Spyker

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
jaap noord
Geregistreerd lid

Spyker

Bericht door jaap noord » vr 31 dec, 2021 20:49

En Victor Muller flikt het weer.
Er gaan weer nieuwe spykers gebouwd worden.
Dit model doet mij heel sterk ergens aan denken. Afbeelding

RoelandV
Geregistreerd lid

Re: Spyker

Bericht door RoelandV » vr 31 dec, 2021 21:07

@Jaap: ben het nu even kwijt waar die op lijkt, maar zonet wist ik het nog.... :D

Maar eh..... eerst zien dan geloven! :O:

Voor meer info: https://www.businessinsider.nl/spyker-d ... rotenberg/

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » vr 31 dec, 2021 22:04

Gokje: de Opel Meriva met suicide-deuren…want om dit te gaan vergelijken met de Lincoln Continental van weleer is een belediging.

Voor de Lincoln.

jaap noord
Geregistreerd lid

Bericht door jaap noord » vr 31 dec, 2021 22:13

Roeland slaat de spyker op z'n kop.

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » vr 31 dec, 2021 22:43

Afbeelding

timo
Geregistreerd lid

Bericht door timo » vr 31 dec, 2021 22:57

In zweden is er een gezegde: koka soppa på en spik. Met een spijker(treffend!) een soep maken. Met andere woorden, met zelf niets hebben toch tot iets komen. Niettemin heeft VM toch hea voor elkaar weten te krijgen onder zijn tijd bij saab, dat anders nooit zou worden gezien. Nog altijd jammer dat het zo gelopen is!

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » za 01 jan, 2022 0:46

Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Sonab » za 01 jan, 2022 9:43

Hoe zou de merknaam Spyker er uit zien in het Russisch?

гвоздь

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » za 01 jan, 2022 11:43

Website thedetroitbureau.com geeft een mooie samenvatting van de nieuwste plannen van Victor Muller:
De Russische investeerdersgroep heeft al een aantal prototypemodellen "ontwikkeld en geproduceerd" en het lijkt erop dat de toekomstige productie van de koolstofhoudende modellen zal plaatsvinden in een fabriek in zowel Rusland als Nederland. Engineering zal worden verdeeld tussen Rusland en Duitsland, en het hoofdkantoor zal vanuit Luxemburg worden geëxploiteerd.

Het afgelopen decennium heeft Muller een aantal prototypes laten zien, maar het is nog steeds onduidelijk welke producten er in de toekomst van het bedrijf zullen zijn.

In zijn verklaring liet de Nederlandse ondernemer doorschemeren: “In een wereld die wordt gedomineerd door elektrificatie, is er een onverminderde vraag naar echte sportwagens, die alle zintuigen prikkelen. Vooral die groep liefhebbers zullen we blijven bedienen. Natuurlijk zullen we hybride oplossingen aanbieden in onze toekomstige modellen, maar de V-8 (interne verbrandingsmotor) blijft nog vele jaren het hart van elke Spyker.”

Sinds Muller Spyker probeerde te laten terugkeren, heeft het bedrijf in totaal slechts 265 sportwagens geproduceerd, maar wel heel veel krantenkoppen.
Bron: https://www.thedetroitbureau.com/2021/1 ... nce-again/

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » za 01 jan, 2022 11:58

Afbeelding

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » za 01 jan, 2022 14:26

Afbeelding van Roeland nu als upload wegens geblokkeerde deeplink:
Afbeelding

J.vandermeulen
Donateur
Donateur

Bericht door J.vandermeulen » za 01 jan, 2022 14:30

Als ik hoor dat Victor weer Spykers gaat bouwen denk ik zo langzamerhand aan die twee Amsterdammers die naar Parijs gingen.

martinphili
Geregistreerd lid

Bericht door martinphili » za 01 jan, 2022 15:25

Ik zou het geweldig vinden als het hem zou lukken maar ik heb zo mijn twijfels :)
Die Peking to Paris is een prachtige wagen en was zijn tijd ver vooruit maar als ik het goed heb heeft er zelfs nooit een motor in gezeten. Tijdens de IAMS van een paar jaar geleden stond er een exemplaar.
Afbeelding

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » za 01 jan, 2022 16:41

Tja er zijn 2 kampen, 1 die hem bewonderen en anderen met een “andere” mening, zelf bij mij in de familie :D

Ik behoor overigens tot de laatste groep, ik zou nooit een dubbeltje investeren in die man en nu gaat hij aan de slag met met Russen :shock:
Heeft iemand die beste man niet verteld dat die “gasten” op een andere manier hun geld weer komen ophalen als het verdwijnt in een bodemloze put :-S+

Mijn mening: Categorie N en een bloemen naam

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » za 01 jan, 2022 16:43

……

Plaats reactie