Welke auto zou je rijden als het geen Saab was?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Spatje
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Welke auto zou je rijden als het geen Saab was?

Bericht door Spatje » za 17 mar, 2012 17:23

Bijzonder mooie auto, Bertone mag er trots op zijn. Helaas is deze op MP niet helemaal okselfris ;-(+

Edward9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Edward9-5 » za 17 mar, 2012 17:45

DaVinz schreef:zo onrealistisch is een volvo toch ook weer niet ?!
Absoluut niet onrealistisch! Maar als je al die exoten in post hiervoor zag langskomen...
Daaruit kan je alleen maar concluderen dat bij een heel aantal het geld absoluut geen rol speelt en er zonder meer een Aston Martin gekocht kan worden, maar de liefde voor Saab zo diep zit, dat dit geen enkele optie is.. 8)

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » za 17 mar, 2012 17:51

Als het dan toch een Porsche moet zijn en geld geen rol speelt, dan een 1e versie 928. Geweldig, die brute vormgeving.
Afbeelding
Afbeelding

Of een 914, in deze kleur.
Afbeelding

Voor de rest vind ik alles na de 356 voor kneusjes met kleine onderbroekjes... :cooldude2:

Spatje
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Spatje » za 17 mar, 2012 18:30

de eerste 911 turbo is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, Ooit hoop ik er ééntje te rijden, een paarse met grote taartschep en een turbogat van jewelste :lol:

Edward9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Edward9-5 » za 17 mar, 2012 19:23

Spatje schreef:de eerste 911 turbo is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, Ooit hoop ik er ééntje te rijden, een paarse met grote taartschep en een turbogat van jewelste :lol:
Of zo'n witte en enorm rode letters "Carrera" over de flank... :love: Lekker hoor....!
Maar ja.. vindt daar maar eens een goede betaalbare van... lukt niet!

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » za 17 mar, 2012 22:00

Edward9-5 schreef:
Spatje schreef:de eerste 911 turbo is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, Ooit hoop ik er ééntje te rijden, een paarse met grote taartschep en een turbogat van jewelste :lol:
Of zo'n witte en enorm rode letters "Carrera" over de flank... :love: Lekker hoor....!
Maar ja.. vindt daar maar eens een goede betaalbare van... lukt niet!
Vanmiddag een witte 911 cabrio met gesloten zwarte kap gezien, snelweg Turnhout- Eindhoven. Zeer mooie verschijning.
En later daar ingehaald door een blauwgrijze Maserati (vader + zoontjelief samen zaterdagstoertje doen, was leuk dat te zien, dat samen genieten :wow: ), koddige uitlaatpijpjes, prettige rijstijl (effe geen verkeershuftert die met 130 moet snelwegrijden :x :twisted: ). Ach en gisteren voor ons huis een Jag in racing green waxcoat :lol: , van buurmans schoonvader. Refrein van dit korte exposé (gunar houdt het kort jongens !), kijk, zie om (binnenspiegel) of blijf thuis achter de geraniums, en ... wachten.. nee plots... wat een mooie auto is dat :love:

Zou rijden kunnen in een Lada, outdoor, Niva (?), vrij zeldzaam, zeker de gave exemplaren (jeugdsentiment, iemand die veel voor mij betekend heeft, een Zweedse vrouw, reed ermee, majestueus, voornaam, onverschrokken zonder bullbar, lang voor de glasnost. :wow:

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » za 17 mar, 2012 22:13

Dan werd het dit:

Afbeelding

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » za 17 mar, 2012 23:05

Stond eind jaren '90 regelmatig in Enschede aan de Drienerweg met Italiaanse platen, kwam erg veel geluid uit :headphones:

Tubefreak
Donateur
Donateur

Bericht door Tubefreak » za 17 mar, 2012 23:25

Voordat ik aan Saab begon serieus een 262 overwogen. Mooie bakken, zeker met vinyl dak, maar zeldzaam om een goede te vinden met weinig werk.

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » zo 18 mar, 2012 9:30

Funky Dude schreef:Stond eind jaren '90 regelmatig in Enschede aan de Drienerweg met Italiaanse platen, kwam erg veel geluid uit :headphones:
Dat was bij mij om de hoek, maar ik ken hem niet. Das bijzonder, want ik vond de SZ onaards mooi :-)

Tool
Geregistreerd lid

Bericht door Tool » di 20 mar, 2012 23:56

tweemeter schreef:Afbeelding
+1 Zo een combi qua kleur en wielen stond ook op de autorai in 2009, ontzettend mooie auto :D

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » wo 21 mar, 2012 22:45

Als nu alles hier op 4 wielen aftaaide en grijs kenteken niet meer mag,

Voor een toko, de Volvo 145/245 station, gasketel en belastingvrij.

Hobby, een ouwe XJ 6 cilinder.

sjak
Geregistreerd lid

Bericht door sjak » do 22 mar, 2012 1:03

Garrett schreef:Ik zie allemaal 'als geld er niet toe doen' bijdrages, dus zal ik ook maar een duit in het zakje doen.
Ik zal wel één van de weinigen zijn, maar gezien de aantallen die er rondrijden zal dat ook wel weer meevallen. Maar een ultieme all-round lijkt mij een Porsche Panamera diesel;
Waarom een diesel als geld geen rol speelt :lol:

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » do 22 mar, 2012 2:03

Vanwege het koppel, denk ik.

Ivo

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » do 22 mar, 2012 2:24

Nou er zijn zat benzine varianten met een shit-load of koppel :wink:
Het nadeel van een diesel is dat hij niet zoveel toeren mag maken, dat krijg je ook nooit het prachtige geluiden van van een 12 of 8 cylinder die ver bocen de 8500 t/m draait.
Zelfs een BMW 550D maakt een wat saai brommend laagtoerig geluid, echt racy is dat helaas niet :cry:
Dus als geld geen rol speelt doe mij ook maar 12 brullende cylinders van b.v. een of andere Lambo of Ferrari.

Plaats reactie