Welke auto zou je rijden als het geen Saab was?
-
aeensing
- Geregistreerd lid
Re: Welke auto zou je rijden als het geen Saab was?
Dan zou het een lexus gs430 worden of een Ls420 of de jaguar XF
Als het alleen maar elektrisch moest zijn dan is de keus voor de lucid Air of de rivian pick-up of de hummer ev.
Als het alleen maar elektrisch moest zijn dan is de keus voor de lucid Air of de rivian pick-up of de hummer ev.
-
Barten
- Donateur (12x)

-
Jaap-Willem
- Donateur

-
Parallel
- Geregistreerd lid
Ik zou hierna wel zo'n Emily Gt willen... 
-
schuimkraag
- Donateur

laat maar komen,wil m ook wel.......of haar,Emily is toch vrouwelijk.
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Ik zou een Volvo S70 of een V70 rijden
-
Barboer
- Donateur (6x)

-
Daan Paul
- Donateur

Heb me er jaren het hoofd over gebroken. Nu het zo ver is, blij met de opvolger van mijn Saab 9-3 OG Aero. BMW 428i coupé en automaat.

-
Barboer
- Donateur (6x)

Nooit meer naar IKEADaan Paul schreef: ↑wo 27 dec, 2023 12:58BMW 428i coupé en automaat.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Nadat de laatste Saab in 2013 de oprit verliet, diverse andere auto's zakelijk gereden. Hoogte- en dieptepunten:
Diep: Volvo V70 D5. Nieuwe leaseauto. Onze eerste en laatste Volvo. De automaat gaf het na anderhalf jaar, 50K kms op de teller op. In juli, in Italië natuurlijk. Dan ben je wel blij dat een leasemaatschappij alles regelt en betaalt. Vanaf dat moment niets dan ellende met de bak. Auto is teruggenomen door de l/maatschappij en in de handel gezet. (Dan koop je als niets-vermoedende particulier een onverwoestbare... D5, zonder schade, krassen of ellende met net geen 70K op de teller. Succes).,
Hoogtepunt: Honda. Nadat de Volvo verdwenen was, een Honda CR-V aangeschaft, eind 2014. Ondertussen door onze eigen zaak betaald. Nieuw. 7 jaar garantie. 250K kms mee gereden met niets meer dan regulier onderhoud. Heel regelmatig een zware botenwagen-aanhanger met Lasers door heel Europa gesleept. Probleemloos.
Hoogtepunt II: Honda CR-V Hybrid. Sinds 2021. Nu met 10 jaar garantie. Opnieuw probleemloos. Gelukkig hoef ik er niet zo'n zware botenwagen meer mee te trekken. Maar een autoambulance gaat nog prima!
Met de botenwagen naar Plymouth voor het Open UK Laser Championship. En nee, de voeten zijn niet van een verstekeling. Overigens werd de binnenkant van de botenwagen wel gecontroleerd voordat we de oversteek maakten naar Dover!

Aanhanger en body zijn samen 732 kilo... (Even over een lokale weegbrug gegaan)
free photo hosting
Diep: Volvo V70 D5. Nieuwe leaseauto. Onze eerste en laatste Volvo. De automaat gaf het na anderhalf jaar, 50K kms op de teller op. In juli, in Italië natuurlijk. Dan ben je wel blij dat een leasemaatschappij alles regelt en betaalt. Vanaf dat moment niets dan ellende met de bak. Auto is teruggenomen door de l/maatschappij en in de handel gezet. (Dan koop je als niets-vermoedende particulier een onverwoestbare... D5, zonder schade, krassen of ellende met net geen 70K op de teller. Succes).,
Hoogtepunt: Honda. Nadat de Volvo verdwenen was, een Honda CR-V aangeschaft, eind 2014. Ondertussen door onze eigen zaak betaald. Nieuw. 7 jaar garantie. 250K kms mee gereden met niets meer dan regulier onderhoud. Heel regelmatig een zware botenwagen-aanhanger met Lasers door heel Europa gesleept. Probleemloos.
Hoogtepunt II: Honda CR-V Hybrid. Sinds 2021. Nu met 10 jaar garantie. Opnieuw probleemloos. Gelukkig hoef ik er niet zo'n zware botenwagen meer mee te trekken. Maar een autoambulance gaat nog prima!
Met de botenwagen naar Plymouth voor het Open UK Laser Championship. En nee, de voeten zijn niet van een verstekeling. Overigens werd de binnenkant van de botenwagen wel gecontroleerd voordat we de oversteek maakten naar Dover!

Aanhanger en body zijn samen 732 kilo... (Even over een lokale weegbrug gegaan)
free photo hosting-
Carroda
- Geregistreerd lid
Ik rijdt nog steeds m'n Volkswagen Corrrado VR6. Ook zo'n mooi (ouder) pareltje.

Wel totaal wat anders als een Saab, maar ook lekker apart.
Wel totaal wat anders als een Saab, maar ook lekker apart.
-
Barboer
- Donateur (6x)

Goeie kleur hoor, periode correct! 
-
jelger
- Geregistreerd lid
Een Lexus zie ik nog wel zitten. Was best een plezante ervaring een paar maanden terug. Helaas lijkt Lexus nogal uit de gratie hier te lande.
Dat past dan wel weer bij mij.

Dat past dan wel weer bij mij.

-
hermank
- Donateur (7x)

Wat is dit voor locatie en waar gelegen?? Intrigerend 'muurtje'.