rijdt iemand zijn (of haar) echtgenote Porsche, BMW of Audi?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
doktorevil
Geregistreerd lid

rijdt iemand zijn (of haar) echtgenote Porsche, BMW of Audi?

Bericht door doktorevil » do 13 mei, 2004 13:14

En is zij of hij duits:

'Porsche-rijders gaan vaker vreemd'

Uitgegeven: 12 mei 2004 14:11
Laatst gewijzigd: 12 mei 2004 14:25

HAMBURG - Bezitters van snelle Porsche-sportwagens gaan vaker vreemd dan de gemiddelde Duitse automobilist. Die conclusie trekt het Duitse autoblad 'Men's Car' uit een onderzoek onder meer dan tweeduizend autobezitters van twintig tot vijftig jaar.

Van de ondervraagde mannelijke Porsche-bezitters zei bijna de helft (49 procent) ontrouw te zijn. Van de vrouwelijke Porsche-rijders was dat 37 procent. BMW-rijders kwamen op de tweede plaats: 46 procent van hen zei wel eens vreemd te zijn gegaan.

Van de vrouwen waren de Audi-rijdsters het vaakst ontrouw: 41 procent zei wel eens buitenechtelijke seks gehad te hebben. Opel-rijders en -rijdsters zijn volgens de onderzoekers het trouwst.

:roll: :D

Ruud
Geregistreerd lid

Re: rijdt iemand zijn (of haar) echtgenote Porsche, BMW of A

Bericht door Ruud » do 13 mei, 2004 13:22

Dat wordt later geen Audi voor m'n vrouw :wink:

doktorevil
Geregistreerd lid

Bericht door doktorevil » do 13 mei, 2004 14:29

een BMW ook...
'BMW-rijders hebben meer seks'

AMSTERDAM - Duitse mannen die in een BMW rijden zeggen meer seks te hebben dan eigenaren van welke auto dan ook. Dit blijkt uit een onderzoek van het Duitse magazine Men's Car. De magazine ondervroeg 2.253 mannelijke automobilisten in de leeftijdscategorie 20 tot 50 jaar. BMW-rijders hebben 2,2 keer seks in de week. Porsche-rijders daarentegen zeggen 'het' maar 1,4 keer per week te doen.

Audi-klanten en Volkswagen-liefhebbers doen het ook goed. De eigenaren van een Audi bedrijven 2,1 keer per week de liefde, Volkswagen-rijders 1,9 keer per week. Ford-rijders doen het 1,7 keer per week en Mercedes-coureurs 1,6 keer.

Het gemiddelde van mannen met een Italiaanse auto is 2,0 keer per week, daar vlak achter zitten de rijders van een Franse auto met 1,9 keer per week. De 'Japanners' doen het 1,8 keer, de Zweedse rijders 1,6 keer en de Koreaanse liefhebbers 1,5 keer
per week.

Pah! 1,6 lammenielagguh!

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » do 13 mei, 2004 14:48

Vooral over dat getal achter de komma zou je je zorgen moeten maken!! :lol:

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » do 13 mei, 2004 15:02

hmmm... wat betekent dit voor mij? Heb zakelijk een bmw en prive een classic saab. Mijn vrouw rijdt Ford.
Betekent dit nu dat mijn vrouw en ik thuis 1,6 én op het werk 0,1 keer het elkander naar de zin maken en dat ik voor de rest op mijn werk met een andere vrouw 0,5 keer bezig ben? Lijkt me goed plan! :lol:

kan natuurlijk ook zo zijn dat zowel ik als mijn vrouw op ons beider werk het verschil 'wegwerken'.... dat moesten we vanavond maar es navragen.. ;-)

En dan te bedenken dat ik nu mijn bmw te koop ten faveure een Saab... misschien toch maar de bmw houden???

ff wat anders.... uit hetzelfde onderzoek bleek dat de helft van de Porscherijders vreemd gaat... moet je es voorstellen wat dat betekent als zowel je vrouw als jezelf in een Porsche rijdt...

Plaats reactie