BMW 6-serie

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » do 19 jul, 2007 23:51

Voor die €18.500,- mogen ze die BMW wat mij betreft in hun haar smeren, sorry dat ik wat bot uit de hoek kom maar ik heb voor dat bedrag véél liever een goede Classic en een mooie 9000
Nou ik heb toch wel heel graag zo'n BMW. Kijk een 9000 Aero is leuk maar tja dit is voor mij toch wel een overtreffende trap.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 20 jul, 2007 12:41

ervani schreef:
Voor die €18.500,- mogen ze die BMW wat mij betreft in hun haar smeren, sorry dat ik wat bot uit de hoek kom maar ik heb voor dat bedrag véél liever een goede Classic en een mooie 9000
Nou ik heb toch wel heel graag zo'n BMW. Kijk een 9000 Aero is leuk maar tja dit is voor mij toch wel een overtreffende trap.
Waarom heb je dan niet meteen die BMW gekocht en ben je uberhaupt Saab gaan rijden?

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » vr 20 jul, 2007 13:20

sjoerdk schreef:
ervani schreef:
Waarom heb je dan niet meteen die BMW gekocht en ben je uberhaupt Saab gaan rijden?
Klinkt lekker vriendelijk :roll:

Overigens vind ik 30 mille voor zo'n wagen 'nogal' overdreven.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 20 jul, 2007 13:23

Ik had niet de intentie onvriendelijk over te komen :roll:

everlast
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door everlast » vr 20 jul, 2007 15:24

tja sjoerd er bestaan echt mensen die een ander merk boven saab verkiezen :wink:
ik zou ook wel een andere auto willen rijden,als ik het geld had ruilde ik mijn jaguar in op een mercedes e500,zeker weten!!!

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 20 jul, 2007 15:25

everlast schreef:tja sjoerd er bestaan echt mensen die een ander merk boven saab verkiezen :wink:
ik zou ook wel een andere auto willen rijden,als ik het geld had ruilde ik mijn jaguar in op een mercedes e500,zeker weten!!!
Dat blijkt maar weer, maar ik zou een 9000 Aero (mits in mooie en goede staat) voor geen goud willen inruilen op een BMW 6-Serie :shock:

Bedoel je de W124 500E/E500?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 20 jul, 2007 15:28

sjoerdk schreef:Dat blijkt maar weer, maar ik zou een 9000 Aero (mits in mooie en goede staat) voor geen goud willen inruilen op een BMW 6-Serie :shock:
Ik zou een 9000 zomaar overal op inruilen :lol:
Zeker voor zo'n 6-serie.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 20 jul, 2007 15:30

taaffert schreef:
sjoerdk schreef:Dat blijkt maar weer, maar ik zou een 9000 Aero (mits in mooie en goede staat) voor geen goud willen inruilen op een BMW 6-Serie :shock:
Ik zou een 9000 zomaar overal op inruilen :lol:
Zeker voor zo'n 6-serie.
Ja, maar jij bent geen 9000 liefhebber. waarom niet eigenlijk?

everlast
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door everlast » vr 20 jul, 2007 15:36

Bedoel je de W124 500E/E500?[/quote]

als dat degene is die tussen 1991 en 1993 is gebouwd en een beetje opgepompt door porsche met meer dan 300 pk dan hebben we het over dezelfde 8)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 20 jul, 2007 15:37

That's the one! Tja, hij schijnt ongelooflijk lekker te rijden, zie www.500e.nl voor heel veel informatie over deze bijzondere Mercedes, staat o.a. het exemplaar van Bas van Putten op.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » vr 20 jul, 2007 15:57

sjoerdk schreef:www.500e.nl
wat een mooie site!

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 20 jul, 2007 16:03

Zo'n W124 is grandioos. Evenals de andere meesterwerken van Benz uit die tijd, de W126, en in het bijzonder, Das Cathedral, de W140. Die Benzen hebben écht een enorme aantrekkingskracht op mij als dagelijkse wagen, als ik zou mggen kiezen over 4 à 5 jaar, en de financiële middelen zouden er een beetje naar staan zou ik écht twijfelen tussen óf een SAAB, óf zo'n grandioze Benz. :oops:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 20 jul, 2007 16:05

"Een roestige 9000 met 8ton op de teller" ????

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 20 jul, 2007 16:08

Naar aanleiding van het Maptun topic. Het is wat flauw ja. :P

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 20 jul, 2007 16:09

Ik snap niet wat jullie in een bouwvakkers-benz zien :fight_poke: . Doe mij maar een mooie klassieke 6-serie. Ik kom de laatste tijd geregeld 1 tegen tussen Drachten en Groningen. Wat een mooie wagen!

Plaats reactie