Beleef het ultieme autofeest! (autorai 2007)

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » za 10 feb, 2007 12:34

Mag ik vragen hoe jullie uitnodigingen voor de VIPavond krijgen? Misschien dat ik ergens ook zo'n uitnodiging kan regelen zonder dat ik het weet :lol:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 10 feb, 2007 13:01

BMWillem schreef:En de (jonge)'dames' doen doorgaans hun uiterste best goed gekleed te gaan volgens het motto: 'het fruit spingt er uit'.

:green_many:
BMWillem schreef:Overigens was het vorig jaar 'black tie'. .

Dan haak ik af. Ga me niet optutten om tussen de vastgoedboertjes en consorten van deze wereld te gaan lopen. Jasje/dasje is de max voor mij...

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » za 10 feb, 2007 13:08

wat een alleraardigst enthousiasme voor een beursje met wat auto's... denk dat ik ook maar es ga kijken :wink:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 10 feb, 2007 13:27

Style&Co schreef:wat een alleraardigst enthousiasme voor een beursje met wat auto's... denk dat ik ook maar es ga kijken :wink:
Goed idee Style ;)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 10 feb, 2007 13:47

Dus als ik dit jaar VIP kaartjes kan regelen wordt ik geacht in een bovengemiddeld nette outfit te komen? :D

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » za 10 feb, 2007 14:01

sjoerdk schreef:Dus als ik dit jaar VIP kaartjes kan regelen wordt ik geacht in een bovengemiddeld nette outfit te komen? :D
yep

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 10 feb, 2007 15:30

Style&Co schreef:
sjoerdk schreef:Dus als ik dit jaar VIP kaartjes kan regelen wordt ik geacht in een bovengemiddeld nette outfit te komen? :D
yep
Blij dat ik dat ook in de kast heb hangen, dus dat wordt in pak komen :D

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » za 10 feb, 2007 16:15

Style&Co schreef:wat een alleraardigst enthousiasme voor een beursje met wat auto's... denk dat ik ook maar es ga kijken :wink:
Hij wel.... 8)

BMWillem
Geregistreerd lid

Bericht door BMWillem » za 10 feb, 2007 18:02

Ik zie trouwens net dat er dit jaar blijkbaar twee 'vooraf'events zijn: een Gala avond is (black tie) op dinsdag en een Exclusieve preview (max 7.500 pers) op woendag.
Ik geloof dat dit dus voor ieder perspectief biedt. En per saldo toch meer kans op een uitnodiging...

Ik weet wel dat ik echt niet meer tijdens die idioot drukke normale dagen ga!!!
Het is dan alleen al een crime om te parkeren en binnen te komen. Waarna je ook nog eens koppen kunt lopen en je moet vechten voor een absurd geprijsde consumptie. :twisted: :evil:

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » za 10 feb, 2007 19:01

BMWillem schreef:Het is dan alleen al een crime om te parkeren en binnen te komen.
Ik ben vorig jaar met de trein gegaan :D Prima verbinding. Niet echt een petrolheadactie maar wel handiger.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » za 10 feb, 2007 22:13

Rutger schreef:
BMWillem schreef:Het is dan alleen al een crime om te parkeren en binnen te komen.
Ik ben vorig jaar met de trein gegaan :D Prima verbinding. Niet echt een petrolheadactie maar wel handiger.
dat is idd een aanrader... we hebben een hele voordelige deal met de NS (combi retour+entree)... voordeel is dat je geen moeilijkheden met parkeren hebt én een drankje (of wat) kunt doen

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 10 feb, 2007 22:24

Style&Co schreef:
Rutger schreef:
dat is idd een aanrader... we hebben een hele voordelige deal met de NS (combi retour+entree)... voordeel is dat je geen moeilijkheden met parkeren hebt én een drankje (of wat) kunt doen
Vooral dat laatste is erg prettig :naughty:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 10 feb, 2007 22:25

ik probeer de fleetownerdag..

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 10 feb, 2007 22:26

verde900 schreef:ik probeer de fleetownerdag..
Wat is dat?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 10 feb, 2007 22:27

sjoerdk schreef:
verde900 schreef:ik probeer de fleetownerdag..
Wat is dat?
De dag dat grote klanten zich in een relatieve rust kunnen orienteren

Plaats reactie