Die MB gaat hij houden, en die Volvo is om het thuisfront mild te stemmenH.E.N.K.I.E schreef:Vorige Autoweek, daarin had BvP in zijn column verteld dat hij de 850 T5R samen met de 300 W124-Cabrio verkocht is, ten behoeve van het kopen van een 500E Limited.
Audi en Mercedes de veiligste?
-
verde900
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Dat ligt er aan!!sjoerdk schreef:Dat hij eerst een 300 CE 24V had gekocht, dat is toch wel de meest erge Mercedes die je kunt aanschaffen, wat een proletenbak!![]()
![]()
Gelukkig dat hij weer een Volvo heeft gekocht, maar waarom in godsnaam niet zjin huidige gehouden, was de mooiste van NL!
Als zo'n auto standaard is, zoals de fabriek die gelverd heeft, dan vind ik dat een hele mooie
Is zo'n auto 'verziekt' tot een 'Johnny-bak' dan zijn ze spuug en spuug lelijk!!
Dan is het wat mij betreft
Maar wat vinden jullie dan van zijn 'nieuwe' E500
Dat vind ik klasse!!
De mensen maar denken; Hee, een TAXI!!
Maar wat voor een Benz die geen TAXI blijkt te zijn en ietwat snel in de verte verdwijnen kan, als je zin hebt??
Groeten.
De900C-GAS
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Zelfs al is de auto volledig standaard, ik blijf het een proletenauto vinden, maar ja, ieder z'n smaak he!De900C-GAS schreef:Dat ligt er aan!!sjoerdk schreef:Dat hij eerst een 300 CE 24V had gekocht, dat is toch wel de meest erge Mercedes die je kunt aanschaffen, wat een proletenbak!![]()
![]()
Gelukkig dat hij weer een Volvo heeft gekocht, maar waarom in godsnaam niet zjin huidige gehouden, was de mooiste van NL!
Als zo'n auto standaard is, zoals de fabriek die gelverd heeft, dan vind ik dat een hele mooieen nette auto!!
Is zo'n auto 'verziekt' tot een 'Johnny-bak' dan zijn ze spuug en spuug lelijk!!
Dan is het wat mij betreftop dat ding en zo snel mogelijk door een schredder er mee!!
Maar wat vinden jullie dan van zijn 'nieuwe' E500![]()
Dat vind ik klasse!!
De mensen maar denken; Hee, een TAXI!!
Maar wat voor een Benz die geen TAXI blijkt te zijn en ietwat snel in de verte verdwijnen kan, als je zin hebt??
Groeten.![]()
De900C-GAS
Van zijn 'nieuwe' E500 denk ik precies het zelfde, als het nou een Combi was okee, maar zo, nee bedankt, foute prollerige velgen eronder, skirtset, bah!
In zijn geval had ik zowel de Volvo als zijn oude 560SEL gehouden, die laatste vind ik nou echt een mooie Mercedes, en dat vind ik zelden!
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
KijkDe900C-GAS schreef:Sjoerdk
Met dat laatste ben ik het per direkt eens.
Die serie van de S-Klasse is in mijn ogen de allermooiste Benz ooit.
Direkt gevolgd door de Gullwing!!
Groeten.![]()
De900C-GAS
De 300 SL 'Gullwing' is inderdaad ook een hele fraaie, maar nu onbetaalbaar.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Leuk, maar ik heb geen interesse!!H.E.N.K.I.E schreef:Er staat een 280SEL W126 op gas bij ons in de buurt, tenminste in de zomermaanden, in de wintermaanden spaart z'n baas hem.![]()
Komt door die 'bijsmaak' van toen, zal ik maar zeggen.
Die 'bijsmaak' is veroorzaakt doordat je best deed voor de klanten, maar ze kwamen terug, zonder dat jij als automonteur
er overigens wat aan kon doen.
Die problemen van toen waren dus niet alleen ergerlijk
Die tijd was heel erg vervelend voor D.C.
Zoals ik al eerder schreef werd er door D.C. Nederland wel alles bijzonder netjes
Groeten.
De900C-GAS
P.S. D.C. is de afkorting van: Daimler-Chrysler.