Gr,
Easy

Dat zal die ambtenaar een worst wezen. M'n moeder is eens bekeurd omdat een agent zei dat ze door rood reed, terwijl het toch ècht oranje was. Voor laten komen, de uitkomst was dat oom agent niet liegt, en m'n moeder gewoon moet betalen.easy schreef:Ik heb zo het idee dat de agent bij voorbaat al niet zo`n sterke zaak had, daar hij in zijn eentje was, en ook geen foto had.

Ik kan me herinneren dat er ophef is geweest over twee agenten die naast de rijbaan stonden met een lasergun, en altijd een wedstrijd deden over wie (met tellen hoe lang een auto deed over het passeren van hectometerpaaltjes) het beste de snelheid kon gokken. Op een dag werkte de lasergun niet door een lasershield, persoon aangehouden, en toch een boete gekregen met als bewijs de 'meting' van die agent. Naar mijn weten is een beroep afgewezen door de rechtbank.Flèche Rouge schreef:Bij een snelheidsovertreding moet hij volgens mij een wettige meting kunnen uitvoeren, òf een tijd achter je blijven rijden en correctie volgens eigen teller uitvoeren. Op zo'n kort stuk kan hij dat volgens mij niet hard maken...
Dat verhaal klinkt bekend in de oreneasy schreef:Ik heb zo het idee dat de agent bij voorbaat al niet zo`n sterke zaak had, daar hij in zijn eentje was, en ook geen foto had.
Sorry hoor Maarten , maar ik vindt hier niks stoer aan. Hou `s even op zeg! Half nederland valt over bekeuringen , en jij hebt nergens last van? Of probeer je hier de publieke opinie enigzins te beinvloeden door hier een draai aan te geven? Nee, zo stoer als jij ben ik geloof ik niet!Maarten schreef:Ik zal geen moralistisch verhaal gaan ophangen over de maximum snelheid van 120 km/u die we onszelf hebben opgelegd door middel van een democratisch gekozen parlement. Zelf rijd ik ook wel eens bewust harder dan de toegestane 120, maar als ik dan gepakt wordt, zal ik nooit proberen om eronderuit te komen. Als ik zo stoer ben om hard te rijden, ben ik ook zo stoer om de consequenties te aanvaarden.
Op welk kenteken gaat hij de zaak voorbereiden denk je?Van der Werf schreef:Ik raad je aan dit verhaal zo snel mogelijk van deze site te verwijderen.
Als een diender deze site bezoekt dan beschikt hij over keihard bewijs. Het OM heeft dan wel een heel gemakkelijke zaak.
Je zou toch niet willen dat een rechter straks het verhaal van deze site voorleest?
Groet Willem