Rear entertainment

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Rear entertainment

Bericht door Gårdarket » di 10 feb, 2026 21:33

Wie heeft er wat ervaring met het aanbod van rear-seat entertainment?
Momenteel wordt er bij lange ritten wat gebruik gemaakt van een tablet of telefoon. Toch is dat voor de gebruiker niet ideaal want steeds maar naar beneden kijken is voor alle wervels ook niet echt bevorderlijk.
Vroeger had ik zelf van die plakplaatjes voor op het raam maar helaas die tijd is voorbij dus het moet toch echt wat anders zijn ook al ben ik het er eigenlijk niet mee eens.

Wie heeft goede ervaringen met bepaalde modellen? Ik heb er niet al teveel voor over, honderden €€ hoeft van mij niet. Wel leuk als er gewoon Netflix en Youtube te zien valt. Al dan niet met een hotspot.
Goede input is welkom :D

Sa93Ve
Geregistreerd lid

Re: Rear entertainment

Bericht door Sa93Ve » di 10 feb, 2026 23:45

Waarom niet een tv- of tablethouder? Die kan je vastzetten aan de hoofdsteunen en dan kan iedereen of meekijken of zijn/haar eigen steun hebben. Zo heb ik het al jaren en dat werkt prima.

Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Gårdarket » wo 11 feb, 2026 22:47

:tiltsad: Dat is een vrij simpel idee. Wellicht een beetje dom dat ik daar zelf ook niet aan gedacht heb :-P+
Ik ga onderzoeken of dat op goedkeuring kan rekenen.

Sa93Ve
Geregistreerd lid

Bericht door Sa93Ve » do 12 feb, 2026 20:50

Ik heb een soortgelijke als deze op de stoelen hangen en dat werkt voor de kinderen perfect.

Link Amazon: https://www.amazon.nl/Lamicall-Auto-Hoo ... =8-14&th=1

Tubbe
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Tubbe » wo 18 feb, 2026 22:25

Heb dergelijke houders hier nog ongebruikt liggen. Mag zo mee. Tablets zijn zo 2020 (zeggen de kinderen). PB maar.

Plaats reactie