Max Verstappen
-
redmervand
- Donateur (6x)

Re: Max Verstappen
Is dit een mooi begin van een mooi, oranje, seizoen Formule1?!?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Ik heb mij heel erg verwonderd met welk gemak hij het vermogen op de weg kreeg, vorig jaar was dat ding zo listig al maar wat.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Op Nu.nl wordt toegelicht waarom Red Bull opeens sneller is dan Mercedes:
https://www.nu.nl/formule-1/6124462/ana ... cedes.html
https://www.nu.nl/formule-1/6124462/ana ... cedes.html
-
ReinO
- Donateur (2x)

en dan vergeten ze te melden dat de windtunneltests van vorig seizoen niet goed waren gegaan: hoe bestaat zoiets?
Maar prachtig hoe superieur Max die laatste ronde reed.
Maar prachtig hoe superieur Max die laatste ronde reed.
-
Evers
- Donateur (4x)

Ja. Hup McLaren inderdaad.redmervand schreef: ↑za 27 mar, 2021 19:37Is dit een mooi begin van een mooi, oranje, seizoen Formule1?!?
-
viggentroll321
- Donateur

a good clean start and a safe first lap. Daar begint het mee 
-
ReinO
- Donateur (2x)

En wat een belachelijke beslissing: Lewis rijdt 28 keer over de rand in bocht 4 en wint per rondje .2 seconden. Halverwege de race wordt
dat verboden..... . ? Dan heeft hij bijna 6 seconden voordeel al.
Max is de morele winnaar!
-
gudmundje
- Donateur

Nee, er waren geen track limits. Red Bull is eerst gaan klagen bij wedstrijddirectie...tja als je het nadien dan zelf doet en er duidelijk voordeel uithaalt...ReinO schreef: ↑ma 29 mar, 2021 11:25En wat een belachelijke beslissing: Lewis rijdt 28 keer over de rand in bocht 4 en wint per rondje .2 seconden. Halverwege de race wordt
Los daarvan, top van Max. Wordt leuk seizoen denk ik. Van die Tsunoda gaan we ook nog het een en anders zien. Wat een debuut zeg !
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Ik sta daar iets anders in, je kon het hele weekend al zien dat Mercedes een probleem had in die bocht.
Ik was zaterdag dus ook heel blij, omdat ik zeker weet dat ze zondag hun achterbanden daar op zouden roken.
Tijdens de training en quali waren er track limits, en werden er ook tijden afgenomen.
Vreemd genoeg werden ze zondag opgegeven en werd het een grijs gebied , ja er was gewaarschuwd om het niet constant te doen.
Hammie doet dat dus 30 keer, dat is dus 30x 0,1 of 0,2
Komt bij, waar ik dus ook van baalde, zondag werd het kouder. Mercedes weer geluk.
Redbull ging niet klagen, ze zeiden tegen Max dat Mercedes gebruik maakte van de mogelijkheid en dus dat hij het ook wel kon doen,
dus indirect wel ja haha
Wat ging er in mijn ogen mis, die alfa zat net op de verkeerde plek in de weg.
Hammie druk Max naar buiten, dat weet je van hem, heeft hij al vaker gedaan, hij zij het zelfs op de boord radio
Ook leuk en mijn driver of the day dat kleine mannetje Yuki nog wat
Max had 1 rondje moeten wachten en hammie meer moeten opdrukken, hij ging al een keer in de fout
En had hem een heerlijk op zijn nummer kunnen zetten.
Overging die niet optimale dif werkte ook niet mee.
Stel dat die dif goed was geweest, stel dat die mazespin niet een safety car had veroorzaakt , stel dat er track limits waren geweest, tja dan was het wel heeeeeeeeeel erg zielig geweest voor Mercedes.
Max zijn idee was nog niet zo slecht, doorrijden Hammie op 6 seconden rijden en 5 sec straf accepteren .
(In Oostenrijk vol met oranje fans )
Maar mooie race, ook best wel spannend, zeker als je met 3 kinderen aan het kijken die Hammie fan zijn
Ik was zaterdag dus ook heel blij, omdat ik zeker weet dat ze zondag hun achterbanden daar op zouden roken.
Tijdens de training en quali waren er track limits, en werden er ook tijden afgenomen.
Vreemd genoeg werden ze zondag opgegeven en werd het een grijs gebied , ja er was gewaarschuwd om het niet constant te doen.
Hammie doet dat dus 30 keer, dat is dus 30x 0,1 of 0,2
Komt bij, waar ik dus ook van baalde, zondag werd het kouder. Mercedes weer geluk.
Redbull ging niet klagen, ze zeiden tegen Max dat Mercedes gebruik maakte van de mogelijkheid en dus dat hij het ook wel kon doen,
Wat ging er in mijn ogen mis, die alfa zat net op de verkeerde plek in de weg.
Hammie druk Max naar buiten, dat weet je van hem, heeft hij al vaker gedaan, hij zij het zelfs op de boord radio
Ook leuk en mijn driver of the day dat kleine mannetje Yuki nog wat
Max had 1 rondje moeten wachten en hammie meer moeten opdrukken, hij ging al een keer in de fout
En had hem een heerlijk op zijn nummer kunnen zetten.
Overging die niet optimale dif werkte ook niet mee.
Stel dat die dif goed was geweest, stel dat die mazespin niet een safety car had veroorzaakt , stel dat er track limits waren geweest, tja dan was het wel heeeeeeeeeel erg zielig geweest voor Mercedes.
Max zijn idee was nog niet zo slecht, doorrijden Hammie op 6 seconden rijden en 5 sec straf accepteren .
(In Oostenrijk vol met oranje fans )
Maar mooie race, ook best wel spannend, zeker als je met 3 kinderen aan het kijken die Hammie fan zijn
-
ReinO
- Donateur (2x)

had het hele verhaal ook gelezen maar dit haalt een mooie race om zeep gewoon, en idd als als als telt niet in de sport.
Op naar de volgende race met Perez in de buurt wordt het nog mooier!
Op naar de volgende race met Perez in de buurt wordt het nog mooier!
-
turbopilot
- Donateur (7x)

En de middenmoot of subtop zit ook lekker dicht bij elkaar
En een stel rookies erbij, het wordt een mooi seizoen
En een stel rookies erbij, het wordt een mooi seizoen
-
rutgerreinier
- Donateur

RB heeft wel degelijk lopen klagen. Ze wilden opheldering over bocht 4 van Mercedes. Tijdens het bekijken, heeft Max de opdracht gekregen om ook zo uit te waaien.turbopilot schreef: ↑ma 29 mar, 2021 20:35Mercedes weer geluk.
Redbull ging niet klagen, ze zeiden tegen Max dat Mercedes gebruik maakte van de mogelijkheid en dus dat hij het ook wel kon doen,dus indirect wel ja haha
Dat hij het niet eerder heeft gedaan is Nobel natuurlijk, maar Hamilton heeft hem hier op afgetroefd. Kosten wat het kost, winnen!
Dat Max later zijn leidende positie teruggeeft is logisch, want daar heeft hij positie voordeel mee. Dat had Lewis in die 30 rondjes niet. Was Max doorgereden had hij gewoon meer dan 5sec gekregen hoor. Masi laat zich niet sollen.
Maar als dit de voorbode is van dit seizoen, dat zou top zijn!
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Max was er al voorbij
,kijk maar eens terug
Maar Max had hem erin moeten haken toen hij er voorbij was, desnoods samen eraf,
Hammie paar startpunten erbij.
En vooral, dan weet hij de volgende keer dat Max hem laat staan
Ik baal nog het meest dat we te lang moeten wachten op de volgende race
En ik hoop dat er dit jaar geen grijze track limits zijn, de redbull ligt veel beter dan vorig jaar, vorig jaar was dat ding zo wispelturig als wat.
Maar Max had hem erin moeten haken toen hij er voorbij was, desnoods samen eraf,
Hammie paar startpunten erbij.
En vooral, dan weet hij de volgende keer dat Max hem laat staan
Ik baal nog het meest dat we te lang moeten wachten op de volgende race
En ik hoop dat er dit jaar geen grijze track limits zijn, de redbull ligt veel beter dan vorig jaar, vorig jaar was dat ding zo wispelturig als wat.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Max start vandaag vanaf een derde plek en ..... de baan is nat!
Dat kan nog een spannende race worden.
Leclerc vliegt al in de opwarmronde van de baan!!

Deze race is overigens LIVE te volgen via RTL Duitsland
Dat kan nog een spannende race worden.
Leclerc vliegt al in de opwarmronde van de baan!!
Deze race is overigens LIVE te volgen via RTL Duitsland