iemand interesse in stickers ivm prijsgave laten maken

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
edwardk
Geregistreerd lid

iemand interesse in stickers ivm prijsgave laten maken

Bericht door edwardk » do 21 sep, 2006 20:58

ben van plan een prijsopgave te doen voor het laten maken van de volgende stickers, iemand interesse ?

Afbeelding

&

Afbeelding

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » do 21 sep, 2006 21:09

Nope..

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » do 21 sep, 2006 22:12

Hee edward,

heb je www.vistaprint.nl al gechecked? Daar hebben ze ook magneten ter grootte van een visitekaartje. Misschien ook groter, maar dat weet ik niet zeker. Is wat subtieler en demontabel.

Wel met je eens, maar achtergrond mocht van mij oranjegeel zijn en in de vorm van een Australian Roadsign. Maar ja, of ik er mee zou rijden? Als ik die sticker op mijn auto plak zit er opeens toch een GM-logo op, en dat is dan weer tegenstrijdig.

Is een beetje als de parodie op het "intel inside" logo. Ik ben meer fan van Motorola, IBM en AMD. Alleen die iritante tune al in reclamespots. Maar om dan een "NO intel inside" logo op mijn verder zo fraaie iBook te plakken. Hm ... nee.

Ik wel sinds jaar en dag een Bill Gates figuurtje in mijn Trashcan. Die steekt zijn kop eruit als je op het Trashcan-icoontje klikt. Daar hoort 'ie thuis en mag 'ie voor altijd blijven zitten. Verder gebruik ik natuurlijk aanduidingen als Windhoos, Winclose, Windoze, Winddoos, Microschoft etcetera. De mooiste vind ik nog steeds "Roampies" (da's Gronings).
Weet iemand nog andere leuke varianten in het Fries, Twents, Limburgs of weet ik wat? Ik hod me aanbevolen.

Meesterlijk is natuurlijk ook de Duitse stripfiguur Werner met zijn "Bleifreies Bier".

Plaats reactie