RSS-feeds en marktplaats/speurders

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
brinky
Donateur
Donateur

RSS-feeds en marktplaats/speurders

Bericht door brinky » za 31 dec, 2005 17:30

Maken de geoefende saabspotters ook al gebruik van RSS/XML-feeds? Ik kan het jullie van harte aanbevelen. Zo heb ik nu winbar ingesteld om te luisteren naar de advertenties van marktplaats.nl en zie ik het volgende bovenaan mijn buroblad:

Afbeelding

De laatste 5-10 advertenties scrollen zo voorbij.

Wil je dit ook? Download dan winbar en zet dit bestandje (voor marktplaats) of dit bestandje (voor speurders) in je program files\winbar\trackers map. In het configuration menu activeer je de tracker en kies je voor het betreffende bestandje.

PS1: Heb geen aandelen winbar, maar vindt het gewoon een handig programma. Eenzelfde resultaat is met andere programma's evenzo te realiseren.

PS2: Wist niet precies in welke rubriek deze posting thuis hoort. Als de mods het er niet mee eens zijn, moeten ze dit topic maar even een schopje geven.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » za 31 dec, 2005 18:54

heb winbar2 gedownload maar kan de trackers map niet vinden. waar zit ie of moet ik die aanmaken?

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » za 31 dec, 2005 18:55

Winbar 2 is een prerelease (nog niet volledig werkend). Je kan het beste versie 1.2.95 downen.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 01 jan, 2006 10:25

hej dat is wel handig.. 8)

wil16V
Geregistreerd lid

Bericht door wil16V » ma 02 jan, 2006 16:20

ik heb de 1.2.95 gedownload maar kan ook de tracker map niet vinden om marktplaats en speurders erin te zetten :?

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 02 jan, 2006 16:31

leg mij dit eens uit want ik snap er geen zak van :?:

wil16V
Geregistreerd lid

Bericht door wil16V » ma 02 jan, 2006 16:55

Makes Two :shock:

Plaats reactie