autoshow parijs 2006
-
edwardk
- Geregistreerd lid
citroen matisse en renault nepta en lancia HPE in Parijs

Motor: V6-diesel, 208 hk samt två elmotorer på vardera 20 hk.
Längd: 474 cm. Bredd: 200 cm.
Höjd: 124 cm.
Hjulbas: 300 cm.
Vikt: 1 400 kg.
Acceleration: 0–100 km/tim på 6,2 s.
renault nepta :

lancia :

-
N207
- Donateur

Zijn natuurlijk plaatjes die al in diverse bladen en op TV zijn geweest, maar toch even een reactie:
Ik heb het niet zo op het Franse design. De tijden van de oude Citroëns (DX en zo) liggen helaas ver achter ons.
Wat dat betreft heb ik meer met Scandinavisch en Italiaans design (niet met Italiaanse techniek). De Lancia mag er van mij dus zo komen, prachtige auto. Zal trouwens ook best goed rijden, Lancia kennende.
Jammer dat SAAB weinig nieuws te melden heeft. Maar dat GM-verhaal is bekend.
De Yanks hebben nog niet door dat je aan de weg moet timmeren met modellen om op de weg te komen met je modellen
Ik heb het niet zo op het Franse design. De tijden van de oude Citroëns (DX en zo) liggen helaas ver achter ons.
Wat dat betreft heb ik meer met Scandinavisch en Italiaans design (niet met Italiaanse techniek). De Lancia mag er van mij dus zo komen, prachtige auto. Zal trouwens ook best goed rijden, Lancia kennende.
Jammer dat SAAB weinig nieuws te melden heeft. Maar dat GM-verhaal is bekend.
De Yanks hebben nog niet door dat je aan de weg moet timmeren met modellen om op de weg te komen met je modellen
-
verde900
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
verde900 schreef:Heb je een plaatje van een DX? (dat is de enige die ik nog niet heb)N207 schreef:Ik heb het niet zo op het Franse design. De tijden van de oude Citroëns (DX en zo) liggen helaas ver achter ons.
De C-Métisse is wel een aardige auto, zou een waardige opvolger zijn van de legendarische SM.
Alleen betwijfel ik als zoiets van Citroën op de makrt komt hoe de verkopen dan zullen lopen, ik heb het idee dat de C6 ook niet echt aanslaat, en daar is één eenvoudige reden voor, hij is veel te duur! Instapprijs is 55.000 euro, en het motorenaanbod is ook nihil, wat wel een goede zet is van Citroën is dat ze nu de 2.2 HDIF erin hebben gelepeld, schijnt een fantastische motor te zijn, met twee turbo's.