BMW M5 Touring gepresenteerd

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
sjoerdk
Geregistreerd lid

BMW M5 Touring gepresenteerd

Bericht door sjoerdk » di 09 jan, 2007 18:49

Zag net op de site van Autoweek dat de BMW M5 Touring dan eindelijk is gepresenteerd, ik moet zeggen, wat een gaaf ding! :O:

Begrenzer eraf en knallen maar, dik 330 km/h gaat ie dan! :wow: :wow:
Nou ja, oordeel zelf maar :wink:

Afbeelding

Klikkie

Groetjes,
Sjoerd

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 09 jan, 2007 18:50

Vulgair, ordinair, fout, sjonnie, kamper.........dat zijn steekwoorden die bij mij opkomen als ik dit ding zie. Wat een graflelijk ding. En dan de prijs, pfffff, daar kan je heel wat leuks voor kopen.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 09 jan, 2007 18:53

De Flok schreef:Vulgair, ordinair, fout, sjonnie, kamper.........dat zijn steekwoorden die bij mij opkomen als ik dit ding zie. Wat een graflelijk ding. En dan de prijs, pfffff, daar kan je heel wat leuks voor kopen.
Tja, dat is jou mening, bij kamper denk ik overigens meer aan Mercedes dan aan BMW...
Ja, natuurlijk is het een foute auto, maar dat komt door de types die erin rijden, mij lijkt het wel gaaf om met een stationwagon met 4 man+hond erin met dik 300 km/h over de Autobahn te knallen! :O: :wow:
Er zijn maar weinig auto's die dat je na doen!

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 09 jan, 2007 18:55

Jammer van de wat prollerige velgen maar vind het er toch wel fraai uit zien!
Afbeelding

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 09 jan, 2007 18:58

Komt niet alleen door de mensen die erin rijden, BMW wil met de M5 wel erg graag laten zien dat het een M-versie is. Dat showerige hoeft van mij niet zo. Van mij mogen ze, maar al had ik all the money in the world, geen haar op m'n hoofd die eraan durft te denken een M5 te nemen.

En ik geef er niks om, om met 300 over de autobahn te knallen, zeker niet met een auto vol mensen, je hebt als bestuurder toch de verantwoordelijkheid over die mensen.

En als we Jeremy Clarkson mogen geloven, is het in het normale verkeer geen fijne auto om mee te rijden.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 09 jan, 2007 19:01

De Flok schreef:Komt niet alleen door de mensen die erin rijden, BMW wil met de M5 wel erg graag laten zien dat het een M-versie is. Dat showerige hoeft van mij niet zo. Van mij mogen ze, maar al had ik all the money in the world, geen haar op m'n hoofd die eraan durft te denken een M5 te nemen.

En ik geef er niks om, om met 300 over de autobahn te knallen, zeker niet met een auto vol mensen, je hebt als bestuurder toch de verantwoordelijkheid over die mensen.

En als we Jeremy Clarkson mogen geloven, is het in het normale verkeer geen fijne auto om mee te rijden.
Hmmm, ik ben van mening dat BMW's nogal 'foute' imago toch vooral is gecreërd door het vreselijke volk wat erin rond rijd, of zoals m'n vader altijd zegt: BMW is een slagersauto! :lol:
Met 300+ over de Autobahn knallen lijkt me voor een keertje wel leuk, mits het rustig is en je goed overzicht hebt kan het best, en dan maakt het niet zoveel uit of je er met je eentje in zit of met vier man, stabiel blijft de auto toch wel (zolang je maar geen rare capriolen uithaald).

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » di 09 jan, 2007 19:10

De Flok schreef:Vulgair, ordinair, fout, sjonnie, kamper.........dat zijn steekwoorden die bij mij opkomen als ik dit ding zie. Wat een graflelijk ding. En dan de prijs, pfffff, daar kan je heel wat leuks voor kopen.
En dat dacht ik ook ,daar heb je VAST een hele mooie Saab voor :wink:, 9-5 biopower 2.3 T bij voorbeeld met ook zo'n 300 pk-tjes.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 09 jan, 2007 19:11

edwardkommeren schreef:
En dat dacht ik ook ,daar heb je VAST een hele mooie Saab voor :wink:
Daar heb je voor doordeweeks een 9-5 Aero Estate voor, en voor in het weekend een 9-3 caab Aero. Nou dan wist ik het wel. Die ene keer in 5 jaar dat je genoeg ruimte hebt om 300 te rijden, neem ik dan wel voor lief.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 09 jan, 2007 19:13

Ik zou hem ook alleen kopen als ik zo exorbitant veel geld had dat ik er een gigantische garage vol auto's op kon nahouden.
Zou ik het geld hebben voor een auto zoals deze en voor een terreinwagen, dan zou het voor mij een Maserati Quattroporte en een Range Rover worden.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 09 jan, 2007 19:15

De Flok schreef:
edwardkommeren schreef:
En dat dacht ik ook ,daar heb je VAST een hele mooie Saab voor :wink:
Daar heb je voor doordeweeks een 9-5 Aero Estate voor, en voor in het weekend een 9-3 caab Aero. Nou dan wist ik het wel. Die ene keer in 5 jaar dat je genoeg ruimte hebt om 300 te rijden, neem ik dan wel voor lief.
En anders Maptun stage 10 erop etc. en dan kom je ook wel in de buurt van de 300km/H. :lol:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 09 jan, 2007 19:16

H.E.N.K.I.E schreef:
De Flok schreef:
edwardkommeren schreef:En dat dacht ik ook ,daar heb je VAST een hele mooie Saab voor :wink:
En anders Maptun stage 10 erop etc. en dan kom je ook wel in de buurt van de 300km/H. :lol:
Nou liever niet.... Stage 2 of 3 is voor mij dan wel genoeg, je auto wordt er ook niet echt beter van als je hem zo zwaar tuned!

elentinos
Geregistreerd lid

Bericht door elentinos » di 09 jan, 2007 19:17

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 09 jan, 2007 19:18

sjoerdk schreef:
H.E.N.K.I.E schreef:
De Flok schreef: Daar heb je voor doordeweeks een 9-5 Aero Estate voor, en voor in het weekend een 9-3 caab Aero. Nou dan wist ik het wel. Die ene keer in 5 jaar dat je genoeg ruimte hebt om 300 te rijden, neem ik dan wel voor lief.
Nou liever niet.... Stage 2 of 3 is voor mij dan wel genoeg, je auto wordt er ook niet echt beter van als je hem zo zwaar tuned!
Hmmm, je spreekt jezelf weleens tegen Sjoerd(no offence mate :wink: ). In een bepaald topic zeg je dat er makkelijk een stage op gezet kan worden, en hier raad je het indirect af. Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom getunede Saabs niet zo gewillig zijn.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 09 jan, 2007 19:21

Ja, ik schreef in dat andere topic dat ik een Stage 3 wel zag zitten, maar niet hoger, Stage 3 is namelijk nog te doen qua wegrijden en slijtage, bij de hogere Stages zul je daar meer last van hebben... :wink:

Stage 2 of 3 is voor mij dan wel genoeg :wink:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 09 jan, 2007 19:23

sjoerdk schreef:Ja, ik schreef in dat andere topic dat ik een Stage 3 wel zag zitten, maar niet hoger, Stage 3 is namelijk nog te doen qua wegrijden en slijtage, bij de hogere Stages zul je daar meer last van hebben... :wink:

Stage 2 of 3 is voor mij dan wel genoeg :wink:
Oke, het is me nu duidelijk :D

Ow en trouwens, doe mij maar een XJR ipv dit lelijke monster uit München.

Plaats reactie