Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Bericht
door ralph12 » wo 15 feb, 2006 15:31
Afgezien van het transparante dak en de achterkant, is dit een staaltje van ontwerpen waar die conservatieve tekentafellikkers van Porsche wel een potloodpuntje aan kunnen zuigen...

-
edwardk
- Geregistreerd lid
Bericht
door edwardk » wo 15 feb, 2006 15:38
Ja , tís een mooie foto en dan vooral die onderste ( omgeving).

t'zou alleen een saab moeten zijn
-
Red76
- Geregistreerd lid
Bericht
door Red76 » wo 15 feb, 2006 16:22
Gadver
Ziet er toch niet uit
Vooral de koplampen

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » wo 15 feb, 2006 16:28
Ik sluit me bij Red76 aan, wat een gedrocht op wielen is dit zeg, gatverdamme

-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » wo 15 feb, 2006 16:31
sjoerdk schreef:Ik sluit me bij Red76 aan, wat een gedrocht op wielen is dit zeg, gatverdamme

van achter is het net een platgeslagen Avantime....waarom ik dat vind weet ik eigenlijk niet
-
ruter001
- Geregistreerd lid
Bericht
door ruter001 » wo 15 feb, 2006 16:40
Afgezien van het transparante dak en de achterkant, is dit een staaltje van ontwerpen waar die conservatieve tekentafellikkers van Porsche wel een potloodpuntje aan kunnen zuigen...
Het is dus mogelijk om een Porsche te maken die niet zo lelijk is dat je er braakneigingen van krijgt. Dit is wat mij betreft begonnen met de boxster en alles wat erna kwam met als dieptepunt de cayenne.
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Bericht
door JanWessel » wo 15 feb, 2006 16:48
Gut, ze hebben bij Rinspeed weer eens te lang met hun neus boven de verfverdunner gehangen...
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Bericht
door ralph12 » wo 15 feb, 2006 17:18
... ahum, smaken verschillen klaarblijkelijk aanmerkelijk. Ik vind het de wreedste Porsche in tijden. Koplampen weliswaar afgekeken van de Ferrari 612.

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » wo 15 feb, 2006 17:33
De Ferrari 612 vind ik nou ook niet echt mooi...
Doe mij dan maar een Quattroporte.
Rinspeed heeft alleen maar lelijke en volledig verklote auto's gebouwd, kijk hier maar eens naar...

-
Caspar
Bericht
door Caspar » wo 15 feb, 2006 17:53
die voorkant vind ik wel ok..maar die achterkant..lijkt wel eenm beetje op de achterkant van zo'n cheby pick up uitg 1957..maar moet eerlijk toegeven dat ik uberhaupt niet echt fan ben van een cayenne..
-
Oosthoek
- Donateur

Bericht
door Oosthoek » wo 15 feb, 2006 18:36
Die soepele baas achter het stuur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » wo 15 feb, 2006 18:42
De Cayenne is wel een mooie bak, zeker als Turbo S met 521 pk en 720 Nm!
4.8 seconden op de 100 en een top van 270 km/h!
-
4000365
- Geregistreerd lid
Bericht
door 4000365 » wo 15 feb, 2006 22:10
Red76 schreef:
Gadver
Ziet er toch niet uit
Vooral de koplampen

Haha... geweldig, maak niet uit zo'n reactie.. ik heb de helft van het geld toch niet, misschien wel als m'n moeder een krantenwijkie neemt , maar dan toch liever niet zo'n duits bral-ding op m'n oprit..
(Liever oud frans dan nieuw japans)
-
Troll fan
- Geregistreerd lid
Bericht
door Troll fan » wo 15 feb, 2006 22:28
Smaken verschillen !
Blijkbaar ook bij de PR afdeling want ik zie zowel bij de Porsche als bij de Quattroporte een hoog "PhotoShop" gehalte
Kijk maar eens naar die luchthappers onder de koplampen en hetzelfde patroon bij de achterlichten van de Porsche.
Alleen die vreselijk gekleurde wielen zijn echt