Dit heeft toch ook wel wat...
-
verde900
- Donateur

-
De Flok
- Geregistreerd lid
Goed, zullen we het weer over de XJ hebben?
Ik ben in hart en nieren Jaguarfan, dus mij krijg je wel warm voor zo'n ding. Echter vind ik 'm in het rood spuuglelijk en ik zou in de XJR de gewone chromen spijlengrill doen ipv gaas.
M'n droom is om ooit een E-type series one roadster te hebben........blijven dromen blijven dromen.
Ik ben in hart en nieren Jaguarfan, dus mij krijg je wel warm voor zo'n ding. Echter vind ik 'm in het rood spuuglelijk en ik zou in de XJR de gewone chromen spijlengrill doen ipv gaas.
M'n droom is om ooit een E-type series one roadster te hebben........blijven dromen blijven dromen.
-
Tool
- Geregistreerd lid
Yups klopt helemaal, nu hebben ze ook dikke vangst van deze iva-lichtingtaaffert schreef:@sjoerdk, met pelisie moet je daar echt oppassen jongen, zelfs als ik naar mijn kamer in Langbroek reed stonden ze wel eens te laseren midden in de polder... En een vangst die ze dan hadden
@sjoerdk: Het wordt wel tijd dat er een Saabfanaat bijkomt op het iva, het is nogal stilletje wat dat betreft op het parkeerterein..
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Kijk aan! Ik kan niet wachten om er naar toe te gaan!Tool schreef:Yups klopt helemaal, nu hebben ze ook dikke vangst van deze iva-lichtingtaaffert schreef:@sjoerdk, met pelisie moet je daar echt oppassen jongen, zelfs als ik naar mijn kamer in Langbroek reed stonden ze wel eens te laseren midden in de polder... En een vangst die ze dan hadden
@sjoerdk: Het wordt wel tijd dat er een Saabfanaat bijkomt op het iva, het is nogal stilletje wat dat betreft op het parkeerterein..
@ Eelco, hmm, dat word dus oppassen daar... Als je bij de afslag Doorn de snelweg opdraait kun je wel lekker gassen, volgens mij geld daar een 120 km/h zone (tweebaanssnelweg), waar mijn vader het gaspedaal ook altijd goed weet te vinden
-
verde900
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
verde900 schreef:Bij vrijwel alle auto's is dat de meest rechtse, kan toch niet moeilijk zijnsjoerdk schreef:waar mijn vader het gaspedaal ook altijd goed weet te vinden
-
gj900
- Donateur (9x)

sjoerdk schreef: Je kan over het algemeen niet overal plankgas rijden
Kijk wel uit voor de oude parkeerplaats (niet meer als zodanig in gebruik) aan de rechter kant van de A12 (richting Arnhem). Daar staan regelmatig donkere voertuigen met een driepootje ervoor...sjoerdk schreef:...daar lukt het tot bepaalde snelheden wel...
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Dank voor de informatie GJ!gj9000 schreef:sjoerdk schreef: Je kan over het algemeen niet overal plankgas rijdenwelk een openbaring
![]()
Kijk wel uit voor de oude parkeerplaats (niet meer als zodanig in gebruik) aan de rechter kant van de A12 (richting Arnhem). Daar staan regelmatig donkere voertuigen met een driepootje ervoor...sjoerdk schreef:...daar lukt het tot bepaalde snelheden wel...