RTL Autowereld

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Ewout900
Geregistreerd lid

RTL Autowereld

Bericht door Ewout900 » zo 15 jan, 2006 21:34

Haha, wat een geweldig programma, dat RTL Autowereld met Allard Kalff en Michael Pilarczyk!

Hoe kan je een half uur volpraten over auto's zonder ook maar iets zinnigs te zeggen. :lol:

"Het is fijne auto..."
"... ziet er niet verkeerd uit..."
"Je kunt precies bij alle knopjes op het dashboard..."
"..complimenten..."

Ik kan het gelukkig niet nadoen, maar informatie nul! En een sluikreclame!

Gelukkig vind ik die Pilarczyk wel een geschikte vent en is het wel een rustig programma zonder poespas, anders was er echt niet naar te kijken. Ik kijk er toch met een glimlach naar :lol:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 15 jan, 2006 21:35

Ik kan het niet aanzien, wat een dom gewauwel, doe mij Top Gear of de 5th Gear maar.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » zo 15 jan, 2006 21:37

verde900 schreef:Ik kan het niet aanzien, wat een dom gewauwel, doe mij Top Gear of de 5th Gear maar.

om 2100 op bbc2 straks dus

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 15 jan, 2006 21:40

nacra 93 schreef:
verde900 schreef:Ik kan het niet aanzien, wat een dom gewauwel, doe mij Top Gear of de 5th Gear maar.

Helaas, mijn gids zegt: Von Ryan's Express.... :shock:

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » zo 15 jan, 2006 22:08

22.30u dacht ik. Maarr helaas: ook niet in mijn tv geprogrammeerd. Ik kijk de uitzendingen via dumpalink.com :oops:

Zoals deze.

Manic
Lid van verdienste

Re: RTL Autowereld

Bericht door Manic » zo 15 jan, 2006 22:12

Ewout900 schreef:Haha, wat een geweldig programma, dat RTL Autowereld met Allard Kalff en Michael Pilarczyk!

Hoe kan je een half uur volpraten over auto's zonder ook maar iets zinnigs te zeggen. :lol:

"Het is fijne auto..."
"... ziet er niet verkeerd uit..."
"Je kunt precies bij alle knopjes op het dashboard..."
"..complimenten..."

Ik kan het gelukkig niet nadoen, maar informatie nul! En een sluikreclame!

Gelukkig vind ik die Pilarczyk wel een geschikte vent en is het wel een rustig programma zonder poespas, anders was er echt niet naar te kijken. Ik kijk er toch met een glimlach naar :lol:
Ach.. op zich wel een aardig programma, inderdaad weinig informatief, beetje auto's presenteren in de trant van "kijk dit is de nieuwe "..." en hij kan dit wel en dit niet".
Als er niets anders zinnigs is wel aardig om naar de kijken. Wat ook weinig informatief is, maar op zich wel leuk is om naar te kijken vind ik dat programma van de gebroeders Coronel, op een leuke manier aangepakt vind ik, maar het is meer entertainment dan informerend. Maar feit blijft dat ik er niet speciaal voor ga zitten.

Gr,

Dennis

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » zo 15 jan, 2006 22:14

Ik kan die ongelooflijk domme Coronel's niet uitstaan...! Maar ze kunnen wel goed rijden...

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 15 jan, 2006 22:17

Ewout900 schreef:Ik kan die ongelooflijk domme Coronel's niet uitstaan...! Maar ze kunnen wel goed rijden...
Of die Huub Stapel.. wat een nitwit>
Hebben we toch alle Nederlandse "autojournalisten" even beoordeeld als zijnde "not cool" jammer...

Jacco K.
Geregistreerd lid

Bericht door Jacco K. » zo 15 jan, 2006 22:34

Ben het helemaal met je eens.
Dan vind ik het programma "gek op wielen" leuker om naar te kijken.
Deze presentator, waar ik de naam even van kwijt ben, is wel eens kritisch op een bepaalde auto.

Trouwens zijn er al eens testen van de nieuwe 9-5 bij de Ned. zenders geweest?

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » zo 15 jan, 2006 22:44

verde900 schreef:
nacra 93 schreef:

Helaas, mijn gids zegt: Von Ryan's Express.... :shock:

of een leuke film met frank sinatra :oops:

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » zo 15 jan, 2006 23:06

Nee, laten we het even hebben over, ik krijg het bijna niet uit mijn strot, Bavo Galema. Die denkt echt dat ie voor randdebielen een autoprogramma maakt. Wat een ergelijke manier van presenteren.

En over die pilatziek: Dat vind ik, excuseer, ook een vreselijke weggooier. Wat een arrogante, onsympathieke, hersenloze flapdrol.....zo dat is eruit.

Allemaal exponenten van die vreselijke Bob de Jong. Nederland heeft geen goed eigen autoprogramma. Ze worden betaald door de importeurs dus een auto zal nooooooit slecht zijn. Je gaat niet de hand die je voed, bijten.

Ze kunnen het niet en ze zullen het nooit leren

Doe mij deze maar

Afbeelding

Vicky Butler Henderson :love: :wow: :applause:

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » zo 15 jan, 2006 23:10

marq101 schreef:Nee, laten we het even hebben over, ik krijg het bijna niet uit mijn strot, Bavo Galema. Die denkt echt dat ie voor randdebielen een autoprogramma maakt. Wat een ergelijke manier van presenteren.
Ha, ja daar noem je iemand! Dat is inderdaad niet best... Volgens mij moet het grappig bedoeld zijn, een trend die in Nederlandse autoprogramma's volgens mij is ingezet door Huub Stapel.
marq101 schreef:En over die pilatziek: Dat vind ik, excuseer, ook een vreselijke weggooier. Wat een arrogante, onsympathieke, hersenloze flapdrol.....zo dat is eruit.
Die vind ik dus nog wel te harden. Ik moet er wel met een knipoog naar kijken (niet te verwarren met 'met één oog gesloten')

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 15 jan, 2006 23:12

Ewout900 schreef:
marq101 schreef:Nee, laten we het even hebben over, ik krijg het bijna niet uit mijn strot, Bavo Galema. Die denkt echt dat ie voor randdebielen een autoprogramma maakt. Wat een ergelijke manier van presenteren.
Ha, ja daar noem je iemand! Dat is inderdaad niet best... Volgens mij moet het grappig bedoeld zijn, een trend die in Nederlandse autoprogramma's volgens mij is ingezet door Huub Stapel.
marq101 schreef:En over die pilatziek: Dat vind ik, excuseer, ook een vreselijke weggooier. Wat een arrogante, onsympathieke, hersenloze flapdrol.....zo dat is eruit.
Die vind ik dus nog wel te harden. Ik moet er wel met een knipoog naar kijken (niet te verwarren met 'met één oog gesloten')
Ik vind zo'n beetje ieder Nederlands autoprogramma het best tot zijn recht komen met de tv uit....

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » zo 15 jan, 2006 23:12

Ewout900 schreef:
Ja, het grappige is dat ik Huub Stapel nog wel te pruimen vond. Maar ja, het blijft behelpen in vergelijk met de BBC en ITV

Oostland
Geregistreerd lid

Bericht door Oostland » zo 15 jan, 2006 23:24

Ik vind huub stapel altijd wel leuk, en allard kalf ook, vleugje humer met lekker een half uurtje auto´s kijken die je zelf ook nog wel eens zou kunnen kopen of leasen.
Top gear is natuurlijk ook, maar ja ik kan geen ferrari aston martin of mc laren financieren.
En die gebroeders cornel ofzo dat vind ik echt balletjes van de bovenste plank.

Plaats reactie