Audi S6

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
sjoerdk
Geregistreerd lid

Audi S6

Bericht door sjoerdk » ma 23 jan, 2006 21:07

Wat vinden jullie hiervan? Met Lamborghini V10 motor! :green_many:

http://www.autowereld.com/nieuws.asp?ar ... fr=6&me=33[/img]

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » ma 23 jan, 2006 21:22

Als je bekijkt dat Saab uit z'n motortjes (flexfuel )al 300pk perst vindt ik dit voor een V10 niet spectaculair.Sorry hoor.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 23 jan, 2006 21:24

Leuk, naast de W12 nu ook een V10, in ons land toch al goed voor een auto of 10 per jaar.....

ARROWS
Geregistreerd lid

Re: re

Bericht door ARROWS » ma 23 jan, 2006 21:28

edwardkommeren schreef:Als je bekijkt dat Saab uit z'n motortjes (flexfuel )al 300pk perst vindt ik dit voor een V10 niet spectaculair.Sorry hoor.
Gaat om de acceleratie die je eruit kan halen bij ieder toerenaantal, en hoe rustig het wel niet kan lopen.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 23 jan, 2006 21:31

ARROWS schreef:
edwardkommeren schreef:Als je bekijkt dat Saab uit z'n motortjes (flexfuel )al 300pk perst vindt ik dit voor een V10 niet spectaculair.Sorry hoor.
Gaat om de acceleratie die je eruit kan halen bij ieder toerenaantal, en hoe rustig het wel niet kan lopen.
In een S6 zal een V10 niet rustig gaan lopen, de S staat voor Sport, niets is lekkerder als zo´n ding te laten janken :twisted:

Vorticity
Geregistreerd lid

Bericht door Vorticity » ma 23 jan, 2006 21:38

Kan je niet met elkaar vergelijken, Saab maakt gebruik van een turbo, en deze V10 niet.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 23 jan, 2006 21:40

mezzahiri schreef:
Kan je niet met elkaar vergelijken, Saab maakt gebruik van een turbo, en deze V10 niet.
Van de week zat ik in een wedstrijdje tussen een 300pk 2.4 turbo en een 315pk 4.4 V8... die bleken knap aan elkaar gewaagt (ze jankten beiden wel vrolijk :twisted: )

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » ma 23 jan, 2006 22:44

IK leef in de realiteit en ben de leeftijd van dromen van snelle auto's allang voorbij( zoals ik deed toen ik 10 was),een 9-5 aero zal ik nog wel eens zelf rijden maar een audi V10 of een ferrari of bugatti dat is toch een illusie. En ik kan je vertellen dat wanneer je er een van je zelf hebt je er snel op bent uitgekeken.Dan ga je vanzelf weer dromen van een 10 jaar oude 900 of zoiets.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 23 jan, 2006 22:46

edwardkommeren schreef:IK leef in de realiteit en ben de leeftijd van dromen van snelle auto's allang voorbij,een 9-5 aero zal ik nog wel eens zelf rijden maar een audi V10 of een ferrari of bugatti dat is toch een illusie. En ik kan je vertellen dat wanneer je er een van je zelf hebt je er snel op bent uitgekeken.Dan ga je vanzelf weer dromen van een 10 jaar oude 900 of zoiets.
en zo is dat!

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » ma 23 jan, 2006 22:58

Als het je toch puur om snelheid en pk's gaat wat dacht je van een dragster dat hou je niet bij met een audi!

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 24 jan, 2006 15:36

Ik vind hem een beetje prollerig met die rare rubberen randen en die dagverlichting boven de luchtinlaten.
Maar een Audi S of RS is echt een fantastische wagen hoor! Snel, luxe en je kunt er overal mee komen voorrijden.

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » wo 25 jan, 2006 0:50

edwardkommeren schreef:IK leef in de realiteit en ben de leeftijd van dromen van snelle auto's allang voorbij( zoals ik deed toen ik 10 was),een 9-5 aero zal ik nog wel eens zelf rijden maar een audi V10 of een ferrari of bugatti dat is toch een illusie. En ik kan je vertellen dat wanneer je er een van je zelf hebt je er snel op bent uitgekeken.Dan ga je vanzelf weer dromen van een 10 jaar oude 900 of zoiets.
Ik geloof je standpunt graag, maar ik denk toch echt niet dat als ik auto's uit die catagorie ooit kan rijden, zal dromen van mijn 900...
Bijv. zo'n Audi is een prachtige/luxe wagen, met hoge kwalitiet en fantastische prestaties uit een atmospherische motor!
:D
Wat maakt het dan dat ik op mijn Ferrari wel uitgekeken zou raken maar niet op een oude Saab....?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 25 jan, 2006 9:55

Ruud schreef:
edwardkommeren schreef:IK leef in de realiteit en ben de leeftijd van dromen van snelle auto's allang voorbij( zoals ik deed toen ik 10 was),een 9-5 aero zal ik nog wel eens zelf rijden maar een audi V10 of een ferrari of bugatti dat is toch een illusie. En ik kan je vertellen dat wanneer je er een van je zelf hebt je er snel op bent uitgekeken.Dan ga je vanzelf weer dromen van een 10 jaar oude 900 of zoiets.
Ik geloof je standpunt graag, maar ik denk toch echt niet dat als ik auto's uit die catagorie ooit kan rijden, zal dromen van mijn 900...
Bijv. zo'n Audi is een prachtige/luxe wagen, met hoge kwalitiet en fantastische prestaties uit een atmospherische motor!
:D
Wat maakt het dan dat ik op mijn Ferrari wel uitgekeken zou raken maar niet op een oude Saab....?
Ik heb van mn werk een nieuwe en dikke auto, maar toch geeft niets mij meer lol dan mn oude en ingetogen C900... o.a. door het specifieke karakater van de voorruit, het dashboard en de superstoelen... ik ga daar af en toe een stukkie ontspannen mee rijden en geniet er meer dan van dat andere machien.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 25 jan, 2006 12:41

Hoi Verde, mag ik weten wat voor auto je van de zaak hebt? ben ik wel benieuwd naar :D

Sjoerd

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » wo 25 jan, 2006 12:42

Ben het eens met verde900 , ik zou niet gelukkiger zijn met het rijden van een ferrari of een bugatti. Een mens moet wat te wensen over houden,als je alles hebt wat je hart begeerd dan is de lol er van af (voor mij teminste wel ).Dat wil niet zeggen dat ik er graag een zou willen hebben, dat zijn toch geen auto's om dagelijks mee te rijden. Een mens moet iets te wensen hebben in het leven om gelukkig te kunnen zijn , dat hoort er ook bij.Iemand die alles heeft dat hij wenst is niet per defenitie gelukkiger(of juist niet gelukkiger) dan iemand die nog wel iets wenst.Zodra je geld hebt om te kopen wat je hartje begeerd ben je echt niet gelukkiger , je wordt alleen vreselijk gierig en/of hebberig (de meesten ) . Diegene die nu Saab rijden zijn er op hun manier gelukkig mee want anders hadden ze wel een auto van een ander merk gekocht, of doen dat tzt misschien toch nog.

Plaats reactie