...vleugels op je saab?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
doktorevil
Geregistreerd lid

...vleugels op je saab?

Bericht door doktorevil » ma 10 mei, 2004 10:04

Wat een geld verspilling:

Afbeelding
Vind je een Golfje V, een Audi A3 of een Honda Civic te saai, dan biedt LSD de oplossing. Deze letters geven je wel vleugels, maar brengen je dit keer niet in hogere sferen. LSD staat namelijk voor: Lambo Style Doors.

Ben je geobsedeerd door de vleugeldeuren van de Lamborghini’s, maar werkt je bankrekening niet helemaal mee, dan heb je nu de mogelijkheid om vleugeldeuren op jouw all-rounder te monteren à la Lamborghini-style. LSD Solutions GmbH is het eerste bedrijf dat op maat gemaakte kitjes leverd. Er zijn zelfs kitjes leverbaar die de functie van het gewoon scharnieren behouden, makkelijk voor het dagelijkse gebruik en lekker opvallend voor op de boulevard. Een pakketje aandachttrekkerij begint bij € 1.508,- Meer informatie is te vinden op www.lambostyledoors.de.
Bron: Autoweek

Toch maar niet op een saab....Kun je het je voorstellen? En sedan met 4 van die vleugeldeuren? Eigenlijk best uniek, ja ik ga dat doen :P .

John
Geregistreerd lid

Re: ...vleugels op je saab?

Bericht door John » ma 10 mei, 2004 12:01

Ben je vele Euro's verder, en dan is het toch jammer dat in je Golf, Astra e.d. een 1.4-tje ligt.... Uiteraard is dit cynisch bedoeld

Nielz
Geregistreerd lid

Bericht door Nielz » ma 10 mei, 2004 13:53

Het lijkt zo wel een dood vogeltje... wie doet dit zijn auto nou aan?:?

J-We
Geregistreerd lid

Bericht door J-We » ma 10 mei, 2004 14:38

Op een Saab zal het niet staan.....maar bij deze auto vindt ik het niet eens zo super lelijk........
Niet dat ik het zelf ooit zou doen natuurlijk maar smaken verschillen.'

Jelmer

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » ma 10 mei, 2004 14:59

misschien wat voor de Midlands Street Super GTI Turbo jongens. Die altijd bij de Mc staan

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » ma 10 mei, 2004 17:09

Kheb het inderdaad al een keer gezien bij een oude Corsa... :-S+
Het maakt de ''halfords-tuning'' helemaal af... :wink:

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » ma 10 mei, 2004 21:56

Ik vind het een beetje kansloos.... zo van bij een lamborghini staat het wel stoer, alleen jammer dat het nou bij een lamborghini nu net 'hoort' (ik meen eens gehoord te hebben dat dit om praktische redenen was, betere in en uitstap geloof ik), bij een golf niet. Nu vind ik die, vooral enkel optisch, uitgebouwde golfjes zowiezo wat jammer, denk dan altijd; koop dan een echte sportauto, het geld ben je er toch wel voor kwijt.

Inderdaad "hallfords-tuning" (of vaste klant bij autostyle; 'voor al uw foute onderdelen') (ok enkele dingen kunnen wel praktisch zijn)

Maar toch zonde van het geld voor zo'n auto, maar anderen zullen dat ook wel van mij (ons?) zeggen als ze weten wat je allemaal aan je Saab verspijkert. Een ieder zo z'n ding zeg ik altijd maar.

Greetz,

Dennis

Plaats reactie