autoshow parijs 2006

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
edwardk
Geregistreerd lid

autoshow parijs 2006

Bericht door edwardk » wo 13 sep, 2006 19:51

edwardk
Geregistreerd lid

citroen matisse en renault nepta en lancia HPE in Parijs

Bericht door edwardk » vr 06 okt, 2006 20:59

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Motor: V6-diesel, 208 hk samt två elmotorer på vardera 20 hk.
Längd: 474 cm. Bredd: 200 cm.
Höjd: 124 cm.
Hjulbas: 300 cm.
Vikt: 1 400 kg.
Acceleration: 0–100 km/tim på 6,2 s.

renault nepta :Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lancia :Afbeelding

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » za 07 okt, 2006 18:35

Zijn natuurlijk plaatjes die al in diverse bladen en op TV zijn geweest, maar toch even een reactie:

Ik heb het niet zo op het Franse design. De tijden van de oude Citroëns (DX en zo) liggen helaas ver achter ons.

Wat dat betreft heb ik meer met Scandinavisch en Italiaans design (niet met Italiaanse techniek). De Lancia mag er van mij dus zo komen, prachtige auto. Zal trouwens ook best goed rijden, Lancia kennende.

Jammer dat SAAB weinig nieuws te melden heeft. Maar dat GM-verhaal is bekend.
De Yanks hebben nog niet door dat je aan de weg moet timmeren met modellen om op de weg te komen met je modellen

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 07 okt, 2006 20:12

N207 schreef:Ik heb het niet zo op het Franse design. De tijden van de oude Citroëns (DX en zo) liggen helaas ver achter ons.
Heb je een plaatje van een DX? (dat is de enige die ik nog niet heb)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 07 okt, 2006 20:18

verde900 schreef:
N207 schreef:Ik heb het niet zo op het Franse design. De tijden van de oude Citroëns (DX en zo) liggen helaas ver achter ons.
Heb je een plaatje van een DX? (dat is de enige die ik nog niet heb)
:lol: Viel mij ook al op :lol:

De C-Métisse is wel een aardige auto, zou een waardige opvolger zijn van de legendarische SM.

Alleen betwijfel ik als zoiets van Citroën op de makrt komt hoe de verkopen dan zullen lopen, ik heb het idee dat de C6 ook niet echt aanslaat, en daar is één eenvoudige reden voor, hij is veel te duur! Instapprijs is 55.000 euro, en het motorenaanbod is ook nihil, wat wel een goede zet is van Citroën is dat ze nu de 2.2 HDIF erin hebben gelepeld, schijnt een fantastische motor te zijn, met twee turbo's.

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » zo 08 okt, 2006 14:49

Sorry, ik bedoelde DS (typfoutje...)

Plaats reactie