Auto van Bill Gates nu bij Ebay....
-
ralph12
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Kan William H. niet zijn doopnaam zijn en Bill zijn roepnaam??
Of denk ik nu te simpel, ik kan nergens uit die akte opmaken namelijk dat het zijn broer is of i.d.
En verder, wat is er mis met een Lexus??
Ik heb in erg veel Lexussen gereden en er zijn bijna geen betere auto's, serieus. Topklasse. Bill heeft smaak en geen zin om geld stuk te gooien aan reparaties. Hele goede keuze Bill!
Groet,
Eelco
Of denk ik nu te simpel, ik kan nergens uit die akte opmaken namelijk dat het zijn broer is of i.d.
En verder, wat is er mis met een Lexus??
Ik heb in erg veel Lexussen gereden en er zijn bijna geen betere auto's, serieus. Topklasse. Bill heeft smaak en geen zin om geld stuk te gooien aan reparaties. Hele goede keuze Bill!
Groet,
Eelco
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Wat een werk heeft die gast er van gemaakt zeg om die Lexus te verkopen. Hoogstwaarschijnlijk is dat zo terloop tersprake gekomen toen hij de auto kocht.
Zo van: 'Oow ja, deze auto is nog van Bill Gates geweest, kijk hier heb ik er nog wat documentatie van, kijk maar wat je er mee doet.'
Ik weet wel mooiere LS400`s te staan.
Maarja, je zal maar stalker van Bill Gates zijn en zo een haar kunnen bemachtigen van hem....
Groet,
Eelco
Zo van: 'Oow ja, deze auto is nog van Bill Gates geweest, kijk hier heb ik er nog wat documentatie van, kijk maar wat je er mee doet.'
Ik weet wel mooiere LS400`s te staan.
Maarja, je zal maar stalker van Bill Gates zijn en zo een haar kunnen bemachtigen van hem....
Groet,
Eelco
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Doet me denken aan de aflevering dat George Costanza denkt dat die de Chrysler Le Baron van Jon Voigt heeft gekocht. Seinfeld: "Staat daar geen John Voigt?".... Hahahaha
Euhh, kan de serie weer terug op de buis voor de 100ste keer?? Enige goeie smoes om niet naar Journaal te kijken.
Trouwens topic starter, wat ziet dat plaatje van de nieuwe 9-5 er waanzinnig interessant uit. Soort Batmobile sportwagon.
Trouwens topic starter, wat ziet dat plaatje van de nieuwe 9-5 er waanzinnig interessant uit. Soort Batmobile sportwagon.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
geweldige aflevering inderdaad !ralph12 schreef:Doet me denken aan de aflevering dat George Costanza denkt dat die de Chrysler Le Baron van Jon Voigt heeft gekocht. Seinfeld: "Staat daar geen John Voigt?".... HahahahaEuhh, kan de serie weer terug op de buis voor de 100ste keer?? Enige goeie smoes om niet naar Journaal te kijken.