Dodge Challenger Concept

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
baastiaan
Geregistreerd lid

Dodge Challenger Concept

Bericht door baastiaan » wo 04 jan, 2006 21:00

Ik ben helemaal geen fan van Amerikaanse auto's, maar deze vind ik wel gaaf.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » wo 04 jan, 2006 21:13

ik vind em wijs! vraag me wel af op welk publiek ze hier mee mikken..

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » wo 04 jan, 2006 21:14

Mooi! 10 van die kruisjes op een rijtje..... :?

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » wo 04 jan, 2006 21:21

mooi Oranje gevaarte.

Zuid amerikaanse vlag op het dak. 01 op de deur en we kunnen weer een nieuwe serie maken........

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » wo 04 jan, 2006 21:23

Hej... nu zie ik de foto's wel....

Mooie auto, een van de mooiere retro concepten die ik de laatste tijd heb gezien.

Greetz,

Dennis

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » wo 04 jan, 2006 22:32

Injectie schreef:mooi Oranje gevaarte.

Zuid amerikaanse vlag op het dak. 01 op de deur en we kunnen weer een nieuwe serie maken........
Dat was een charger toch?

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » wo 04 jan, 2006 22:33

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » wo 04 jan, 2006 22:42

Echt mooi vind ik het niet. Wel 'cool' en durf als je dit op de markt brengt. ik vind het geen uitblinker in verfijnd design...

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » wo 04 jan, 2006 23:37

Jullie bedoelen de vlag van de Confederate States. The Rebel Flag. Euhh, de Challenger speelde de hoofdrol in de cultfilm Vanishing Point.

Prachtig deze nieuwe rendition. Alleen als ze echt uitkomen die studiemodellen bij Amerikanen, zijn ze meestal erg verwaterd. En is de essentie verloren gegaan.

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » do 05 jan, 2006 11:51

Ik ben wel fan van Amerikaanse wagens,
Erg gave bak! Als hij net zo gunstig geprijst is als de Mustang zal hij wel als een warm broodje over de toonbank gaan.

Oude Pontiac GTO op King of Europe, Hebbe!
Afbeelding
Afbeelding

brammelo
Geregistreerd lid

Bericht door brammelo » do 05 jan, 2006 13:17

Ziet er niet slecht uit, maar net zoals bij de nieuwe Mustang hebben ze ook hier een bijzonder inspiratieloze achterkant gemaakt.

EefNauta
Geregistreerd lid

Bericht door EefNauta » do 05 jan, 2006 16:59

om met de presentatoren van Top Gear te spreken, ziet er mooi uit maar zijn amerikanen in staat om iets te bouwen dat met een beetje fatsoenlijke snelheid door de bocht wil ????

:O:

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » do 05 jan, 2006 17:23

EefNauta schreef:om met de presentatoren van Top Gear te spreken, ziet er mooi uit maar zijn amerikanen in staat om iets te bouwen dat met een beetje fatsoenlijke snelheid door de bocht wil ????

Dat is tegenwoordig een beetje achterhaald, de Ford GT en de nieuwe Corvette Z06 bijv. zijn gewaagd aan de Ferrari's en Porsche's.
Corvette Z06 is op de nurburgring sneller dan een 911Turbo.

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » do 05 jan, 2006 18:29

Sterker: de Dodge Viper en erna de Corvette C5 hebben jarenlang in allerlei GT kampioenschappen w.o. endurance races als Sebring en Le Mans hun klasse compleet gedomineerd.

Ik heb ook altijd een zwak voor Detroit Iron gehad omdat het uitbrengen van sportieve modellen daar met heel wat minder elitaire prietpraat gepaard gaat dan hier in Europa. Lekker straight forward techniek. En een Amerikaanse V8, zeker als die nog voorzien is van stoterstangen, produceert een mooier geluid dan welke Porsche of Ferrari dan ook.

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » do 05 jan, 2006 19:18

Ruud schreef:
EefNauta schreef:om met de presentatoren van Top Gear te spreken, ziet er mooi uit maar zijn amerikanen in staat om iets te bouwen dat met een beetje fatsoenlijke snelheid door de bocht wil ????

Corvette Z06 is op de nurburgring sneller dan een 911Turbo.
Dat is nogal wat. Wie zegt dat? Zijn dat wat geklokte tijden of is daar serieus naar gekeken?

Gr,
Peter
P.S De nieuwe Corvette met 505 pk voor $65000,- E. 54000,- .en dan rij je in een supersportwagen :?

Plaats reactie