Ik zat al weer een beetje te kijken naar een Saab 96 of 95, mijn favoriete type met de rubber bumpers, maar daar is niet zo veel van te koop, ook in Zweden niet.
Een nieuw avontuur zou de Katterug zijn of zelfs een Duett, helemaal geweldig zijn die!
Bij Hofman.nl staat deze:Volvo PV544 Katterug B16 Lijkt wel een beetje op mijn oude liefde de 96 jubileum
Ik moet zeggen, dat ik de PV544 een prachtig ontwerp vind, zonder de whitewalls en en de zonnekleppen die zo'n auto meteen oubollig maken. Vooral de latere serie PV544.
Zo een op LPG mag hier meteen de garagebox in.
Dan gaat de 900 in de stalling en wacht ik nog een paar jaartjes tot ook die MRB is vrijgesteld.
Al een paar avonden zit ik het net af te speuren naar De PV 544 of Duett en te kijken naar specialisten en onderdelen...... ... te kwijlen op Blocket, wat een pareltjes komen daar langs!....
Het Saabvirus is ernstig verzwakt......











