Naar aanleiding van de jaarlijkse Autovisie Kerstprijsvraag
Opdracht
Iemand (ik om te beginnen) plaatst een autogerelateerd raadplaatje of een autovraag of ander autoraadsel in dit topic
Spelregels
- -Als je zelf geen plaatjes kunt plaatsen dan vraag je de vorige plaatser om je plaatje te hosten (vriendendienst);
-Achteraf editen van berichten is niet toegestaan
;
-Als je het echt geprobeerd hebt maar het antwoord niet weet en dus het raadsel te moeilijk vindt, antwoord je 'Pas';
-Als vijf gebruikers 'Pas' als antwoord geven plaatst de bedenker van het plaatje of raadsel een nieuw plaatje of raadsel;
-Blijkt een vraag te moeilijk, dan mag de vraagsteller ook voortijdig zelf het antwoord geven en zo de vraag intrekken. Hij mag dan zelf een vervangende vraag bedenken;
-Doordat niet iedereen constant op het forum zit kan de bevestiging van het antwoord even op zich laten wachten. Als na 6 uur nog geen reactie van de plaatser is geweest mag een willekeurig iemand een nieuw raadsel plaatsen;
-Gebruik van Internet om de antwoorden te vinden is toegestaan, maar afhankelijk van de vraagstelling in sommige gevallen weinig sportief
.
Als je afwezig bent nadat je een raadsel hebt geplaatst kan je:
- 1. de vraag gewoon open te laten staan (dan wel even afmelden alsjeblieft);
2. de vraag door iemand anders te laten overnemen (wel graag in overleg);
3. iemand anders gericht opdracht geven een nieuwe vraag te verzinnen.
Ranglijst
De strijd is om de eer. Er zijn geen prijzen te winnen! De winnaar van het raadsel wordt in een lijst bijgeschreven, wat mij betreft zet hij of zij zichzelf in een apart berichtje in dit topic in een lijst, als volgt (voorbeeld):
- 1. Sander
2. Turboflix
3. ...etc.
Van welke auto (merk + type) zie je hier het interieur afgebeeld?
Veel succes! Ik ben benieuwd...
Ewout.


