En? Wie van de Saabrijders spelen al op de Playstation 3?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
cpulles
Geregistreerd lid

En? Wie van de Saabrijders spelen al op de Playstation 3?

Bericht door cpulles » di 27 mar, 2007 8:52

Ik ben eigenlijk al sinds de Commodore 64 (ja, wie kent hem nog?) liefhebber van games. De laatste jaren op de xbox gespeeld maar eindelijk is ie er dan...de Playstation 3! :applause:

Superconsole met erg veel functies zoals blu ray speler, en wireless internet, dus gewoon Saabforummen op je TV!, met draadloze controllers en keyboard! Games zijn fantastisch mooi, en via internet speel je in en tegen de online community, erg gaaf allemaal. Het kost een paar centen (alhoewel, een blu ray speler alleen kost al gauw zo'n 700,-) maar dan heb je ook heel wat, echt een aanrader dus.

PS: Als je twijfelt tussen de 360 en PS3, echt voor de PS3 gaan. Ik word niet gesponsord of zo... :wink:

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » di 27 mar, 2007 13:21

Mijn broers 360 ging na iets meer dan een jaar stuk. Hetzelfde geldt voor de Xbox 360 van een vriend van hem. Er was laatst in Kassa een uitgebreid item over 360's die krassen maakte in de spel-cd's. Het ging wel om een bepaalde serie 360's met een bepaald merk cd-rom/dvd-drive. Er zat geen beschermrubbertje om het laseroog, bleek na onderzoek de oorzaak van de krassen te zijn.

De Playstation 3 is voor mij nog erg duur dus vermaak ik me met mijn oude PS2 met Gran Turismo 4 en.... Enthusia Racing!!! Want in die laatste zitten ook 3 interessante Zweden: De Volvo S60 en V70 R en de reden van aanschaf van dit spel: De Saab 9-5 Aero!!! 8)

Er zit trouwens ook een 9-5 Aero in DTM Racedriver!

Groeten,

David Joost

cpulles
Geregistreerd lid

Bericht door cpulles » di 27 mar, 2007 13:59

Hee dus toch gamefanaten hier op het forum. De PS3 kost inderdaad veel geld; duur is hij niet als je kijkt naar wat je krijgt voor het geld. De spelen kosten wel nog behoorlijk wat (65,-). Ik heb nu F1 en dat is echt realistisch, en gratis online spelen tegen de "rest van de wereld" is echt geweldig. Ik kan niet wachten op de Gran Turismo op PS3 (5?), dat spel is mijn favoriet. :bow:

Zelf eigenlijk nooit last gehad van krassen bij mijn xbox (geen 360), hoop dat de PS3 het ook zo goed houdt. Hij wordt ook veel gebruikt voor internetten, kun je gewoon even zappen naar internet en hoef je niet achter de pc.. :D

Ik heb ook DTM Racedriver op de xbox maar volgens mij nooit een 9-5 gezien. De enige zweden waarmee ik racete op de xbox zitten in Rallysport Challenge 2 (Volvo 240 en Saab 9-3 Rally), misschien toch DTM nog eens goed checken.

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » di 27 mar, 2007 14:58

De vorige X-box was kwalitatief wel erg goed hoor! Die heeft mijn broer ook. Op een gegeven moment heeft hij hem omgebouwd zodat hij gewoon gedownloade en gebrande spellen van een vriend van hem kreeg, hij kon ze ook nog eens op een harde schijf zetten! Ideaal! Maar de PS2 is ook ontzettend duurzaam gebleken, al laat je hem nog zo lang aan staan of wordt hij nog zo intensief gebruikt, die dingen gaan niet kapot. Ik verwacht dat het met de PS3 niet anders zal zijn!

Gran Turismo 5 is wel hét spel waar iedereen op wacht.... Wat me ook een gaaf spel lijkt is 'Test Drive Unlimited'. Beschikbaar voor consoles en pc maar niet iedere versie is even uitgebreid. Google daar maar eens op nadat je de carlist van DTM Racedriver hebt bekeken! :wink:
PS: Als je twijfelt tussen de 360 en PS3, echt voor de PS3 gaan. Ik word niet gesponsord of zo...
Als jij mij nou eens sponsort dan kan ik ook een PS3 kopen! :-P+

Groeten,

David Joost

noknokius
Geregistreerd lid

Bericht door noknokius » di 27 mar, 2007 15:43

We hebben vroeger een Nintendo gehad, die vierkante doos met klepje. En dat was de eerste en laatste spelcomputer die we hebben gehad.

Persoonlijk vind ik racespellen wel leuk, alleen die krengen van spelcomputers zijn zo schrikbarend duur (vind ik dan.).

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Re: En? Wie van de Saabrijders spelen al op de Playstation 3

Bericht door nelfrikandel » di 27 mar, 2007 15:48

cpulles schreef:...wireless internet, dus gewoon Saabforummen op je TV!, met draadloze controllers en keyboard!
Oh? Heeft hij een gewone webbrowsert? Da's leuk, kan een reden zijn...

cpulles
Geregistreerd lid

Bericht door cpulles » di 27 mar, 2007 16:09

davidjoost schreef:
Als jij mij nou eens sponsort dan kan ik ook een PS3 kopen!
Je kunt ook gewoon je Saab verkopen.....of had ik dat nou niet mogen zeggen! :?

@nelfrikandel: Er zit een wifi kaart in; je scant naar je router, vult de network key in en je bent klaar. Er zit inderdaad een browser op die heel goed werkt, je kunt bijv. foto's en films downloaden en opslaan. Er zitten mediaplayers op. Via de browser kun je dus gewoon op het internet surfen. De controller fungeert als draadloze keyboard; je leert er snel mee omgaan. Over een weekje komt de draadloze keyboard van Logitech voor de PS3 uit (69,-); hier zit ook een mouse pad etc.. op, dan is het helemaal makkelijk surfen, emails lezen, Saabforum lezen etc..

Bij ons wordt eigenlijk de internetfunctie het meest gebruikt, het is echt erg mooi en zeker een reden om hem aan te schaffen; ik had dit onderschat voordat ik hem kocht. Zelfs mijn vrouw was met name onder de indruk van de internetmogelijkheden (ze was in eerste instantie namelijk geen voorstander van een PS3... :wink: ). Ook mooi is de blu ray speler, vooral als je de PS3 via HDMI aansluiting op je tv aansluit heb je helemaal een mooi beeld, erg indrukwekkend allemaal. De spelen staan op blu ray disks die een opslag van 25gb hebben, daarom is het potentieel van de software zo hoog, het wordt alleen maar mooier. Ik zou zeker eens naar een demo gaan kijken, en niet alleen focusen op de spelen maar juist op de andere functies.

Non-Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Non-Turbo » di 27 mar, 2007 18:25

Heb net na introductie een PS2 gekocht, eigenlijk als goedkope DVD-speler. Maar goed, toch maar op aanraden van collega's wat spelletjes gekocht, die me over het algemeen vrij snel verveelden. Totdat...GTA Vice City! Geweldige muziek en verbazingwekkend veel humor (met name die Talk-radio stations). Heeft me belachelijk veel uren, die ik zinniger had kunnen gebruiken, gekost. GTA San Andreas vond ik eigenlijk een tegenvaller, een vage hoofdpersoon (CJ) en veel minder "geweld met knipoog". De aanschaf van een PS3 zal voor mij wel hangen op de volgende GTA...

Tommy Vercetti is an innocent man...

Plaats reactie