Het idee is heel simpel: Raad de auto waarop hij oorspronkelijk gebaseerd was.
De eerste dan:
Door wie is deze van oorsprong prachtige Bentley Continental GT verknoeid?

Tjøørd schreef:Onder het motto "Shit... had ik toch maar een Range Rover gehad."
Of "Shit, doordat ik nu al mijn geld (en dat van mijn vrouw, en het studiegeld van de kinderen en het voorschot op de Erfenis) heb opgemaakt heb ik nu alleen nog maar geld voor plakstickers van de Action?
Ik weet dat dit in de hoek "Niet Saab" staat, maar ik heb er ook nog wel eentje die zekersteweten wel in de categorie "verkloot" past:

Alle anderen met dit idee zijn waarschijnlijk (hopelijk) op een stoel vastgebonden door familie en (toen nog) vrienden toen ze hun plannen uit de doeken deden, met een groot knipperend bord voor hun hoofd met de tekst "DIT DOE JE MAAR MET EEN CORSA" tot ze begonnen te huilen.Zaap schreef: Dat niemand daar eerder op gekomen is, hè![]()
Was er niet een periode dat er allerlei 'dakjes' en 'verbouwingen' geknutseld werden om aan bepaalde binnenmaten te voldoen om het grijze kenteken te kunnen behouden ?sjoerdk schreef:Grijs kenteken?? Ik vat hem niet helemaal

Hoezo niet-saab? ongeveer 95% is 96Tjøørd schreef:Onder het motto "Shit... had ik toch maar een Range Rover gehad."
Of "Shit, doordat ik nu al mijn geld (en dat van mijn vrouw, en het studiegeld van de kinderen en het voorschot op de Erfenis) heb opgemaakt heb ik nu alleen nog maar geld voor plakstickers van de Action?
Ik weet dat dit in de hoek "Niet Saab" staat, maar ik heb er ook nog wel eentje die zekersteweten wel in de categorie "verkloot" past: