Nieuwe serie WHEELER DEALERS

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
ralph12
Geregistreerd lid

Nieuwe serie WHEELER DEALERS

Bericht door ralph12 » vr 28 apr, 2006 11:54

Na 100 x de oude serie herhaald te hebben, dan nu een setje nieuwe klassiekers die de revue passeren. Jammer dat ik de Porsche 928 heb gemist. Alleen al voor het geluid. Weet iemand of er weer een Saapie is opgenomen?

Geweldig toch! We waren al gewend dat Mike Brewer de auto's vaak onder het bedrag van wat ze gekost hebben van de hand moet doen. Maar nu hebben ze een VW Transporter voor 4000 pond opgeknapt.... Koopt de mechanic Edd China dat ding. Voor 1000 pond.

Mooi is ook dat Edd China zich ook telkens beet laten nemen als Mike binnenkomt en zegt: ziet er niet uit, heb je er eigenlijk al wat aan gedaan? :crazy:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Nieuwe serie WHEELER DEALERS

Bericht door Robbert » vr 28 apr, 2006 21:58

ralph12 schreef:Na 100 x de oude serie herhaald te hebben, dan nu een setje nieuwe klassiekers die de revue passeren. Jammer dat ik de Porsche 928 heb gemist. Alleen al voor het geluid. Weet iemand of er weer een Saapie is opgenomen?

Geweldig toch! We waren al gewend dat Mike Brewer de auto's vaak onder het bedrag van wat ze gekost hebben van de hand moet doen. Maar nu hebben ze een VW Transporter voor 4000 pond opgeknapt.... Koopt de mechanic Edd China dat ding. Voor 1000 pond.

Mooi is ook dat Edd China zich ook telkens beet laten nemen als Mike binnenkomt en zegt: ziet er niet uit, heb je er eigenlijk al wat aan gedaan? :crazy:
Dat is op Disxovery he? Jammer dat dat in Gouda niet op de kabel zit.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » vr 28 apr, 2006 22:17

Deze serie geen Saabie. Wel een Mazda MX5, een Mercedes Cosworth johnnybak, een VW Transporter, een Range Rover, Porsche 928...verder weet ik niet, maar heb dat een paar maanden geleden ergens gelezen. Vind het een leuk programme blijven. En wees niet bang dat je de Porsche 928 gemist hebt, wordt toch nog 350.000 keer herhaald.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 29 apr, 2006 11:29

Heel leuk inderdaad en heb ook met belangstelling gekeken naar de Porsche. Ze nemen nu wel wat specialere auto's als je het mij vraagt (buiten de Saab uiteraard ;)).

Herhalingen zullen er ongetwijfeld nog genoeg komen.

Groet,

Eelco

krokoklaas
Geregistreerd lid

Bericht door krokoklaas » zo 30 apr, 2006 17:27

Geen Discovery op de kabel in Gouda. Te gek voor woorden. Hoe moet je nu leuke auto- en knutselprogramma's kijken.
Tijd voor een schotel.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 30 apr, 2006 22:02

krokoklaas schreef:Geen Discovery op de kabel in Gouda. Te gek voor woorden. Hoe moet je nu leuke auto- en knutselprogramma's kijken.
Tijd voor een schotel.
Gouda heeft nog een van de laatste onafhankelijke kabelnetten van Nederland. Ze willen niet betalen voor doorgigte van zenders. Op zich een loffelijk streven (goedkoop) maar het heeft zo zijn nadelen.

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » ma 01 mei, 2006 9:28

Vanavond als ik de gids mag geloven de Lancia Delta Integrale.... Was dat niet het model dat ook onder een Saab badge is uitgekomen ooit?... Kaiken elk geval.

t.urbo
Geregistreerd lid

Bericht door t.urbo » ma 01 mei, 2006 22:50

ralph12 schreef:Vanavond als ik de gids mag geloven de Lancia Delta Integrale.... Was dat niet het model dat ook onder een Saab badge is uitgekomen ooit?... Kaiken elk geval.
Ik denk dat je de Lancia Thema bedoelt......

De Delta Integrale is veel mooier (lees: Sneller :twisted: ).

Ik zat vanavond ook voor de buis, het was erg interessant. Alleen de opmerking: "Er zijn momenteel geen Lancia dealers meer in Groot Brittannie" deed mij wel even opkijken. Lancia gaat wereldwijd nou niet echt als warme broodjes over de toonbank, maar dat ze Engeland helemaal hebben opgegeven, dat is ook wat.

Ik denk nog altijd met veel plezier terug aan mijn 5 cilinder Lybra, maar ik ben blij dat ik nu Zweeds ben gegaan.........

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 01 mei, 2006 23:16

ralph12 schreef:Vanavond als ik de gids mag geloven de Lancia Delta Integrale.... Was dat niet het model dat ook onder een Saab badge is uitgekomen ooit?... Kaiken elk geval.
Dat klopt. Kan alleen even niet op het topic komen waarin dit behandeld werd. Was nog recent iig. Integrale weet ik niet zeker, delta wel.

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » ma 01 mei, 2006 23:28

Engeland is al zo'n 10 jaar opgegeven door Lancia. De Ypsilon die al sinds 1996 loopt daar nooit uitgebracht.

ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » di 02 mei, 2006 11:27

Dan dacht je dat de dynamo bij een saab lastig zat. Zo lekker tegen het schutbord aan en de airco erboven. Bij de integrale zit dat ding helemaal verstopt. Vanavond t 2e deel. Dat wil k wel zien. :D :D :D

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » di 02 mei, 2006 19:12

t.urbo schreef:
ralph12 schreef:
Ik denk dat je de Lancia Thema bedoelt......

De Delta was toch een gerestylede Prisma, die op zijn beurt als Saab 600 is uitgebracht?
Afbeelding

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » di 02 mei, 2006 20:22

ralph12 schreef:De Delta was toch een gerestylede Prisma, die op zijn beurt als Saab 600 is uitgebracht?
Afbeelding
Klopt.

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » di 13 jun, 2006 14:54

Voor wie 'm na 10 keer kijken nog een keer langs wil zien komen, volgens mij komt de bewuste Saab 900 turbo aflevering vanavond weer voorbij. En morgen dus deel twee.

Plaats reactie