davidjoost schreef:
Als jij mij nou eens sponsort dan kan ik ook een PS3 kopen!
Je kunt ook gewoon je Saab verkopen.....of had ik dat nou niet mogen zeggen!
@nelfrikandel: Er zit een wifi kaart in; je scant naar je router, vult de network key in en je bent klaar. Er zit inderdaad een browser op die heel goed werkt, je kunt bijv. foto's en films downloaden en opslaan. Er zitten mediaplayers op. Via de browser kun je dus gewoon op het internet surfen. De controller fungeert als draadloze keyboard; je leert er snel mee omgaan. Over een weekje komt de draadloze keyboard van Logitech voor de PS3 uit (69,-); hier zit ook een mouse pad etc.. op, dan is het helemaal makkelijk surfen, emails lezen, Saabforum lezen etc..
Bij ons wordt eigenlijk de internetfunctie het meest gebruikt, het is echt erg mooi en zeker een reden om hem aan te schaffen; ik had dit onderschat voordat ik hem kocht. Zelfs mijn vrouw was met name onder de indruk van de internetmogelijkheden (ze was in eerste instantie namelijk geen voorstander van een PS3...

). Ook mooi is de blu ray speler, vooral als je de PS3 via HDMI aansluiting op je tv aansluit heb je helemaal een mooi beeld, erg indrukwekkend allemaal. De spelen staan op blu ray disks die een opslag van 25gb hebben, daarom is het potentieel van de software zo hoog, het wordt alleen maar mooier. Ik zou zeker eens naar een demo gaan kijken, en niet alleen focusen op de spelen maar juist op de andere functies.