Autoclub van vrijwilligers hoopt op voortbestaan

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
speedofloic
Geregistreerd lid
Berichten: 38
Lid geworden op: di 12 jan, 2021 18:01
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Autoclub van vrijwilligers hoopt op voortbestaan

Bericht door speedofloic » ma 07 jun, 2021 14:34

Een tijdje geleden was ik op zoek naar een plek in de buurt van Rotterdam waar ik zelf aan mijn auto kon klussen en gebruik kon maken van een brug en diverse gereedschap. Een forumlid had mij verwezen naar de Gusto Autoclub in Schiedam, en sinds dien ben ik lid geworden. Ik ben er verschillende keren heen gegaan voor onderhoud en andere klussen, en elke keer heb ik fijne mensen ontmoet, en er zal altijd iemand zijn die je wilt helpen.

Helaas is de club hard geraakt door corona en zijn ze een crowdfunding actie begonnen als manier om toch nog te proberen het voortbestaan van de club te behouden. Ik dacht dat het misschien waard zou zijn om te kijken of er tussen de Saabliefhebbers mensen zijn die de club willen ondersteunen, het zou natuurlijk heel jammer zijn als zo'n club verdwijnt. Als je wilt doneren staat de link hieronder:

https://gofund.me/0fc5f6b2

Gebruikersavatar
Steve-O
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 8299
Lid geworden op: za 23 okt, 2004 21:24
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: Autoclub van vrijwilligers hoopt op voortbestaan

Bericht door Steve-O » di 08 jun, 2021 8:00

Niet alleen donaties zijn welkom maar ook nieuwe leden! Als u sleutelen ook leuk vindt en/of op zoek bent naar een plek waar u tegen lage tarieven onderhoud wilt laten uitvoeren dan bent u van harte welkom! Iedereen is behulpzaam, als je er niet uit komt dan is er altijd wel iemand in de buurt die met je mee wilt kijken. Voor meer informatie kunt u kijken op onze website: www.gustoauto.club

Gewoon alle SAABliefhebbers die van sleutelen houden in Regio R'dam en omgeving lid worden!
East of the Sun, West of the Moon

Enquete moderne autoverlichting:
https://www.anwb.nl/belangenbehartiging ... erlichting

Plaats reactie