Geen leuk nieuws...

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Geen leuk nieuws...

Bericht door gj900 » do 21 sep, 2006 9:58

Ze zoeken vaak de limit in TopGear en soms gaat het dan mis...:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/engl ... 365676.stm

http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/5365792.stm

Hopelijk komt hij gezond en wel weer terug bij het programma, hij is een charismatische persoonlijkheid die niet in het TopGear team mag missen.

Thisafternoon
Geregistreerd lid

Bericht door Thisafternoon » do 21 sep, 2006 10:29

Tjonge, heftig zeg.... hopelijk gaat 't snel beter inderdaad!

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 21 sep, 2006 11:24

Heb het vanmorgen inderdaad ook op het nieuw gezien.
Erg hoor, hoop dat ie weer in volle gezondheid terugkomt. Maar dat zal wel een tijdje duren.

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » do 21 sep, 2006 13:10

taaffert schreef:Heb het vanmorgen inderdaad ook op het nieuw gezien.
Erg hoor, hoop dat ie weer in volle gezondheid terugkomt. Maar dat zal wel een tijdje duren.
Uiteraard erg, maar dat zal hem gelukkig wel even beletten om van die slechte stuntprogramma's te maken (niet Top Gear uiteraard).

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 21 sep, 2006 16:16

Jeetje, dat moet een behoorlijke crash zijn geweest.... Gelukkig dat ie het overleefd heeft, zonder hem zou Top Gear er heel anders uitzien...

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » do 21 sep, 2006 17:04

Erg voor de man en zijn familie ja.....

Niet erg voor het meest non- objectieve autoprogramma dat er is, leuke show maar niet serieus te nemen.

( mijn mening.)

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » do 21 sep, 2006 23:29

jonatas 900s schreef:het meest non- objectieve autoprogramma dat er is, leuke show maar niet serieus te nemen.
Ik zie het ook gewoon als een leuk uurtje entertainment met als onderwerp auto's. Volgens mij weten ze zelf ook wel dat ze niet helemaal objectief zijn.

Hoop dat 'ie snel weer beter is!

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » za 23 sep, 2006 14:27

Update:
Mr Hammond's wife Mindy was at his bedside in the Leeds hospital and he was also visited by Top Gear co-hosts Jeremy Clarkson and James May.

Mr Clarkson told the Sun newspaper that he had insulted Mr Hammond's driving skills - prompting a smile from Mr Hammond.

He also said the presenter had no visible injuries following the ordeal he had been through other than a black eye.
Hopelijk blijft het beter gaan!

Afbeelding

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 092006_004

http://www.bbc.co.uk/topgear/richard_hammond.shtml

Sander

Dc
Geregistreerd lid

Bericht door Dc » di 26 sep, 2006 23:17

Fokke en Sukke zijn ook al op de hoogte:

Afbeelding

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » do 28 sep, 2006 15:20

Programmamaker Andy Wilman zegt zich geen Top Gear te kunnen voorstellen zonder Hammond. De producent dreigt ook de stekker uit het programma te trekken als de nadruk op snelheid en flitsende auto's verdwijnt als gevolg van het ernstige ongeluk van Hammond tijdens opnames voor de show.

,,De enige Top Gear waar ik ooit in geïnteresseerd zou zijn om te maken is met die drie erin. Ik wil het niet, ik kan het niet doen zonder Richard'', aldus de producent.

De BBC maakte zondag bekend dat zij de uitzending van de nieuwste serie van Top Gear die al grotendeels is opgenomen voor onbepaalde tijd heeft uitgesteld. In Groot-Brittannië trekt de autoshow wekelijks tussen de 4 en 6 miljoen kijkers. Daarmee is het het populairste programma op BBC 2. De omroep laat het aan het team van Top Gear over wanneer de afleveringen op het scherm kunnen komen.

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » vr 29 sep, 2006 9:56

jonatas 900s schreef:Erg voor de man en zijn familie ja.....

Niet erg voor het meest non- objectieve autoprogramma dat er is, leuke show maar niet serieus te nemen.

( mijn mening.)
Tsja, het is maar net hoe je het bekijkt. De zogenaamde objectieve Nederlandse programma's zijn in ieder geval ook verre van objectief, want zwaar gesponsord door de autofabrikanten die er in voorkomen zelf. Daarbij zijn de presentatoren vrijwel allemaal niet om aan te zien. Neem die Allard Kalff. Afgrijselijk, wat een druif!!! Nee, geef me dan een entertainend programma dat er zelf ronduit voor uitkomt niet objectief te zijn. Overigens gaat het bij de beleving van auto's niet in de laatste plaats over het imago van de auto en zijn berijder. Juist dat aspect komt bij Top Gear best aardig aan bod. Natuurlijk verschillen smaken en de mensen die de in Top Gear categorisch afgekraakte merken / modellen / verkrachtingen zelf cool vinden zullen dus moeite hebben met de show, maar dan moet je gewoon lekker naar Allard en zijn bende kijken.... Maar dat is ook maar een mening :lol:

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » vr 29 sep, 2006 11:51

Helemaal mee eens! Ik kijk al lang niet meer naar de Nederlandse autoprogramma's. Zolang deze door commerciële omroepen worden uitgezonden zijn ze verre van objectief.
Wie zit er dan te wachten op een rij impressie met de zoveelste facelift van een Hyundai Tucnogwat of een Kia Huppeldepup?

Nee doe dan maar TopGear. Natuurlijk ook niet geheel objectief, maar wel steengoede "AUTOTAINMENT".

Ik was trouwens in Engeland toen het ongeluk gebeurde en daar was het inderdaad "aal over the news".

Marknett
Lid van verdienste

Bericht door Marknett » vr 29 sep, 2006 13:12

Jeremy Clarkson's kijk op de dingen ...

http://driving.timesonline.co.uk/articl ... 12,00.html

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » vr 29 sep, 2006 14:12

Zijn er Nederlandse autoprogramma's? :shock: mij nooit opgevallen.

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 29 sep, 2006 14:18

@ Verde900: oh! dus jij dacht ook dat het gewoon lange reclameblokken waren? :green_many:

davidjoost

Plaats reactie