Pagina 1 van 32
Raadplaatjes (deel 5)
Geplaatst: vr 03 feb, 2006 13:58
door Ewout900
Alweer het vijfde deel van de Raadplaatjes!
Voor een instructie en de spelregels zie:
viewtopic.php?t=10009
Klik
hier om de lijst met auto’s die reeds aan bod zijn gekomen te downloaden. Dat betekent overigens niet dat je ze niet nogmaals mag gebruiken. Met de toetsen CTRL+f kan je hier gemakkelijk in zoeken, bijvoorbeeld om te controleren of een plaatje al is geweest.
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Winnaars
Ronde 1: Ewout900
Ronde 2: Ewout900
Ronde 3: gj9000
N.B.: Rondes lopen niet gelijk met delen
Alle tellers staan weer op nul! Iedereen mag weer met een frisse blik deelnemen.

Geplaatst: vr 03 feb, 2006 14:01
door Ewout900
Nieuw raadsel... nieuwe kansen!
Het raadsel bestaat uit drie vragen:
(a) Wat hebben de onderstaande twee auto's met elkaar te maken,
(b) welke auto's zijn het (merk en type),
(c) wat heeft BMW ermee te maken?
Mooi hè?
Móóói hè?
Geplaatst: vr 03 feb, 2006 14:03
door marq101
Omgebouwde Wolga, zelfde ontwerper bmw motoren en interieur

[/img]
Geplaatst: vr 03 feb, 2006 14:15
door verde900
het is een Volga coupe met een BMW 850 onderstel en motor, een ontztetend gaaf en dik ding
Geplaatst: vr 03 feb, 2006 14:15
door Ewout900
@#$%%$
Damn, wat snel.
En goed!
Beide betreft het de Volga V12 op basis van een BMW 850. De eerste mag $ 500.000 kosten, maar dan heb je ook wat:
In gezelschap van soortgenoten...
5.5L BMW V12
380pk bij 5300 tpm
260km/h
Zie ook
Hier
De tweede is dezelfde auto met een andere carrosserie, naar mijn mening fenomenaal mooi!!
DE STAND
marq101 (1)
Geplaatst: vr 03 feb, 2006 14:20
door marq101
Ik vind ze echt H-E-L-E-M-A-A-L geweldig.
Van die 'oude' Volga heb ik iets van 30 foto's
Ik ga even zoeken voor een plaatje. Laten we zeggen ~ 13.30
Marc
Geplaatst: vr 03 feb, 2006 14:28
door Ewout900
marq101 schreef:Ik vind ze echt H-E-L-E-M-A-A-L geweldig.
Van die 'oude' Volga heb ik iets van 30 foto's
Als je van die tweede nog meer info of foto's hebt houd ik me aanbevolen!
Geplaatst: vr 03 feb, 2006 14:37
door marq101
Ok, wat is dit.....en niet te snel graag

Geplaatst: vr 03 feb, 2006 15:04
door DaVinz
marq101 schreef:Ik vind ze echt H-E-L-E-M-A-A-L geweldig.
Van die 'oude' Volga heb ik iets van 30 foto's
Ik ga even zoeken voor een plaatje. Laten we zeggen ~ 13.30
Marc
inderdaad wat een geweldige auto !
snel ff wat gevonden
klik hier
Geplaatst: vr 03 feb, 2006 15:12
door Ewout900
Ewout900 schreef:Zie ook
Hier
Je hebt dezelfde link te pakken!

Geplaatst: vr 03 feb, 2006 15:18
door DaVinz
Ewout900 schreef:Ewout900 schreef:Zie ook
Hier
Je hebt dezelfde link te pakken!


oops

Geplaatst: vr 03 feb, 2006 16:22
door Ewout900
marq101 schreef:Ok, wat is dit.....
Iets Frans...?
Geplaatst: vr 03 feb, 2006 16:24
door marq101
Ewout900 schreef:marq101 schreef:Ok, wat is dit.....
Iets Frans...?
Nee, willen jullie een hint?
Geplaatst: vr 03 feb, 2006 16:41
door Ewout900
marq101 schreef:Nee, willen jullie een hint?
Gaerne...
(of is het een van Revell??)
Geplaatst: vr 03 feb, 2006 16:44
door marq101
Ewout900 schreef:marq101 schreef:Nee, willen jullie een hint?
Gaerne...
(of is het een van Revell??)
2-takt duits (kan ook oostenrijks zijn)