zet dat 'service' dan maar even in de juiste context....
maar goed, ik neem aan dat er onschuldige onwetendheid in het spel is.
[anwb bashen is ook leuker dan tegen de kleine calimero]
Je kan ook een automobilisten hulpverzekering bij je reisverzekering afsluiten. Dat is goedkoper dan alle bovengenoemde alternatieven.jelger schreef:je kan nog tenminste terecht bij de anwb met een 1e auto die ouder dan 15 jaar is.. bij die andere gele 'dienstverlener' die zich nadrukkelijk presenteert "motten" ze je niet eens als je 1e auto ouder dan 12 jaar is....
zet dat 'service' dan maar even in de juiste context....![]()
maar goed, ik neem aan dat er onschuldige onwetendheid in het spel is.

Dat heb ik, maar dan heb ik niet dekking als in naar mijn werk rijdt. De reisverzekering is er alleen voor als je op reis (in de zin van vakantie)bent. En zelfs dan: de dekking geldt pas als ik een reservering heb voor de bestemming. Ik ga volgend weekend naar Arnhem bij mijn zusje op bezoek. De heenweg heb ik geen dekking. Op mijn logeeradres gaat de dekking in. Tenminste... zo heeft de man van de (rabo)bank (=> verzeking van interpolis dus) het verteld.marq101 schreef:Je kan ook een automobilisten hulpverzekering bij je reisverzekering afsluiten.
paul99gl83 schreef:Dat heb ik, maar dan heb ik niet dekking als in naar mijn werk rijdt. De reisverzekering is er alleen voor als je op reis (in de zin van vakantie)bent. En zelfs dan: de dekking geldt pas als ik een reservering heb voor de bestemming. Ik ga volgend weekend naar Arnhem bij mijn zusje op bezoek. De heenweg heb ik geen dekking. Op mijn logeeradres gaat de dekking in. Tenminste... zo heeft de man van de (rabo)bank (=> verzeking van interpolis dus) het verteld.marq101 schreef:Je kan ook een automobilisten hulpverzekering bij je reisverzekering afsluiten.
Ik heb destijds deze verzekering genomen ivm buitenlandse reizen. Dan geldt ongeveer hetzelfde als de ANWB reis en kredietbrief.
Een klassieker verzekering is voor het repatrieren van je oude auto inderdaad de beste oplossing anders kijkt men toch maar naar de dagwaarde. Een andere goedkope oplossing is de EAC, Economische Automobiel Club. Niet echt bekend maar heeft vergelijkbare mogelijkheden als de KNACK Plop schreef:Een ander alternatief is lid worden van de KNAC, zij beiden ook een pechservice die in Nederland gebruik maakt van de ANWB en in andere landen van locale hulpverleners. Ik heb zelf de Classic Car polis genomen omdat die een klassier ÁLTIJD terug haalt ongeacht de waarde. Tevens wordt je ook geholpen met je dagelijks gebruik auto. Kost voor lopend jaar 116.50.