Honda
-
ralph12
- Geregistreerd lid
-
MXL
- Geregistreerd lid
Staat lekker in verhouding met mijn Saab, met zijn 014pk per kiloMarioS schreef:Ik denk dat ik u net klop : 122 pk voor 203 kilo (Kawasaki ZX-7R).
Nee, ik heb 160pk voor 250 kilo, dat is 0,64pk per kilo, jij hebt 122pk voor 203 kilo, dat is 0.60pk per kilo. Het maakt niet veel uit maar toch
Ik heb de motor sinds zondag, hij is dinsdag goedgekeurd het is nu alleen nog wachten op het kenteken. Dinsdag 250km van en naar de keuring gereden, wat een genot en wat een geweld is dat.
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur

-
Oosthoek
- Donateur

-
MXL
- Geregistreerd lid
-
MXL
- Geregistreerd lid
Dat van die 250 heb ik nog niet mogen ervaren, maar ik weet hoe hij tot aan de 200 trekt, voor je gevoel is hij dan net wakker. Na de 200 heb je geloof ik ook nog twee versnellingen te gaan.marq101 schreef:Ooit eens op een yamaha gereden 200kg rijklaar (175 droog), 155pk aan het achterwiel (170 aan de kruk) met close-bak. Het enige dat ik kan zeggen is man, oh man, oh man. Rare gewaarwording om bij 250km/h nog te kunnen accelereren.
-
marq101
- Geregistreerd lid
Staat bij mij een blauwe in de straat. Inderdaad 1 van de mooiste kleuren die ik ken. Voor de rest typisch Honda. Geweldig afgewerkt, bomproef en makkelijk te rijden. ben alleen niet kapot van dat remsysteem.
200 doet zo'n ding met 2 vingers in zijn neus. Veel plezier ermee.
Ik vind kanonnen zoals een Fireblade, R1, ZX10, Gsxr 1000, hayabusa et cetera echt geweldig maar al dat vermogen hoeft van mij niet meer. Ik heb Fzr1000 gereden en Fireblade maar als ik de pegels had dan zou ik voor een 600 gaan of de nieuwe 3 cilinder van Triumph. 160kg en 110pk vind ik prima. Supermotard ook heel leuk. Beetje gooien en smijten.
200 doet zo'n ding met 2 vingers in zijn neus. Veel plezier ermee.
Ik vind kanonnen zoals een Fireblade, R1, ZX10, Gsxr 1000, hayabusa et cetera echt geweldig maar al dat vermogen hoeft van mij niet meer. Ik heb Fzr1000 gereden en Fireblade maar als ik de pegels had dan zou ik voor een 600 gaan of de nieuwe 3 cilinder van Triumph. 160kg en 110pk vind ik prima. Supermotard ook heel leuk. Beetje gooien en smijten.
-
ruter001
- Geregistreerd lid
Rune
Hoi,
Ik rijd geen motor maar ben wel een Honda fan. Als ik een motor zou gaan rijden zou het deze worden: http://powersports.honda.com/rune/
Toevallig heet mijn jongste zoon ook Rune.
Eerst maar sparen voor een motorrijbewijs .....
Grtz,
Guido
Ik rijd geen motor maar ben wel een Honda fan. Als ik een motor zou gaan rijden zou het deze worden: http://powersports.honda.com/rune/
Toevallig heet mijn jongste zoon ook Rune.
Eerst maar sparen voor een motorrijbewijs .....
Grtz,
Guido
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
ruter001
- Geregistreerd lid