Foto's Italia à Zandvoort (voor de liefhebber)
Geplaatst: za 08 jul, 2006 21:01
Ik heb op Zandvoort wat plaatjes geschoten tijdens Italia à Zandvoort.
De liefhebber vindt ze HIER terug...

De liefhebber vindt ze HIER terug...
het forum voor Saabliefhebbers!
https://www.saabforum.nl/
He Ewout 900,Ik heb op Zandvoort wat plaatjes geschoten tijdens Italia à Zandvoort.
De liefhebber vindt ze HIER terug...
Ik vond het ook erg tegenvallen. Leuk om rond te kijken, maar verder weinig 'happening'. Gelukkig wachtte mijn vriendin op het strand...K Plop schreef:He Ewout 900,
Die Dino 308 GT4 is van een vriend van mij, hij vondt het evenement zwaar tegenvallen, weinig tot geen races. Je mocht zelfs met iets bijzonders GRATIS naar binnen, dat is wel eens anders geweest. Evenement is naar zijn zeggen gewoon op.
Dit najaar gaan we met die Dino naar Goodwood, daar wordt in ieder geval serieus geraced met heel leuk oud spul.