuurlijk alleen over mijn indrukken

). Maar dat staat volgens mij niets in de weg, als het er op aan komt

-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » zo 10 dec, 2006 21:38
Swedish_90 schreef:H.E.N.K.I.E schreef:Ik verwacht sowieso, om eerder genoemde reden, dat er relatief weinig Volvo's zullen komen, ondanks dat ze in de overgrote meerheid zijn, tov SAAB's.
Onderschat de Volvo-gemeenschap niet! Ook daar vind je mensen die Saab kunnen waarderen

. Ik zit zowel regelmatig hier als op Volvo-forum, en je merkt wel dat elk forum z'n eigen karakter heeft, en ook wel dat er qua gebruikers enige verschillen zijn (nu bekijk ik het natuurlijk heel subjectief en ik spreek natuurlijk alleen over mijn indrukken

). Maar dat staat volgens mij niets in de weg, als het er op aan komt

Inderdaad, jou niet nee. Maar dat komt volgens mij omdat jij op beide fora actief bent, en jij zowel een SAAB als een Volvo hebt. Mensen die óf enkel een SAAB hebben óf enkel een Volvo zijn minder snel geneigd om naar een gemeenschappelijke meeting te gaan. Over de personen zelf, en de neiging en het respect ten opzichte van het andere merk heb ik mij al eerder uitgelaten, en toen nu toen blijf ik bij mijn mening.