Pagina 1 van 1

Foto's Italia à Zandvoort (voor de liefhebber)

Geplaatst: za 08 jul, 2006 21:01
door Ewout900
Ik heb op Zandvoort wat plaatjes geschoten tijdens Italia à Zandvoort.
De liefhebber vindt ze HIER terug...

Afbeelding

Geplaatst: za 08 jul, 2006 21:04
door elentinos
Mooie foto's.

Mijn favo:
Afbeelding

Prachtig, sprakeloos.

Geplaatst: zo 09 jul, 2006 0:12
door DaVinz
mijn favo ... niet meer van ben ik bang hè?
Afbeelding

Geplaatst: zo 09 jul, 2006 9:50
door K Plop
Ik heb op Zandvoort wat plaatjes geschoten tijdens Italia à Zandvoort.
De liefhebber vindt ze HIER terug...
He Ewout 900,

Die Dino 308 GT4 is van een vriend van mij, hij vondt het evenement zwaar tegenvallen, weinig tot geen races. Je mocht zelfs met iets bijzonders GRATIS naar binnen, dat is wel eens anders geweest. Evenement is naar zijn zeggen gewoon op.

Dit najaar gaan we met die Dino naar Goodwood, daar wordt in ieder geval serieus geraced met heel leuk oud spul.

Geplaatst: zo 09 jul, 2006 12:32
door Ewout900
K Plop schreef:He Ewout 900,

Die Dino 308 GT4 is van een vriend van mij, hij vondt het evenement zwaar tegenvallen, weinig tot geen races. Je mocht zelfs met iets bijzonders GRATIS naar binnen, dat is wel eens anders geweest. Evenement is naar zijn zeggen gewoon op.

Dit najaar gaan we met die Dino naar Goodwood, daar wordt in ieder geval serieus geraced met heel leuk oud spul.
Ik vond het ook erg tegenvallen. Leuk om rond te kijken, maar verder weinig 'happening'. Gelukkig wachtte mijn vriendin op het strand... 8)