Auto van Bill Gates nu bij Ebay....

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » di 03 jan, 2006 14:45

whahah je moet toch op een manier je auto aanprijzen
Afbeelding mooie feature

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » di 03 jan, 2006 14:53

Kun je je van alles veroorloven op automobielgebied, kiest Gates een Lexus.... Pfff :x

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 03 jan, 2006 15:02

wat een ellelang gezwam op een lexus aan te prijsen,heb rsi in mijn scrollvinger :donot:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 03 jan, 2006 15:03

Wel geld en geen smaak, een helaas vaker voorkomend fenomeen.

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » di 03 jan, 2006 15:04

Idd geen smaak, waarschijnlijk 1 van de velen, in 1 van zijn vele garages...

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » di 03 jan, 2006 15:39

Waarom heeft de voormalig rijkste man ter wereld afschuwelijke wieldoppen op z'n wagen?

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » di 03 jan, 2006 15:41

dus de broer (waarschijnlijk) van billy heeft er in gereden...
Afbeelding

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 03 jan, 2006 15:56

Kan William H. niet zijn doopnaam zijn en Bill zijn roepnaam??

Of denk ik nu te simpel, ik kan nergens uit die akte opmaken namelijk dat het zijn broer is of i.d.

En verder, wat is er mis met een Lexus??

Ik heb in erg veel Lexussen gereden en er zijn bijna geen betere auto's, serieus. Topklasse. Bill heeft smaak en geen zin om geld stuk te gooien aan reparaties. Hele goede keuze Bill!

Groet,

Eelco

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » di 03 jan, 2006 15:57

dacht dat hij langer chairman was.. niet tot 1995, maar zo goed weet ik het ook niet,,... kan me ook niet echt veel schelen... gewoon niet een bijzondere auto 8)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 03 jan, 2006 16:00

Dde brief is gedateerd op 12 februari 1998 en ondertekend nog steeds door Bill Gates, Chairman & CEO. Dus dat was ie in 1998 nog inderdaad.

Hij heeft die Lexus van 1990 tot 1995 gereden.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » di 03 jan, 2006 16:05

idd it is bill ! BIEDEN !! :wink:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 03 jan, 2006 16:20

Wat een werk heeft die gast er van gemaakt zeg om die Lexus te verkopen. Hoogstwaarschijnlijk is dat zo terloop tersprake gekomen toen hij de auto kocht.

Zo van: 'Oow ja, deze auto is nog van Bill Gates geweest, kijk hier heb ik er nog wat documentatie van, kijk maar wat je er mee doet.'

Ik weet wel mooiere LS400`s te staan.
Maarja, je zal maar stalker van Bill Gates zijn en zo een haar kunnen bemachtigen van hem....

Groet,

Eelco

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » di 03 jan, 2006 19:39

Doet me denken aan de aflevering dat George Costanza denkt dat die de Chrysler Le Baron van Jon Voigt heeft gekocht. Seinfeld: "Staat daar geen John Voigt?".... Hahahaha :lol: Euhh, kan de serie weer terug op de buis voor de 100ste keer?? Enige goeie smoes om niet naar Journaal te kijken.

Trouwens topic starter, wat ziet dat plaatje van de nieuwe 9-5 er waanzinnig interessant uit. Soort Batmobile sportwagon.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » di 03 jan, 2006 19:42

ralph12 schreef:Doet me denken aan de aflevering dat George Costanza denkt dat die de Chrysler Le Baron van Jon Voigt heeft gekocht. Seinfeld: "Staat daar geen John Voigt?".... Hahahaha :lol: Euhh, kan de serie weer terug op de buis voor de 100ste keer?? Enige goeie smoes om niet naar Journaal te kijken.

Trouwens topic starter, wat ziet dat plaatje van de nieuwe 9-5 er waanzinnig interessant uit. Soort Batmobile sportwagon.
geweldige aflevering inderdaad ! 8)

Plaats reactie