Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Bericht
door edwardk » za 30 sep, 2006 14:13
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » za 30 sep, 2006 14:18
Leuk bedacht, nu alleen nog wat mooiere dames
Wel gave pisbakken zeg, prachtig gestileerd!
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Bericht
door JanWessel » za 30 sep, 2006 16:02
Leuk concept, maar kon je geen betere foto plaatsen?
Nu worden we misschien geconfronteerd met één van je andere hobbies

-
Wouter
- Donateur (2x)

Bericht
door Wouter » za 30 sep, 2006 16:10
Sorry Waxle, maar kan je dat plaatje ajb weghalen? Dit is mij iets te heftig als ik rustig op het forum zit te surfen..
Vriendelijk bedankt!
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » za 30 sep, 2006 16:11
Vermoed dat het rolmaatje van die tweede vrouw nèt wat lengte tekort komt voor een objectieve beoordeling...

-
Toyota ep71
- Geregistreerd lid
Bericht
door Toyota ep71 » za 30 sep, 2006 16:33

de middelste is echt oke
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » za 30 sep, 2006 16:35
taaffert schreef:Vermoed dat het rolmaatje van die tweede vrouw nèt wat lengte tekort komt voor een objectieve beoordeling...

Het is een "rolmaatje", er zal vast nog wel een stukkie op de rol zitten.. (gerustgesteld?)
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » za 30 sep, 2006 16:36
verde900 schreef:taaffert schreef:Vermoed dat het rolmaatje van die tweede vrouw nèt wat lengte tekort komt voor een objectieve beoordeling...

Het is een "rolmaatje", er zal vast nog wel een stukkie op de rol zitten.. (gerustgesteld?)
Ik had het over uitgerold

-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » za 30 sep, 2006 16:50
taaffert schreef:verde900 schreef:taaffert schreef:Vermoed dat het rolmaatje van die tweede vrouw nèt wat lengte tekort komt voor een objectieve beoordeling...

Ik had het over uitgerold

Het rolmaatje kan desgewenst ook ingerold worden

-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Bericht
door JanWessel » za 30 sep, 2006 17:01
Wouter schreef:Sorry Waxle, maar kan je dat plaatje ajb weghalen? Dit is mij iets te heftig als ik rustig op het forum zit te surfen..
Vriendelijk bedankt!
Don't blame the messenger...
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Bericht
door 72sonett-III » za 30 sep, 2006 17:11
Wouter schreef:Dit is mij iets te heftig als ik rustig op het forum zit te surfen..
Ja, gadverdamme, dat is mij ook te veel

ook al staat het onder 'Niet Saab'. Als we zo gaan beginnen...
Moderatoren, kan deze hele draad gedelete worden!
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Bericht
door JanWessel » za 30 sep, 2006 17:14
72sonett-III schreef:Wouter schreef:Dit is mij iets te heftig als ik rustig op het forum zit te surfen..
Moderatoren, kan deze hele draad gedelete worden!
Tja, dat was ook mijn eerste gedachte, maar blijkbaar is het niemand anders opgevallen (topicstarter incluis). Mijn excuses als ik met mijn lompe poten op tere zielen heb gestaan in mijn ietwat directe poging de ranzigheid 'uit te lichten'.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Bericht
door edwardk » za 30 sep, 2006 18:04
dat had ik zo gauw niet gezien jongens

, maar ging mij om de rest en nu aangepast

Dat ik dat niet zag

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Bericht
door nelfrikandel » za 30 sep, 2006 18:29
Ja, alles leuk en aardig, maar nou staat die hele discussie hier en is het plaatje weg... Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar hetgeen hier al dan niet als gepast geoordeeld werd om op het forum te plaatsen...
Kortom, die mij even een link naar dat plaatje, desnoods in PB, dan kan ik tenminste meeleuteren over de mate van gepastheid...

-
edwardk
- Geregistreerd lid
Bericht
door edwardk » za 30 sep, 2006 18:32
dat is iets aangepast maar het gaat om dit :

En de witte plek WAS een funzige afbeelding die ik eerst over het hoofd had gezien en nu maar heb verwijderd want zo'n afbeelding hoort hier niet , dus vandaar

, maar de rest blijft leuk vind ik.