waarom hier niet, eigen kenteken maken
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid
Toch wel... in 2005 bij het verstrekken van de eerste bromfietskentekens zijn er heel wat SS-ers achterop brommerts en snorfietsen geschroefd. Het heeft tijden geduurd voordat men er bij de RDW erg in kreeg en kosteloos vervangende kentekens aanbood, weer zon heerlijke geldverkwansende actie van onze overheid72sonett-III schreef:Dat hij slechts één keer per jaar komt? (Nou ja, het is ook al een oude man...)verde900 schreef:Volgens mij is dat precies waar Bertus op hoopt.
Overigens heb ik een keer bij de RDW gevraagd naar een kenteken als b.v. SA-AB-96 maar dat kon om meerdere redenen niet; je kunt geen bepaald nummer bestellen, de combinatie 'SA' wordt niet uitgegeven (evenmin als SS en SD) en er zitten nooit kinkers in de nieuwe nummers.
(Aan de kentekening zelf hebben ze overigens voldoende overgehouden)
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid
Zeker weten van niet!
http://www.nummerplaat.com/site/index.p ... 28&lang=nl
Bromfietsplaatjes is iets van de goede ouwe tijd (heb er zelf tot de laatste dag mee gereden)
Edit; ja klopt, heb de bromfietskentekening zelf nog bewust meegemaakt (een stuk of 7 heb ik er wel doorheen geloodsd), Die ellende staat me nog vers in het geheugen
http://www.nummerplaat.com/site/index.p ... 28&lang=nl
Bromfietsplaatjes is iets van de goede ouwe tijd (heb er zelf tot de laatste dag mee gereden)
Edit; ja klopt, heb de bromfietskentekening zelf nog bewust meegemaakt (een stuk of 7 heb ik er wel doorheen geloodsd), Die ellende staat me nog vers in het geheugen
-
bertus06
- Geregistreerd lid
-
Daantje
- Geregistreerd lid
En toch willen schijnbaar veel mensen een apart kenteken hebben....
Ik heb me laten vertellen dat er veel mensen zijn dit dit moment nog aan het wachten zijn met de aanschaf van een nieuwe auto....
We zitten nu al ergens in de X met de kentekens.....nog even en er komen nieuwe
iets met 2 cyfers-3 letters-1 cyfer (nu al te zien op nieuwe bedrijfswagens ) 
Ik heb me laten vertellen dat er veel mensen zijn dit dit moment nog aan het wachten zijn met de aanschaf van een nieuwe auto....
We zitten nu al ergens in de X met de kentekens.....nog even en er komen nieuwe