Trekhaak total loss bij een klein tikkie?
-
vanderzanden
- Geregistreerd lid
Rustig op het formulier vermelden dat de knobbelschade - gegeven de eigen snelheid, eigen schade en de mening van de garagist van de tegenpartij - niet kan. Zou me niet verbazen wanneer jouw verzekeraar de evt. claim van tegenpartij niet aanvaardt (of dat tegenpartij zo wijs is om de claim niet in te dienen).
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Hannes
- Forum Admin
Tja, hoe hard loopt een auto dan?
Ergens tussen de 5 en 10 km/u, denk ik. Stapvoets, heet dat zo mooi.
Altijd gezeur dit soort dingen. Trekhaak zal inderdaad al wel eens eerder een tik hebben gehad. Want die krijg je niet krom met de voorbumper van een 9-5.
Haar nek is veel vervelender. 1 als het echt zo is dan is het voor haar vervelend. Als ze het bedenkt dan is anders bewijzen nauwelijks mogelijk.
veel succes
Ergens tussen de 5 en 10 km/u, denk ik. Stapvoets, heet dat zo mooi.
Altijd gezeur dit soort dingen. Trekhaak zal inderdaad al wel eens eerder een tik hebben gehad. Want die krijg je niet krom met de voorbumper van een 9-5.
Haar nek is veel vervelender. 1 als het echt zo is dan is het voor haar vervelend. Als ze het bedenkt dan is anders bewijzen nauwelijks mogelijk.
veel succes
-
Oosthoek
- Donateur

-
Henk-Jan
- Donateur

-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
paulzee
- Geregistreerd lid
Re: Trekhaak total loss bij een klein tikkie?
Ik herinnerde mij dit topic nog, vrijwel hetzelfde meegemaakt. Mijn vrouw zat echter in de volvo die van achter werd aangereden bij stoplicht door andere vrouw. Geschrokken hebben zij gekeken maar zagen "niets", thuis zag ik dat de trekhaak ongeveer in de bumper zat. Haar echtgenoot moeilijk doen dat dat niet zou kunnen "want daar moet je ook een kar van 1500 kg mee kunnen trekken" en de auto van zijn vrouw weegt dat niet eens...."en aan de bumper is nauwelijks iets te zien"
Hij begreep niet dat botsen tegen een auto die op de rem staat wat anders is, gelukkig goed verzekerd. Maar trekhaak kan dus wel degelijk met niet al te grote botsing krom geraken!
Rondrijden met kromme trekhaak tot je van achter wordt aangereden en dan nieuwe claimen lijkt mij ook niet echt rendabel?
Hij begreep niet dat botsen tegen een auto die op de rem staat wat anders is, gelukkig goed verzekerd. Maar trekhaak kan dus wel degelijk met niet al te grote botsing krom geraken!
Rondrijden met kromme trekhaak tot je van achter wordt aangereden en dan nieuwe claimen lijkt mij ook niet echt rendabel?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Trekhaak total loss bij een klein tikkie?
als er schade wordt uitgekeerd door de verzekering, wordt er ook meestal door de verzekeringsmaatschappij gemeld dat de trekhaak is afgekeurd.
eerst € 300 willen beuren, dan merken dat het geld niet binnenkomt en dan beginnen over nekklachten. en de dop is niet kapot.
als je mij vraagt stinkt deze zaak en zijn ze uit op een voordeeltje.
rechtsbijstand?
verhaal goed op papierzetten met daarin de opmerking dat het lijkt dat je getild wordt en laat de verzekering het gewoon uitzoeken.
raakte laatst met mijn trekhaak een luxe nummerplaat bij een vulveu, 1 lettertje iets beschadigd. met de beste man overeen gekomen dat ik de nieuwe plaat zou betalen, zaak opgelost.
de vulveu garage begon al over schade over de bumper en frontframe, volgens mij roken ze handel.
gelukkig zag de vulveu bestuurder ook wel in dat het onzin was.
eerst € 300 willen beuren, dan merken dat het geld niet binnenkomt en dan beginnen over nekklachten. en de dop is niet kapot.
als je mij vraagt stinkt deze zaak en zijn ze uit op een voordeeltje.
rechtsbijstand?
verhaal goed op papierzetten met daarin de opmerking dat het lijkt dat je getild wordt en laat de verzekering het gewoon uitzoeken.
raakte laatst met mijn trekhaak een luxe nummerplaat bij een vulveu, 1 lettertje iets beschadigd. met de beste man overeen gekomen dat ik de nieuwe plaat zou betalen, zaak opgelost.
de vulveu garage begon al over schade over de bumper en frontframe, volgens mij roken ze handel.
gelukkig zag de vulveu bestuurder ook wel in dat het onzin was.