Autoxperience = ruig

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
sjoerdk
Geregistreerd lid

Autoxperience = ruig

Bericht door sjoerdk » di 16 mei, 2006 21:30

In een van de afleveringen test Tim of Tom de Aston Martin Vangquish S, die begint met een nogal pikante hotelscene (in het Amstelhotel) , nouja, kijken jullie zelf maar!

http://www.autoxperience.nl/include/vid ... vid_id=610

Groet,
Sjoerd

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 16 mei, 2006 21:33

Hij rijdt daar wel als een idioot, (had ik ook gedaan als ik hem was 8) ).
Maar wat een verschrikkelijk mooie wagen, echt super de super :) :)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 16 mei, 2006 21:35

Ik heb uitgezocht dat meneer Coronel daar ongeveer 230 km/h reed :shock: :shock: :shock:

Aan de hand van deze foto en het filmpje:
http://www.dieselstation.com/wallpapers ... -S-027.jpg

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 16 mei, 2006 21:36

meneer Coronel? reed zijn vader?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 16 mei, 2006 21:40

Nee, Tom of Tim, aha, ik heb jou wel door GJ, jij vind de gebroeders Coronel het niet waard om met meneer te worden aangesproken he? :wink: :wink: :o

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 16 mei, 2006 21:47

sjoerdk schreef:Nee, Tom of Tim, aha, ik heb jou wel door GJ, jij vind de gebroeders Coronel het niet waard om met meneer te worden aangesproken he? :wink: :wink: :o
op het moment dat ze het verdienen ga ik het doen, ok?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 16 mei, 2006 21:51

Dat is goed hoor! :wink: Maar wat vind jij van het filmpje? Nogal 'ruig' voor een Autoprogramma (niet dat ik het erg vind hoor, in tegendeel zelfs :wink: :wink: :D :) :-P+

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 16 mei, 2006 22:00

sjoerdk schreef:Dat is goed hoor! :wink: Maar wat vind jij van het filmpje? Nogal 'ruig' voor een Autoprogramma (niet dat ik het erg vind hoor, in tegendeel zelfs :wink: :wink: :D :) :-P+
Kop op zeg, wat een krep. En dan die twee sneeën in zijn bed... "Tom, je was geweldig...." :-P+ Wat de fuk :?: . Wie zou dát nou ooit zeggen.
Hoewel ik de terugkerende glasex aan het eind wel geestig vind....

bobkoppert
Geregistreerd lid

Bericht door bobkoppert » di 16 mei, 2006 23:35

Ehh...sorry, maar wat was er nou ruig? Jammer dat die Coronel zo prominent in beeld is. Bijzonder slechte Clarkson imitator....Vervelende bijkomstigheid is dat m'n tenen niet meer in m'n schoenen passen na dit filmpje. Echter, mooie auto met dito geluid. Als die Coronel nou z'n mond had gehouden hadden we die V12 wat beter kunnen horen.

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » wo 17 mei, 2006 8:30

Meneer Coronel kan beter sturen dan praten, en dan heb ik het nog niet over dat bloehoehoehoehoehoesje... :green_spider:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 17 mei, 2006 13:05

@ bobkoppert In de hotelscene zie je 1 half naakte vrouw, en in de rest van het filmpje komen ook nog een aantal lekkere dames voorbij :wink: :wink:

krokoklaas
Geregistreerd lid

Bericht door krokoklaas » wo 17 mei, 2006 16:20

Als Verkeersdinges Spee dat filmpje ziet stuurt hij onmiddelijk wat bonnen na. Wel erg hard over die dijk en inhalen over een doorgetrokken streep. Ook Zalm zal zich niet onbetuigd laten, rijden in een buitenlandse auto in Nederland brengt een bescheiden vermogen op.

Wat een kar hé ?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 17 mei, 2006 16:28

Hij is in een woord, fantastisch! :) Wat een prachtige auto, echt subliem
En dan gaan de geruchten dat de DBS de opvolger wordt, bah, net een Japanner met al die gaten in de koets :x :x Het is een 'racy' versie van de DB9, maar racy vind ik helemaal niet bij AM passen, het is een 'Gentlemens sportscar' en geen racewagen, ze zijn er voor gebouwd om moeiteloos lange afstanden af te leggen met hoge snelheden.

@Krokolaas, hij reedt daar ongeveer 230 km/h :shock: :shock: :shock:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 17 mei, 2006 18:05

Zoek ik niets vermoedend op Autogespot naar Aston Martin Vangquish S, kom ik foto's tegen van de filmopnames van het filmpje uit het topic :shock: :)
Met dat lekkere ding erop :wink: :P :-P+ :-P+ :-P+ :-P+
Link:
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=b0c3a498a

Caspar

Bericht door Caspar » do 18 mei, 2006 10:50

snap niet zo goed waarom coronel (beide broetjes) niet gewoon achter het stuur van raceauto's blijft zitten.. en het presenteren voor gezien houdt..

vind autoprogramma's over het algemeen wel leuk..maar bij coronel zapt mijn televisie al automatisch door...

Plaats reactie