Toch niet iemand met zijn broek over zijn arm getroffen?jonatas 900s schreef:Ik zeg niets.......![]()
Te saai om mee te rijden!
-
verde900
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Nightpanel
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Het wordt nu wel een S80 estate, en die S80 vind ik zelf wel kloppen....sjoerdk schreef:Ruim is ie zeker! Misschien nog wel ruimer dan de huidige en de V70 ClassicVind hem alleen niet mooi, neusje is wel fraai en erg modern, alleen sluit de rest er niet zo goed bij aan (kan er ook aan liggen dat hij wit is gespoten en dat er (hopelijk!) nog wijzigingen worden doorgevoerd.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Qua formaat lijkt het nu inderdaad wel een S80 Estate! Wat ik overigens een prachtige auto vind, alleen mis ik toch wel een klein beetje de echte Volvouitstraling, van de zijkant gezien lijkt hij erg veel op de andere stationwagens uit de hogere middenklasse (het is natuurlijk wel een beetje de trend om elkaar na te doen, maar goed), vind de Audi A6 Avant om maar eens een voorbeeld te nemen, beter in evenwicht.
Misschien ziet hij er zoals al eerder gezegd in een andere kleur (zwart bijvoorbeeld) veel beter uit, de tijd zal het leren!
Misschien ziet hij er zoals al eerder gezegd in een andere kleur (zwart bijvoorbeeld) veel beter uit, de tijd zal het leren!
-
Nightpanel
- Geregistreerd lid
Beste mensen,
Maar ja, ons soort mensen (Saab-verslaafden), zal nog wel ff geduld moeten hebben tot er weer wat komt............
Groeten,
Np
Ik ben ook nog niet bepaald verkocht. Howel zo'n foto natuurlijk niet alles zegt, lijkt het me qua uiterlijk nog niet echt een verbetering... Maar bij volvo brengt men tenminste nog wel is wat nieuws, dat op zich is al jaloersmakend...sjoerdk schreef:Ruim is ie zeker! Misschien nog wel ruimer dan de huidige en de V70 ClassicVind hem alleen niet mooi, neusje is wel fraai en erg modern, alleen sluit de rest er niet zo goed bij aan (kan er ook aan liggen dat hij wit is gespoten en dat er (hopelijk!) nog wijzigingen worden doorgevoerd.
Maar ja, ons soort mensen (Saab-verslaafden), zal nog wel ff geduld moeten hebben tot er weer wat komt............
Groeten,
Np
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Dat Volvo nog met nieuwe modellen kan komen komt vooral door het feit dat Volvo is opgenomen in de Ford Premier Automotive Group, tezamen met Aston Martin en Land Rover (Jaguar niet toch?), Volvo krijgt dus redelijk wat geld toegestopt om het merk levende te houden en heeft dus genoeg geld om met mooie concepts en nieuwe modellen te kopen.Nightpanel schreef:Beste mensen,
Ik ben ook nog niet bepaald verkocht. Howel zo'n foto natuurlijk niet alles zegt, lijkt het me qua uiterlijk nog niet echt een verbetering... Maar bij volvo brengt men tenminste nog wel is wat nieuws, dat op zich is al jaloersmakend...sjoerdk schreef:Ruim is ie zeker! Misschien nog wel ruimer dan de huidige en de V70 ClassicVind hem alleen niet mooi, neusje is wel fraai en erg modern, alleen sluit de rest er niet zo goed bij aan (kan er ook aan liggen dat hij wit is gespoten en dat er (hopelijk!) nog wijzigingen worden doorgevoerd.
Groeten,
Np
Helaas bevind Saab zich niet in deze positie, daarom is het genoodzaakt te roeien met de riemen die ze hebben, en dat doet Saab toch zeker niet verkeerd! Getuige de met 50 % toegenomen verkopen in Nederland.
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Om terug on-topic te gaan...
M'n eerste wagen was een polo,blinken dat die deed,constant poetsen bijna maniakaal,geen krasje niets....
En toen maakte ik op 24 uur 3 genante toestanden mee...
De eerste:
ik parkeer m'n wagen voor mijn ouderlijk huis,kom binnen en m'n vader zegt :wat is dat?
Een barst in je achterruit?
Ik kijk en inderdaad,wij als de bliksem naar buiten...bleek dat ik m'n condoom niet ver genoeg weg gegooid had door het open dak,hij bleef plakken op m'n achterruit...
Het tweede:
's anderdaags moest ik naar de garage met m'n kapotte binnenspiegel met veel schuine comment van m'n garagist die al ingelicht was van voorgaande(is vriend van vader)...
Het derde:
terwijl die garagist aan m'n spiegel bezig is valt mijn deksel/claxon van m'n stuur...daar verborg ik m'n condooms...
Ik zakte bijna door de garagevloer,joenges,joenges...
En eigenlijk nog een vierde:
éénmaal terug thuis was m'n vader al telefonisch ingelicht over het laatste feit en krijg ik de suggestie m'n stuur toch maar goed vast te houden alvorens er accidenten gebeuren..
M'n eerste wagen was een polo,blinken dat die deed,constant poetsen bijna maniakaal,geen krasje niets....
En toen maakte ik op 24 uur 3 genante toestanden mee...
De eerste:
ik parkeer m'n wagen voor mijn ouderlijk huis,kom binnen en m'n vader zegt :wat is dat?
Een barst in je achterruit?
Ik kijk en inderdaad,wij als de bliksem naar buiten...bleek dat ik m'n condoom niet ver genoeg weg gegooid had door het open dak,hij bleef plakken op m'n achterruit...
Het tweede:
's anderdaags moest ik naar de garage met m'n kapotte binnenspiegel met veel schuine comment van m'n garagist die al ingelicht was van voorgaande(is vriend van vader)...
Het derde:
terwijl die garagist aan m'n spiegel bezig is valt mijn deksel/claxon van m'n stuur...daar verborg ik m'n condooms...
Ik zakte bijna door de garagevloer,joenges,joenges...
En eigenlijk nog een vierde:
éénmaal terug thuis was m'n vader al telefonisch ingelicht over het laatste feit en krijg ik de suggestie m'n stuur toch maar goed vast te houden alvorens er accidenten gebeuren..
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Nightpanel
- Geregistreerd lid
Beste mensen,
, worden zij inderdaad niet zo stiefmoederlijk behandeld door ford als wij door gm. En natuurlijk doen wij het hartstikke leuk als je kijkt naar de bescheiden middelen waar het allemaal uit moet gebeuren. Maar toch, maar toch, maar toch, word ik wel is een heel klein beetje jaloers.....
Maar trek je daar vooral niks van aan, ik red me wel
Groeten,
Np
Uiteraard begrijp ik waarom het die gasten van volvo zo makkelijk vergaat om nieuwe producten op de markt te strooien. Want naast dat 'sex sells'sjoerdk schreef:Dat Volvo nog met nieuwe modellen kan komen komt vooral door het feit dat Volvo is opgenomen in de Ford Premier Automotive Group, tezamen met Aston Martin en Land Rover (Jaguar niet toch?), Volvo krijgt dus redelijk wat geld toegestopt om het merk levende te houden en heeft dus genoeg geld om met mooie concepts en nieuwe modellen te kopen.Nightpanel schreef:Beste mensen,
Groeten,
Np
Helaas bevind Saab zich niet in deze positie, daarom is het genoodzaakt te roeien met de riemen die ze hebben, en dat doet Saab toch zeker niet verkeerd! Getuige de met 50 % toegenomen verkopen in Nederland.
Maar trek je daar vooral niks van aan, ik red me wel
Groeten,
Np