@ jelger dat is slap gezwets en dat weet jij ook, ik heb hier een computer staan dat maakt me rijker dan 90% van de wereldbevolking, ik rijd in een auto dat maakt me rijker dan 95% van de wereldbevolking zoiets was het toch? Ik heb nooit een oorlog meegemaakt en eerlijk gezegd ben ik daar enorm blij om, maar laten we elkaar geen mietje noemen we weten allebei dat de regering van ons land (de vorigen incluis) niks anders deden dan ons een poot uitdraaien. Het kwartje van Kok zou een tijdelijke maatregel zijn, maar wat is tijdelijk? Maar als je gewoon je ogen opendoet in dit rijke land van ons is het dan geen schande dat de minima in dit land een beroep moet doen op de diverse voedselbanken omdat ze anders gewoon niet rond kunnen komen?
@ melle je hoeft echt geen medelijden met me te hebben hoor, ik heb liever dat je medelijden hebt met de mensen die het echt nodig hebben, bijvoorbeeld de mensen die nog nooit in een saab hebben gereden en dus totaal niet weten wat een plezier dat is
en nee de belastingen die ons opgedragen worden en de lastenverzwaringen die ons door de strot gejaagd worden hebben we niet zelf in de hand, ja het ligt aan de zogenaamde zwakke economie die juist door het soort parasieten in Den Haag en de grote bankiers in stand is veroorzaakt en nu mogen wij als in de collectieve bevolking zonder te kijken naar wat iemand in te komen heeft allemaal ervoor bloeden...