Italiaans klopte dus, je denkt gelijk aan een Uno maar hij weegt ruim 1000kg meer, staat op een Iveco onderstel en is hier ook geimporteerd geweest.Ewout900 schreef:Ik weet 'm! Via Internet weliswaar...
Een Rayton Fissore Magnum. Inderdaad te makkelijk, Verde900!
De grote SF Regelrechte Raadsel Ramp
-
verde900
- Donateur

-
Ewout900
- Geregistreerd lid
-
Hanm
- Lid van verdienste
MVS Ventury, Franse sportwagen (Monaco actually).
Het begon allemaal gebruikmakend van de McPherson ophanging van een Peugeot 205 en de motor van een Golf GTI (achterin)... Later ramen van een Renault Fuego, achteruitkijkspiegels van een Citroen CX, Ruitenwisser van een Mercedes, R5 Turbo knipperlichten voor, en complete lampunits van een BMW 3 achterop. Uiteindelijk was het doel er een volledig franse auto van te maken hiertoe is de GTI motor vervangen door die van een Peugeot 505 Turbo en later weer door een R25 2.5 V6 Turbo....
Het begon allemaal gebruikmakend van de McPherson ophanging van een Peugeot 205 en de motor van een Golf GTI (achterin)... Later ramen van een Renault Fuego, achteruitkijkspiegels van een Citroen CX, Ruitenwisser van een Mercedes, R5 Turbo knipperlichten voor, en complete lampunits van een BMW 3 achterop. Uiteindelijk was het doel er een volledig franse auto van te maken hiertoe is de GTI motor vervangen door die van een Peugeot 505 Turbo en later weer door een R25 2.5 V6 Turbo....
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Vooruit, ik reken het goed...Hanm schreef:MVS Ventury, Franse sportwagen (Monaco actually).
Het is overigens Venturi met een i, maar een kniesoor die daarop let. Ik zocht Renault als belangrijkste techniekleverancier (die V6). Ik vind het een erg mooie auto qua design. Ik hou wel van dat veelvervloekte vierkante jaren techtig lijnenwerk. Je ziet ze echter zelden.
1. Red76
2. Wouter
3. Ewout900
4. Verde900
5. Wouter
6. Ewout900
7. Hanm!
Hanm, verras ons met een moeilijk raadsel...!
-
Hanm
- Lid van verdienste
-
michiel
- Donateur (2x)

-
Hanm
- Lid van verdienste