Nieuwe Mini

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
ralph12
Geregistreerd lid

Nieuwe Mini

Bericht door ralph12 » ma 14 aug, 2006 13:11

Hoewel je ze toch erg veel ziet, verveelt de New Mini niet. Al niet echt klein (hoewel krap in the back seat), zal de nieuwe New Mini weer wat groter worden. Ik ben alleen bang dat het een en ander 'out of proportion' is. Meer mensen die dat bevroeden?

Afbeelding :roll:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 14 aug, 2006 13:28

de neus wordt volgens mij alleen anders, de maatvoering zou gelijk blijven

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 14 aug, 2006 13:35

Hier nog wat meer fotootjes van de nieuwe Mini, persoonlijk wordt ik er niet warm of koud van....

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 14 aug, 2006 13:38

Als normale Cooper in het rood vind ik hem leuker, het interieur is er ook wel op vooruit gegaan, maar doet nog steeds wat plasteriekerig aan...
Mijn auto is het iig niet....

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 14 aug, 2006 13:38

Ik vind de oude new mini mooier, ze hebben het ontwerp verkracht vind ik.

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » ma 14 aug, 2006 13:41

Ik kan me niet inbeelden dat het praktisch is om de snelheidsmeter in het oog te houden als hij niet recht voor je neus staat :? .

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 14 aug, 2006 13:41

sjoerdk schreef:Hier nog wat meer fotootjes van de nieuwe Mini, persoonlijk wordt ik er niet warm of koud van....
Jij bent geen homo of vrouw. dat is dus duidelijk :wink:

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » ma 14 aug, 2006 13:44

Domme wagen, een mini op een golf-bodemplaat. Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling :evil: Tja en die facelift kan me ook al niet boeien :?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 14 aug, 2006 13:53

Gele aero schreef:Domme wagen, een mini op een golf-bodemplaat. Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling :evil: Tja en die facelift kan me ook al niet boeien :?
Met als motorisering dezelfde geavanceerde motor als in de eveneens zeer inspirerende Chrysler Neon.... fout in kwadraat dus...

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » ma 14 aug, 2006 13:59

verde900 schreef:
sjoerdk schreef:Hier nog wat meer fotootjes van de nieuwe Mini, persoonlijk wordt ik er niet warm of koud van....
alhoewel ik de nieuwe Mini het meest geslaagde retromodel vind.... ik blijf het idd een typische vrouwen/nichtenbak vinden

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 14 aug, 2006 14:31

Misschien heeft het wel die uitstraling, echter als je in zo'n ding gereden hebt kan je voor die prijs geen betere rijdersauto's bedenken. Laatst weer in de mini one met automaat gereden. Vooraf denk je dat het een traag ding is, maar met dat ding kan je planken hoor. Erg leuk op de binnendoorweggetjes. En ja ik hou ervan om af en toe te scheuren. Alleen m'n Saab is daar absoluut niet voor gemaakt, dus komt er een keer een oude Mini bij om vierkant de bocht door te gaan.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 14 aug, 2006 14:44

verde900 schreef:
Nee, ik val op vrouwen en ben absoluut geen vrouw :lol:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 14 aug, 2006 14:46

Achter ons staan in de straat twee identieke Cooper S-en, en wat een vreselijke nichten zijn de eigenaren zeg, bah!

Echt heel erg! Doe mij dan maar die nieuwe Peugeot 207 of de Renault Clio, natuurlijk wel in respectievelijk de 1.6 Turbomotor die er aan komt, en de Renault graag als RS.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 14 aug, 2006 15:10

De Flok schreef:Misschien heeft het wel die uitstraling, echter als je in zo'n ding gereden hebt kan je voor die prijs geen betere rijdersauto's bedenken. Laatst weer in de mini one met automaat gereden. Vooraf denk je dat het een traag ding is, maar met dat ding kan je planken hoor. Erg leuk op de binnendoorweggetjes. En ja ik hou ervan om af en toe te scheuren. Alleen m'n Saab is daar absoluut niet voor gemaakt, dus komt er een keer een oude Mini bij om vierkant de bocht door te gaan.
Dat moet het onderstel dan doen, voor veel minder geld heb je dezelfde motor in een Chrysler Neon, ik blijf het ding een "damesuitstraling" vinden hebben..

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » ma 14 aug, 2006 16:33

verde900 schreef:de neus wordt volgens mij alleen anders, de maatvoering zou gelijk blijven
Nope. 7 cm langer en 1 cm breder. Hoogte gelijk. Volgens Autoweek. Maar volgens mij is het motorkappie wel wat hoger gelegd. Vast en zeker voor de laatste eisen omtrent het netjes opvangen van aangereden voetgangers.

Niet zo mooi. Dus.

Plaats reactie