Begrenzer eraf en knallen maar, dik 330 km/h gaat ie dan!
Nou ja, oordeel zelf maar

Klikkie
Groetjes,
Sjoerd

Tja, dat is jou mening, bij kamper denk ik overigens meer aan Mercedes dan aan BMW...De Flok schreef:Vulgair, ordinair, fout, sjonnie, kamper.........dat zijn steekwoorden die bij mij opkomen als ik dit ding zie. Wat een graflelijk ding. En dan de prijs, pfffff, daar kan je heel wat leuks voor kopen.
Hmmm, ik ben van mening dat BMW's nogal 'foute' imago toch vooral is gecreërd door het vreselijke volk wat erin rond rijd, of zoals m'n vader altijd zegt: BMW is een slagersauto!De Flok schreef:Komt niet alleen door de mensen die erin rijden, BMW wil met de M5 wel erg graag laten zien dat het een M-versie is. Dat showerige hoeft van mij niet zo. Van mij mogen ze, maar al had ik all the money in the world, geen haar op m'n hoofd die eraan durft te denken een M5 te nemen.
En ik geef er niks om, om met 300 over de autobahn te knallen, zeker niet met een auto vol mensen, je hebt als bestuurder toch de verantwoordelijkheid over die mensen.
En als we Jeremy Clarkson mogen geloven, is het in het normale verkeer geen fijne auto om mee te rijden.
En dat dacht ik ook ,daar heb je VAST een hele mooie Saab voorDe Flok schreef:Vulgair, ordinair, fout, sjonnie, kamper.........dat zijn steekwoorden die bij mij opkomen als ik dit ding zie. Wat een graflelijk ding. En dan de prijs, pfffff, daar kan je heel wat leuks voor kopen.
Daar heb je voor doordeweeks een 9-5 Aero Estate voor, en voor in het weekend een 9-3 caab Aero. Nou dan wist ik het wel. Die ene keer in 5 jaar dat je genoeg ruimte hebt om 300 te rijden, neem ik dan wel voor lief.edwardkommeren schreef:En dat dacht ik ook ,daar heb je VAST een hele mooie Saab voorDe Flok schreef:Vulgair, ordinair, fout, sjonnie, kamper.........dat zijn steekwoorden die bij mij opkomen als ik dit ding zie. Wat een graflelijk ding. En dan de prijs, pfffff, daar kan je heel wat leuks voor kopen.

En anders Maptun stage 10 erop etc. en dan kom je ook wel in de buurt van de 300km/H.De Flok schreef:Daar heb je voor doordeweeks een 9-5 Aero Estate voor, en voor in het weekend een 9-3 caab Aero. Nou dan wist ik het wel. Die ene keer in 5 jaar dat je genoeg ruimte hebt om 300 te rijden, neem ik dan wel voor lief.edwardkommeren schreef:En dat dacht ik ook ,daar heb je VAST een hele mooie Saab voorDe Flok schreef:Vulgair, ordinair, fout, sjonnie, kamper.........dat zijn steekwoorden die bij mij opkomen als ik dit ding zie. Wat een graflelijk ding. En dan de prijs, pfffff, daar kan je heel wat leuks voor kopen.
Nou liever niet.... Stage 2 of 3 is voor mij dan wel genoeg, je auto wordt er ook niet echt beter van als je hem zo zwaar tuned!H.E.N.K.I.E schreef:En anders Maptun stage 10 erop etc. en dan kom je ook wel in de buurt van de 300km/H.De Flok schreef:Daar heb je voor doordeweeks een 9-5 Aero Estate voor, en voor in het weekend een 9-3 caab Aero. Nou dan wist ik het wel. Die ene keer in 5 jaar dat je genoeg ruimte hebt om 300 te rijden, neem ik dan wel voor lief.edwardkommeren schreef:En dat dacht ik ook ,daar heb je VAST een hele mooie Saab voor
Hmmm, je spreekt jezelf weleens tegen Sjoerd(no offence matesjoerdk schreef:Nou liever niet.... Stage 2 of 3 is voor mij dan wel genoeg, je auto wordt er ook niet echt beter van als je hem zo zwaar tuned!H.E.N.K.I.E schreef:En anders Maptun stage 10 erop etc. en dan kom je ook wel in de buurt van de 300km/H.De Flok schreef: Daar heb je voor doordeweeks een 9-5 Aero Estate voor, en voor in het weekend een 9-3 caab Aero. Nou dan wist ik het wel. Die ene keer in 5 jaar dat je genoeg ruimte hebt om 300 te rijden, neem ik dan wel voor lief.
Oke, het is me nu duidelijksjoerdk schreef:Ja, ik schreef in dat andere topic dat ik een Stage 3 wel zag zitten, maar niet hoger, Stage 3 is namelijk nog te doen qua wegrijden en slijtage, bij de hogere Stages zul je daar meer last van hebben...![]()
Stage 2 of 3 is voor mij dan wel genoeg