Dit heeft toch ook wel wat...

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 16 apr, 2007 20:30

@ taaffert, ik ga nog eens mijn adem in zitten houden tot je reageert... :wink: 21 hele minuten :shock:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 16 apr, 2007 20:47

Houd je het nog vol? :lol:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 16 apr, 2007 20:59

Goed, zullen we het weer over de XJ hebben? :lol:

Ik ben in hart en nieren Jaguarfan, dus mij krijg je wel warm voor zo'n ding. Echter vind ik 'm in het rood spuuglelijk en ik zou in de XJR de gewone chromen spijlengrill doen ipv gaas.

M'n droom is om ooit een E-type series one roadster te hebben........blijven dromen blijven dromen.

Tool
Geregistreerd lid

Bericht door Tool » ma 16 apr, 2007 21:06

taaffert schreef:@sjoerdk, met pelisie moet je daar echt oppassen jongen, zelfs als ik naar mijn kamer in Langbroek reed stonden ze wel eens te laseren midden in de polder... En een vangst die ze dan hadden :shock:
Yups klopt helemaal, nu hebben ze ook dikke vangst van deze iva-lichting :wink:

@sjoerdk: Het wordt wel tijd dat er een Saabfanaat bijkomt op het iva, het is nogal stilletje wat dat betreft op het parkeerterein.. :cry:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 17 apr, 2007 13:10

Tool schreef:
taaffert schreef:@sjoerdk, met pelisie moet je daar echt oppassen jongen, zelfs als ik naar mijn kamer in Langbroek reed stonden ze wel eens te laseren midden in de polder... En een vangst die ze dan hadden :shock:
Yups klopt helemaal, nu hebben ze ook dikke vangst van deze iva-lichting :wink:

@sjoerdk: Het wordt wel tijd dat er een Saabfanaat bijkomt op het iva, het is nogal stilletje wat dat betreft op het parkeerterein.. :cry:
Kijk aan! Ik kan niet wachten om er naar toe te gaan! :D
@ Eelco, hmm, dat word dus oppassen daar... Als je bij de afslag Doorn de snelweg opdraait kun je wel lekker gassen, volgens mij geld daar een 120 km/h zone (tweebaanssnelweg), waar mijn vader het gaspedaal ook altijd goed weet te vinden :O:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 17 apr, 2007 13:58

sjoerdk schreef:waar mijn vader het gaspedaal ook altijd goed weet te vinden :O:
Bij vrijwel alle auto's is dat de meest rechtse, kan toch niet moeilijk zijn

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 17 apr, 2007 14:06

verde900 schreef:
sjoerdk schreef:waar mijn vader het gaspedaal ook altijd goed weet te vinden :O:
Bij vrijwel alle auto's is dat de meest rechtse, kan toch niet moeilijk zijn
:lol: Ik bedoelde écht goed te vinden, plankgas dus! Je kan over het algemeen niet overal plankgas rijden, daar lukt het tot bepaalde snelheden wel...

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » di 17 apr, 2007 14:55

sjoerdk schreef: Je kan over het algemeen niet overal plankgas rijden
:shock: welk een openbaring :lol:
sjoerdk schreef:...daar lukt het tot bepaalde snelheden wel...
Kijk wel uit voor de oude parkeerplaats (niet meer als zodanig in gebruik) aan de rechter kant van de A12 (richting Arnhem). Daar staan regelmatig donkere voertuigen met een driepootje ervoor... 8)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 17 apr, 2007 14:57

gj9000 schreef:
sjoerdk schreef: Je kan over het algemeen niet overal plankgas rijden
:shock: welk een openbaring :lol:
sjoerdk schreef:...daar lukt het tot bepaalde snelheden wel...
Kijk wel uit voor de oude parkeerplaats (niet meer als zodanig in gebruik) aan de rechter kant van de A12 (richting Arnhem). Daar staan regelmatig donkere voertuigen met een driepootje ervoor... 8)
Dank voor de informatie GJ! :D Ik zal het zeker onthouden, heb geen trek om boetes te krijgen :twisted:

Plaats reactie