Beleef het ultieme autofeest! (autorai 2007)
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
BMWillem schreef:En de (jonge)'dames' doen doorgaans hun uiterste best goed gekleed te gaan volgens het motto: 'het fruit spingt er uit'.
BMWillem schreef:Overigens was het vorig jaar 'black tie'. .
Dan haak ik af. Ga me niet optutten om tussen de vastgoedboertjes en consorten van deze wereld te gaan lopen. Jasje/dasje is de max voor mij...
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
BMWillem
- Geregistreerd lid
Ik zie trouwens net dat er dit jaar blijkbaar twee 'vooraf'events zijn: een Gala avond is (black tie) op dinsdag en een Exclusieve preview (max 7.500 pers) op woendag.
Ik geloof dat dit dus voor ieder perspectief biedt. En per saldo toch meer kans op een uitnodiging...
Ik weet wel dat ik echt niet meer tijdens die idioot drukke normale dagen ga!!!
Het is dan alleen al een crime om te parkeren en binnen te komen. Waarna je ook nog eens koppen kunt lopen en je moet vechten voor een absurd geprijsde consumptie.

Ik geloof dat dit dus voor ieder perspectief biedt. En per saldo toch meer kans op een uitnodiging...
Ik weet wel dat ik echt niet meer tijdens die idioot drukke normale dagen ga!!!
Het is dan alleen al een crime om te parkeren en binnen te komen. Waarna je ook nog eens koppen kunt lopen en je moet vechten voor een absurd geprijsde consumptie.
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

dat is idd een aanrader... we hebben een hele voordelige deal met de NS (combi retour+entree)... voordeel is dat je geen moeilijkheden met parkeren hebt én een drankje (of wat) kunt doenRutger schreef:Ik ben vorig jaar met de trein gegaanBMWillem schreef:Het is dan alleen al een crime om te parkeren en binnen te komen.Prima verbinding. Niet echt een petrolheadactie maar wel handiger.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Vooral dat laatste is erg prettigStyle&Co schreef:dat is idd een aanrader... we hebben een hele voordelige deal met de NS (combi retour+entree)... voordeel is dat je geen moeilijkheden met parkeren hebt én een drankje (of wat) kunt doenRutger schreef:Ik ben vorig jaar met de trein gegaanBMWillem schreef:Het is dan alleen al een crime om te parkeren en binnen te komen.Prima verbinding. Niet echt een petrolheadactie maar wel handiger.
-
verde900
- Donateur