Nieuwe Mini
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Nieuwe Mini
Hoewel je ze toch erg veel ziet, verveelt de New Mini niet. Al niet echt klein (hoewel krap in the back seat), zal de nieuwe New Mini weer wat groter worden. Ik ben alleen bang dat het een en ander 'out of proportion' is. Meer mensen die dat bevroeden?

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Gele aero
- Donateur (8x)

-
verde900
- Donateur

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

alhoewel ik de nieuwe Mini het meest geslaagde retromodel vind.... ik blijf het idd een typische vrouwen/nichtenbak vindenverde900 schreef:Jij bent geen homo of vrouw. dat is dus duidelijksjoerdk schreef:Hier nog wat meer fotootjes van de nieuwe Mini, persoonlijk wordt ik er niet warm of koud van....
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Misschien heeft het wel die uitstraling, echter als je in zo'n ding gereden hebt kan je voor die prijs geen betere rijdersauto's bedenken. Laatst weer in de mini one met automaat gereden. Vooraf denk je dat het een traag ding is, maar met dat ding kan je planken hoor. Erg leuk op de binnendoorweggetjes. En ja ik hou ervan om af en toe te scheuren. Alleen m'n Saab is daar absoluut niet voor gemaakt, dus komt er een keer een oude Mini bij om vierkant de bocht door te gaan.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Dat moet het onderstel dan doen, voor veel minder geld heb je dezelfde motor in een Chrysler Neon, ik blijf het ding een "damesuitstraling" vinden hebben..De Flok schreef:Misschien heeft het wel die uitstraling, echter als je in zo'n ding gereden hebt kan je voor die prijs geen betere rijdersauto's bedenken. Laatst weer in de mini one met automaat gereden. Vooraf denk je dat het een traag ding is, maar met dat ding kan je planken hoor. Erg leuk op de binnendoorweggetjes. En ja ik hou ervan om af en toe te scheuren. Alleen m'n Saab is daar absoluut niet voor gemaakt, dus komt er een keer een oude Mini bij om vierkant de bocht door te gaan.
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Nope. 7 cm langer en 1 cm breder. Hoogte gelijk. Volgens Autoweek. Maar volgens mij is het motorkappie wel wat hoger gelegd. Vast en zeker voor de laatste eisen omtrent het netjes opvangen van aangereden voetgangers.verde900 schreef:de neus wordt volgens mij alleen anders, de maatvoering zou gelijk blijven
Niet zo mooi. Dus.