stem TEGEN
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
MISTY
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
De Flok
- Geregistreerd lid
Het is ook de reinste geldverspilling. Is alweer een tijdje geleden dat ik Europees recht heb gehad en we hebben het daarbij over dit onderwerp gehad, als ik me niet vergis moet Frankrijk ook instemmen. Dat doen ze dus van z'n lang-zal-ze-leven niet. Ze hebben dit indertijd ook bedongen omdat ze vonden dat het parlement ook in Frankrijk gezeteld moest worden omdat ze zich erg belangrijk voelden. Dus ik zie het nooit gebeuren, neemt niet weg dat ik graag zie dat ze volledig in Brussel gaan zitten.
-
jelger
- Geregistreerd lid
eerst het vetorecht weg, kan Frankrijk ook niks meer doen tegen initiatieven die ze dwars zit.
Dat verkassen mogen die Fransen best willen elke maand, maar dan betalen ze het maar uit eigen zak. het is blijkbaar alleen in hun belang (iets te maken met gezicht ofzo) , want verder is niemand bij gebaat.
Dat verkassen mogen die Fransen best willen elke maand, maar dan betalen ze het maar uit eigen zak. het is blijkbaar alleen in hun belang (iets te maken met gezicht ofzo) , want verder is niemand bij gebaat.
-
bas.kuijpers
- Geregistreerd lid
Daar moet vast over gestemd worden in het Europees parlement en ook dan zullen de Fransen hun vetorecht gebruiken om het af te schieten. Ergo: het zal er nooit van komen dat het parlement niet meer naar Straatsburg verhuist.jelger schreef:eerst het vetorecht weg, kan Frankrijk ook niks meer doen tegen initiatieven die ze dwars zit.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
-
bas.kuijpers
- Geregistreerd lid
Effe de spreekwoordelijke knuppel in het spreekwoordelijke hoenderhok gooien:
Vlaanderen en Wallonië kunnen niet goed samen door één deur, zullen we maar zeggen. Dat is in het verleden al diverse keren gebleken. Dus waarom sluit Vlaanderen zich niet weer aan bij Nederland en Wallonië bij Frankrijk? Zo was het vroeger ook en Vlaanderen met Nederland levert een inwonertal van zo'n 20 miljoen op schat ik, wat ons meer macht geeft in de EU.
Ben benieuwd naar de reacties, vooral naar die vanuit Vlaanderen.
Vlaanderen en Wallonië kunnen niet goed samen door één deur, zullen we maar zeggen. Dat is in het verleden al diverse keren gebleken. Dus waarom sluit Vlaanderen zich niet weer aan bij Nederland en Wallonië bij Frankrijk? Zo was het vroeger ook en Vlaanderen met Nederland levert een inwonertal van zo'n 20 miljoen op schat ik, wat ons meer macht geeft in de EU.
Ben benieuwd naar de reacties, vooral naar die vanuit Vlaanderen.