reclame citroen wat een irritante vertoning zeg
-
edwardk
- Geregistreerd lid
reclame citroen wat een irritante vertoning zeg
Ik wordt schijt ziek van die citroen reclame nu ook constant op de radio
, eigenlijk al vanaf het begin( wat een irritante vertoning : van postbode tot citroenverkoper met z'n citroen piccasso
), ben ik de enige of zijn er meer die zich hieraan ergeren?
-
verde900
- Donateur

-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
edwardk
- Geregistreerd lid
maar ik hoef zo'n ding niet met om de zoveel jaar een nieuw portierslot omdat je hem niet meer open krijgt.( gehad met de berlingo van mijn vorige werkgever ca 4 a5 jaar oud , om de ca 2 a 3 jaar een nieuw portierslot en bij de citroengarage zei men dat dit probleem bij citroen bekent is, reteketet lekker fred !verde900 schreef:Zo is het! en Citroën vaart er wel bij.............. zoveel ontzettend veel voordeel
Mijn 1e portierslot werk na 16 jaar nog perfect
-
verde900
- Donateur

Zo'n Citroën Berlingo kost ook even minder als jouw topproduct, dan mag je op zijn minst iets minder verwachten...edwardkommeren schreef:maar ik hoef zo'n ding niet met om de zoveel jaar een nieuw portierslot omdat je hem niet meer open krijgt.( gehad met de berlingo van mijn vorige werkgever ca 4 a5 jaar oud , om de ca 2 a 3 jaar een nieuw portierslot en bij de citroengarage zei men dat dit probleem bij citroen bekent is, lekker fred ! Mijn 1e portierslot werk na 16 jaar nog perfectverde900 schreef:Zo is het! en Citroën vaart er wel bij.............. zoveel ontzettend veel voordeel!
-
edwardk
- Geregistreerd lid
van een opel van de zelfde prijs als een berlingo gaat het slot ook langer mee.verde900 schreef:Zo'n Citroën Berlingo kost ook even minder als jouw topproduct, dan mag je op zijn minst iets minder verwachten...edwardkommeren schreef:maar ik hoef zo'n ding niet met om de zoveel jaar een nieuw portierslot omdat je hem niet meer open krijgt.( gehad met de berlingo van mijn vorige werkgever ca 4 a5 jaar oud , om de ca 2 a 3 jaar een nieuw portierslot en bij de citroengarage zei men dat dit probleem bij citroen bekent is, lekker fred ! Mijn 1e portierslot werk na 16 jaar nog perfectverde900 schreef:Zo is het! en Citroën vaart er wel bij.............. zoveel ontzettend veel voordeel!
-
verde900
- Donateur

En toch verkoopt Citroën ze beter, en dat is nu het resultaat van die k*teclame, op Top-Gear zeiden dat als je een BMWlogo op een hondendrol plakte je een goed in de markt liggende hondendrol hebt... en zo is het (helaas)edwardkommeren schreef:van een opel van de zelfde prijs als een berlingo gaat het slot ook langer mee.verde900 schreef:Zo'n Citroën Berlingo kost ook even minder als jouw topproduct, dan mag je op zijn minst iets minder verwachten...edwardkommeren schreef: maar ik hoef zo'n ding niet met om de zoveel jaar een nieuw portierslot omdat je hem niet meer open krijgt.( gehad met de berlingo van mijn vorige werkgever ca 4 a5 jaar oud , om de ca 2 a 3 jaar een nieuw portierslot en bij de citroengarage zei men dat dit probleem bij citroen bekent is, lekker fred ! Mijn 1e portierslot werk na 16 jaar nog perfect!
-
4000365
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Kijk er dan vooral niet te lang naar.....edwardkommeren schreef:zou zo uit de mislukkingsstal van maybach kunnen komen, wat wordt ik droevig van dit model, lijkt nergens op.verde900 schreef:
Vind die Peugeot wel een geinig ding om te zien
.
Neem me niet kwalijk maar je bent als het gaat om studiemodellen niet echt een vrolijkerd Edward,
is er iets ueberhaupt iets hedendaags waar je wel wat "gevoel" bij hebt?
Ikzelf vind Peugeot best geslaagde en ook gedurfde studiemodellen "produceren"...