De grote SF Regelrechte Raadsel Ramp

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Gesloten
marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » za 31 dec, 2005 16:08

marq101 schreef:Leuk dit!

Deze dan.

Afbeelding[/img]
Durft er niemand een gokje te wagen?

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » za 31 dec, 2005 16:13

paul99gl83 schreef:
nacra 93 schreef:
paul99gl83 schreef:
Voor het geluid: http://www.gummen.org/gumstuff/sounds/BRMV16MK2.mp3

nieuwe vraag op welk circuit is dit :?: :lol:
Ik denk Donnington. Ik heb het boek Passie voor snelheid van Nick Mason (Pink Floyd) en Mark Hales (coureur/journalist). Mark mag in de collectie van Nick rijden en daar hebben ze een boek van gemaakt. Met cd met de geluiden van de auto. Ik heb de cd jammergoeg niet maar het zou me niets verbazen als de brm uit die sessie komt.

Zie scan voor de pagina uit heb boek.

Volgende vraag aub :wink: :lol:
Dat zou best kunnen. 180 graden bocht voor start finish. Rechte stuk niet zo lang aan het eind hard rechts naar beneden......Wat een beest dat ding zeg wooooohhhhhhh. Lijkt de dag des oordeels wel

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » za 31 dec, 2005 16:13

Spelregels schreef:-Als je zelf geen plaatjes kunt plaatsen dan vraag je de vorige plaatser om je plaatje te hosten (vriendendienst);
-Achteraf editen van berichten is niet toegestaan smile_nono ;
-Als je het echt geprobeerd hebt maar het antwoord niet weet en dus het raadsel te moeilijk vindt, antwoord je 'Pas';
-Als vijf gebruikers 'Pas' als antwoord geven plaatst de bedenker van het plaatje of raadsel een nieuw plaatje of raadsel;
-Blijkt een vraag te moeilijk, dan mag de vraagsteller ook voortijdig zelf het antwoord geven en zo de vraag intrekken. Hij mag dan zelf een vervangende vraag bedenken;
-Doordat niet iedereen constant op het forum zit kan de bevestiging van het antwoord even op zich laten wachten. Als na 72 uur nog geen reactie van de plaatser is geweest mag een willekeurig iemand een nieuw raadsel plaatsen;
-Gebruik van Internet om de antwoorden te vinden is toegestaan, maar afhankelijk van de vraagstelling in sommige gevallen weinig sportief.
@marq101,...volgens mij is het de bedoeling dat je eerst een goede oplossing hebt voordat je zelf iets post?!

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » za 31 dec, 2005 16:16

erik schreef:
Spelregels schreef:-Als je zelf geen plaatjes kunt plaatsen dan vraag je de vorige plaatser om je plaatje te hosten (vriendendienst);
-Achteraf editen van berichten is niet toegestaan smile_nono ;
-Als je het echt geprobeerd hebt maar het antwoord niet weet en dus het raadsel te moeilijk vindt, antwoord je 'Pas';
-Als vijf gebruikers 'Pas' als antwoord geven plaatst de bedenker van het plaatje of raadsel een nieuw plaatje of raadsel;
-Blijkt een vraag te moeilijk, dan mag de vraagsteller ook voortijdig zelf het antwoord geven en zo de vraag intrekken. Hij mag dan zelf een vervangende vraag bedenken;
-Doordat niet iedereen constant op het forum zit kan de bevestiging van het antwoord even op zich laten wachten. Als na 72 uur nog geen reactie van de plaatser is geweest mag een willekeurig iemand een nieuw raadsel plaatsen;
-Gebruik van Internet om de antwoorden te vinden is toegestaan, maar afhankelijk van de vraagstelling in sommige gevallen weinig sportief.
@marq101,...volgens mij is het de bedoeling dat je eerst een goede oplossing hebt voordat je zelf iets post?!
Oh, ik lees dus niet goed en ik ben te enthousiast...duh
Nou kom maar op dan met die plaatjes.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » zo 01 jan, 2006 14:25

vind het hier nu een voortijdig einde :bluecry:

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » zo 01 jan, 2006 15:01

Red76 is aan de beurt...

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 01 jan, 2006 15:05

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » zo 01 jan, 2006 15:08

sjoerdk schreef:http://www2.ocv.ne.jp/~sampei/What%20is ... ockpit.gif

Wat is dit voor auto?[/img]
Weggever Rover 3500

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 01 jan, 2006 15:10

Nee, fout :lol:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 01 jan, 2006 15:14

Rover SD1 MKII heb k net in model gkocht van Vanguards.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » zo 01 jan, 2006 15:39

sjoerdk schreef:Nee, fout :lol:
Nee goed was het model dat ik bedoelde. Wilde niet helemaal lullig doen door de naam van het fotootje te kopieren. Dit is gewoon de opvolger van de rover 3500 met die band achterop.

Overigens zijn de spelregels geloof ik zo dat degene die het goed raadt een nieuwe foto mag posten. We zijn dus nog niet aan de beurt en wachten op red76

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » zo 01 jan, 2006 17:17

Goedemiddag en de beste wensen :!:

Ik heb een leuke opdracht maar ik kan de foto niet uploaden.

Naar wie kan ik het mailen?

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » zo 01 jan, 2006 17:24

Red76 schreef:Goedemiddag en de beste wensen :!:

Kom maar op

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » zo 01 jan, 2006 18:04

marq101 schreef:
Red76 schreef:Goedemiddag en de beste wensen :!:

Kom maar op
En je e-mail adres is?

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » zo 01 jan, 2006 19:25

Beetje laat maar toch.

Welk merk en model?

http://www.xs4all.nl/~eriklit/Tja1.JPG

Met dank aan erik.

Gesloten