Maar een Sport Estate in Aero-trim natuurlijk ook
Alfa Romeo 159 Sportwagon
-
baastiaan
- Geregistreerd lid
Alfa Romeo 159 Sportwagon
Oh, wat ziet dit er goed uit zeg! Heerlijk i.c.m. 2.4 JTDm, lijkt me.
.

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
s95ae
- Geregistreerd lid
Ben ik niet met je eens, sjoerdk. Saab 9-3 Sport Estate is errug mooi, maar deze Alfa is helemaal te gek!!! (ik heb dan ook niet voor niets Alfa 156 gereden voordat ik overstapte naar Saab...)sjoerdk schreef:WOW! Wat een prachtig dikke auto!![]()
![]()
Het equivalent van de Saab 9-3 Sport Estate!
Een superbak!
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
bobkoppert
- Geregistreerd lid
Vind die dubbele uitlaten aan weerszijden (ooit onderscheidend kenmerk van de eerste BMW 323i; met de 2002 en de Giulia toch de stamvader van de sportieve compacte auto) onderhand erg afgezaagd worden en geen toegevoegde waarde meer hebben; helaas is SAAB hierin ook meegegaan. SAAB als trendvolger; word ik wel een beetje triest van.
Overigens prachtige auto die Alfa; hoor echter nog steeds tegenstrijdige berichten over afwerking en duurzaamheid van dit merk. Volgens mij hebben ze, begonnen met de 164, toch wel een enorme sprong vooruit gemaakt wat dit betreft. Lage inruilprijzen geven aan dat Alfa nog niet als premium-merk geaccepteerd is. Wel een buitenkans voor de occasionkoper om voor weinig een sportieve en karaktervolle auto te kopen.
Overigens prachtige auto die Alfa; hoor echter nog steeds tegenstrijdige berichten over afwerking en duurzaamheid van dit merk. Volgens mij hebben ze, begonnen met de 164, toch wel een enorme sprong vooruit gemaakt wat dit betreft. Lage inruilprijzen geven aan dat Alfa nog niet als premium-merk geaccepteerd is. Wel een buitenkans voor de occasionkoper om voor weinig een sportieve en karaktervolle auto te kopen.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
krokoklaas
- Geregistreerd lid
-
bobkoppert
- Geregistreerd lid
Dubbele pijpen in de zin van gewone burgermansbak die echt wel potent is. Van een kever kun je veel zeggen, maar niet dat ie potent is. Er zullen genoeg exoten zijn die dit ook hebben (bijv. Jaguar XJ) maar bij de gewone auto's was dat, volgens mij, de 323i; heeft destijds ('78) geen navolging gevonden.
-
hitcham
- Geregistreerd lid