of toch Saab nieuws.(Saab kan er Saab nieuws van maken)

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
edwardk
Geregistreerd lid

of toch Saab nieuws.(Saab kan er Saab nieuws van maken)

Bericht door edwardk » wo 01 feb, 2006 13:17

Bush meld(maar ja, die zegt wel meer) vanaf nu minder afhankelijk te willen worden van olie uit de arabische staten en wil het gebruik van alternatieve brandstoffen en wind en zonne energie bevorderen.Dit is dan voor Saab een mooie kans om z'n biopower auto's en evt hybride modellen op de Americaanse markt te zetten. De americaanse bevolking is die hoge prijzen ook zat,dus als de prijs van die brandstoffen nou eens niet al te hoog is, is dat een mooi alternatief voor benzine,en een goede markt voor Saab. :lol: Afwachten wat er van terecht komt, maar hoe vaak krijg je zo'n kans?.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 01 feb, 2006 13:32

Met beide handen pakken die kans.
Nu hopen dat Toyota/Lexus ze niet voor is...

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » wo 01 feb, 2006 14:23

ach ze zitten toch te slapen daar in zweden.... en denk maar niet dat zo'n klein merk als saab het voor mekeer krijgt een infrastructuur aan te leggen voor die met ethanol verrijkte benzine!

ik had het uiteraard wel geprobeerd, was ik daar managing director geweest, maar ach, die sufkoppen daar hebben niks in hun mars, dat hebben ze de laatste jaren wel laten zien.... :roll:

davidjoost

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » wo 01 feb, 2006 14:42

davidjoost schreef:ach ze zitten toch te slapen daar in zweden.... en denk maar niet dat zo'n klein merk als saab het voor mekeer krijgt een infrastructuur aan te leggen voor die met ethanol verrijkte benzine!

ik had het uiteraard wel geprobeerd, was ik daar managing director geweest, maar ach, die sufkoppen daar hebben niks in hun mars, dat hebben ze de laatste jaren wel laten zien.... :roll:

davidjoost
Nouuuuuuuuuu, volgens mij ligt het ieeeeeeeeeets genuanceerder :wink:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » wo 01 feb, 2006 15:00

marq101 schreef:
davidjoost schreef:ach ze zitten toch te slapen daar in zweden.... en denk maar niet dat zo'n klein merk als saab het voor mekeer krijgt een infrastructuur aan te leggen voor die met ethanol verrijkte benzine!

davidjoost
Nouuuuuuuuuu, volgens mij ligt het ieeeeeeeeeets genuanceerder :wink:
Denk dat Saab in zweden ook een aandeel heeft gehad in de aanleg van de infrastructuur en daar is al op meer dan 200 plekken E85 te tanken, maar denk dat de zweedse regering daar beter mee heeft gewerkt dan dat onze regering dat hier doet ! Benzine levert hier nu zonder die extra investeringen VEEL geld op. Dus waarom zou je dat promoten , dan heb je als regering geen goed excuus meer om de burger ergens mee te pesten in het kader van het milieu. :wink:

Plaats reactie