Geen Saab wat dan?
-
Gele aero
- Donateur (8x)

-
easy
- Geregistreerd lid
-
Jacow
- Geregistreerd lid
Re: Geen Saab wat dan?
Terug naar mijn oude liefde: Alfa...Derhalve nu al aan het sparen voor een 159 3.2 V6 Q4, kortom dat gaat nog wel even duren. Voorlopig heb ik niets te klagen. Al droom ik nog wel eens van mijn oude V6....CADIFA schreef:Ben benieuwd wat jullie zouden rijden als Saab niet zou bestaan.
1. Volvo (natuurlijk)
2. Citroen
3. Audi
4. Alfa Romeo
5. Lancia
groetjes,
Jacow
-
weide55
- Geregistreerd lid
-
elentinos
- Geregistreerd lid
-
Pearl Aero
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

1. Een lang gekoesterde droom : BMW M5 E28

2. Klassieke schoonheid : MB SL (R107)

3. Wolf in prachtige schaapskleren : Audi RS6 Avant

Tja, bovenstaande natuurlijk uitgaande van een ruim budget. Aangezien dat (nog?) niet voorhanden is zullen het minder exotische modellen van deze merken moeten worden.

2. Klassieke schoonheid : MB SL (R107)
3. Wolf in prachtige schaapskleren : Audi RS6 Avant

Tja, bovenstaande natuurlijk uitgaande van een ruim budget. Aangezien dat (nog?) niet voorhanden is zullen het minder exotische modellen van deze merken moeten worden.
-
MarioS
- Geregistreerd lid
Misschien vind je hier ook enkele interessante bijdragen : viewtopic.php?t=2660
Ik zie geen reden mijn keuze te veranderen.
Alhoewel een mooie Lancia of Alfa me zeker ook kan bekoren.
Ik zie geen reden mijn keuze te veranderen.
Alhoewel een mooie Lancia of Alfa me zeker ook kan bekoren.
-
warring
- Geregistreerd lid
-
puude
- Geregistreerd lid
Ik heb een half jaar geleden mijn Saab gekocht omdat hij het beste voldeed aan het criterium "betaalbare exclusiviteit". Alternatieven voor dit criterium waren voor mij de Rover 75 (maar nu niet meer, omdat.....) en de Subaru impreza WRX sti (maar die zijn vanwege de brandstofprijzen alleen nog maar betaalbaar in combinatie met een gastank en ik weet niet of dat in een sti voldoet). dus blijft over: Peugeot 406 coupe.