Coole BMW uch uch uch

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
sjoerdk
Geregistreerd lid

Coole BMW uch uch uch

Bericht door sjoerdk » di 16 mei, 2006 17:29

Om te gillen werkelijk :shock: :) :
Afbeelding

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 16 mei, 2006 17:30

Ik weet het, hij is een beetje flauw, maar de gene die ruim 130.000 euro aan een auto uitgeeft heeft toch vast wel nog een SUV of een stationwagon waar ie de fietsen mee vervoerd? Dat doe je toch niet met je 507 pk sterke BMW V10 :? ?

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 16 mei, 2006 17:35

Ik betwijfel of dit een M5 is en niet gewoon een 520d met M5-badges erop. Vind de velgen klein overkomen, maar kan aan mij liggen.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 16 mei, 2006 17:51

Het is volgens mij een echte M5, kijk maar naar de vuistdikke uitlaten en het grilletje aan de zijkant.
De velgen zien er hier inderdaad niet zo groot uit, je kan ze ook zo bestellen:

Deze velgen worden geleverd met het M Sport pakket, voor de 'normalere' uitvoeringen van de Funfer.
Afbeelding

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » di 16 mei, 2006 17:51

Gewoon m5 onderstel :wink:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 16 mei, 2006 17:54

Het is jammer dat het kenteken is weggeretoucheerd, dan zou je het kunnen checken via de RDW site.
Heb deze foto van het Autoweekforum geplukt, volgens de spotter is dit een originele BMW M5 en daar twijfel ik ook niet zo aan.

Nog een M5 in het wild als vergelijkingsmateriaal:
Afbeelding

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » di 16 mei, 2006 18:55

Ik dacht dat dit soort auto's geen trekhaak mocht hebben :?

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 16 mei, 2006 18:57

Ik dacht dat trekhaken niet zo'n auto mochten hebben. Wat een smakeloze verkrachting van je trekhaak zeg, wordt het meteen een sjonnie-trekhaak van.(Valt het op dat ik niet zo BMW-minded ben??? :P )

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » di 16 mei, 2006 18:59

De Flok schreef:Ik dacht dat trekhaken niet zo'n auto mochten hebben.
Dat vind ik een leuke woordspeling! :lol:

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » di 16 mei, 2006 20:14

... als je dan een BMW M5 cool kunt vinden, is het juist eentje met een fietsenrek achterop. :o Waarom zou je voor een rek een SUV moeten hebben? Bravo voor de M5 eigenaar! :D

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 16 mei, 2006 20:29

Maar Ralph, zeg nou zelf, het ziet er toch enigzins maf uit niet waar?
Stel je eens een Maserati Quattroporte voor met zo'n zelfde fietsenrek, dat ziet er toch ook hoogst merkwaardig uit? :o :o

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » di 16 mei, 2006 21:16

sjoerdk schreef:Stel je eens een Maserati Quattroporte voor met zo'n zelfde fietsenrek, dat ziet er toch ook hoogst merkwaardig uit? :o :o
Klopt, maar dat heeft z'n reden. Van de 5-serie bestaan ook wat meer beschaafde uitvoeringen die er van een afstand hetzelfde uitzien, dus een fietsenrek aan een 5-serie is zo gek nog niet. De Quattroporte is een uniek model dat op zichzelf al in de hoogste sferen van de automobielwereld vertoeft en als zodanig nooit met een fietsenrek aan de (waarschijnlijk niet te monteren) trekhaak zal rondrijden.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 16 mei, 2006 21:26

Mmmm, ja, daar heb je wel een beetje gelijk in, van de 5 serie zijn inderdaad ook heel beschaafde uitvoeringen, van een Quattroporte niet.
Ik denk dat een leek het geen eens zo raar zal vinden, hij of zij zal hoogstends denken van; wat een dikke uitlaten zitten er onder!

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 16 mei, 2006 21:30

wat zitten jullie toch te eikelen over die auto? :? die fietsen staan op een twinny load van het eerste type,
die twinny loads worden nog eens geld waard! :wink:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 16 mei, 2006 21:32

Wat interesseert mij zo'n stomme Twinny Load nou :wink: :wink:

Plaats reactie