Nou ik heb toch wel heel graag zo'n BMW. Kijk een 9000 Aero is leuk maar tja dit is voor mij toch wel een overtreffende trap.Voor die €18.500,- mogen ze die BMW wat mij betreft in hun haar smeren, sorry dat ik wat bot uit de hoek kom maar ik heb voor dat bedrag véél liever een goede Classic en een mooie 9000
BMW 6-serie
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Waarom heb je dan niet meteen die BMW gekocht en ben je uberhaupt Saab gaan rijden?ervani schreef:Nou ik heb toch wel heel graag zo'n BMW. Kijk een 9000 Aero is leuk maar tja dit is voor mij toch wel een overtreffende trap.Voor die €18.500,- mogen ze die BMW wat mij betreft in hun haar smeren, sorry dat ik wat bot uit de hoek kom maar ik heb voor dat bedrag véél liever een goede Classic en een mooie 9000
-
Oosthoek
- Donateur

Klinkt lekker vriendelijksjoerdk schreef:Waarom heb je dan niet meteen die BMW gekocht en ben je uberhaupt Saab gaan rijden?ervani schreef:Nou ik heb toch wel heel graag zo'n BMW. Kijk een 9000 Aero is leuk maar tja dit is voor mij toch wel een overtreffende trap.Voor die €18.500,- mogen ze die BMW wat mij betreft in hun haar smeren, sorry dat ik wat bot uit de hoek kom maar ik heb voor dat bedrag véél liever een goede Classic en een mooie 9000
Overigens vind ik 30 mille voor zo'n wagen 'nogal' overdreven.
-
everlast
- Donateur (2x)

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Dat blijkt maar weer, maar ik zou een 9000 Aero (mits in mooie en goede staat) voor geen goud willen inruilen op een BMW 6-Serieeverlast schreef:tja sjoerd er bestaan echt mensen die een ander merk boven saab verkiezen![]()
ik zou ook wel een andere auto willen rijden,als ik het geld had ruilde ik mijn jaguar in op een mercedes e500,zeker weten!!!
Bedoel je de W124 500E/E500?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
everlast
- Donateur (2x)

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
That's the one! Tja, hij schijnt ongelooflijk lekker te rijden, zie www.500e.nl voor heel veel informatie over deze bijzondere Mercedes, staat o.a. het exemplaar van Bas van Putten op.
-
Henk-Jan
- Donateur

Zo'n W124 is grandioos. Evenals de andere meesterwerken van Benz uit die tijd, de W126, en in het bijzonder, Das Cathedral, de W140. Die Benzen hebben écht een enorme aantrekkingskracht op mij als dagelijkse wagen, als ik zou mggen kiezen over 4 à 5 jaar, en de financiële middelen zouden er een beetje naar staan zou ik écht twijfelen tussen óf een SAAB, óf zo'n grandioze Benz. 
-
Paul99
- Geregistreerd lid